Welkom bengeltje! Zonnetje, wat heerlijk. Je merkt inderdaad af en toe dat je onder constante spanning staat. Alles staat ook in stand-by want misschien dan wel zwanger/miskraam/etc. Wij durven ook nooit meer vakanties vooruit te boeken bijvoorbeeld. Hier nog niet relaxed en moet er maar aan toegeven dat ik altijd wel een reden voor stress zal vinden. Zowieso al dat ik die extra echo 'moet' doen ivm de waarden van mijn combinatie test )ook al heb ik 5 professionele meningen weten te krijgen die allemaal aangeven dat er geen enkele reden tot bezorgdheid is). En nu begin ik ook steeds meer te stressen omdat ik nog steeds de baby niet voel. Geen bubbels, vlinders, schopjes.... Niks. Zal ook wel een reden voor zijn maar ik zie alleen 'baby te klein, vruchtwater niet goed, baby te zwak....' Genieten kan ik nog niet, ook felicitaties vallen me zwaar...
@Eef: ik voelde V pas met 21 weken voor het eerst En D* met 14 weken 1x maar daarna pas weer met 20 weken. Maar ik snap je spanning, ik zou precies hetzelfde voelen.
zonnetje, wat fijn, eindelijk erkenning en de juiste hulp! hoop dat het snel weer raak mag zijn. pril zwangeren: sterkte! oef , wat een spanning toch. Eef ik heb h¡ook nooit iets gevoeld vóór de 18 w. bij Noa bij 20 en deze zs hééél mini plopje bij 18 w en toen pas week bij 19/20 de rest: succes allemaal <3
Hey dames, Even een kort bericht, Onze dochter is gister ochtend geboren, we zijn super gelukkig dat ze er nu is! Ik kom binnenkort buurten als er wat meer rust is.
Bedankt voor de geruststellende ervaringen. Iedereen vraagt het ook en mijn schoonzus voelde het bij 17 weken (loopt 1 maand voor) dus is het moeilijk naast me neer te leggen. Jullie woorden doen goed!! Y30, ook hier nog maar een felicitatie! Na zo'n spannende weg is dat zeker 2 felicitaties waard!! :-D
Y30: gefeliciteerd!!!! Wat moet het heerlijk zijn dat ze er is. Ik heb zelf de uitslag van de combinatietest binnen en hij is 1:2700 Geen verder onderzoek dus. Maar ook ik ben er zeker nog niet relaxed onder, dus ik herken de constante spanning op de achtergrond zeker Eef.
hoi hoi voor mijn zoontje geboren werd hebben wij verschillende testen gehad omdat we niet zwanger werden daaruit kwamen geen bijzonderheden. en de miskraam en bbz waren domme pech . deze zwangerschap die eindigde in een miskraam was met me nieuwe partner ik was net weg bij mijn ex en het was een giga stress volle periode en me medicatie die ineens gestopt moest worden door dat ik onverwachts zwanger was dus denk dat dit een combi was waardoor het mis gegaan is.
Lieve Y30, Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Wat een groot geluk! Ik wens jullie als gezin samen alle geluk en goede gezondheid toe.
Y30 gefeliciteerd!! Hoe heet ze? Fijn zo'n positief bericht in dit topic! Geeft anderen toch hoop. Geniet van je kleine wonder.
Bengeltje, klinkt als een heftige tijd voor je. Hopelijk gaat het nu goed komen! Minty, dat is een mooie score...stukken beter ook dan die van mij. Ik zou daarmee wel gerustgesteld zijn.....tot het volgende stresspunt dat ik zou vinden uiteraard
Bedankt voor alle lieve reacties! Ik gun jullie allemaal het zelfde geluk en zal af en toe blijven mee lezen (als de rust een beetje terug keert). Ook zal ik binnenkort een keer een bericht plaatsen met alles wat ik nog over heb aan testen en medicatie. Moet er nu nog niet aan denken om met pakketjes naar het post kantoor te moeten, maar vergeet jullie niet!
Super lief van je Y30! Heel erg fijn dat juist jij met een succesvolle zwangerschap af en toe mee blijven lezen. Ben nu nog niet zwanger, maar het gevoel dat ik bij jullie terecht kan met mijn angsten, zorgen en vragen straks is heel fijn. Lief dat je niet helemaal uit beeld verdwijnt. Voor nu: heel veel plezier, geluk en liefde voor je prachtige gezin!