He dames, Ik geloof dat een aantal van jullie al best een lange tijd jullie verhalen delen hier.. Heb zelf een ma gehad in december en ben 9 december gecurreteerd.. Ben nu 4 weken verder en heb 22 december een lichte lijn op mijn test en maandag weer getest maar ze worden maar niet negatief! Iemand een idee? Ik ben nog niet ongesteld geweest. Sinds gisteren ineens ook veel lichte afscheiding.. Sorry voor de details maar baal er zo van dat de testen maar niet negatief worden
Het kan behoorlijk lang duren voor de hcg uit je lijf is helaas. Ik zou het wel over een weekje nog een keer testen zodat je zeker bent dat het niet oploopt.
@ tess mijn testen blijven altijd lang positief meestal wel tot 6 weken daarna. Om te weten of het een nieuwe zwanderschap is kun je kijken of ze weer oplopen. Sterkte! @y30 gefeliciteerd!
He dames, Het is geen nieuwe zwangerschap. Had zelf de hoop ook al een beetje maar gisteren weer getest en nog steeds het zelfde streepje dus wel oud hcg.. Bah wat frustrerend dat er nu niets gebeurd.. Ik zou nu zelfs blij zijn met een menstruatie voor het eerst
Heel herkenmaar Tess88. Bij mij duurde het ook altijd een poos voordat het HCG helemaal weg was. Heb de eerste keer dat ik menstrueerde na de eerste miskraam gehuild van blijdschap. Nog nooit zo blij dat ik ongesteld was...
Met iets gedaan wat ik nog nooit gedaan heb. Een action zw test op 9/10 dpo en denk een heel licht echt heel licht streepje te zien. Manlief zegt dat ik t me inbeeld.. Maar viel me anders. Zondag nog masr eens testen. Weet dat die van action niet super gevoelig zijn... Spannend!
@tess, wat balen zeg, hoop dat het snel uit je lijf is. Ik heb vandaag onze gegevens gekregen van t zh. We hebben wel de semenonderzoeken gekregen en de info van de ivf en icsi, maar niets van bloeduitslagen en chromosomenonderzoek. Ik zal ff op een rijtje zetten wat er gedaan is: Maart 2011 ivf mnc rechts 1 follikel 1 bevrucht (niet gedeeld) Maart 2011 ivf mnc links 1 follikel 1 bevrucht (niet gedeeld) April 2011 ivf mnc rechts 1 folikel 0 bevrucht Juni 2011 ivf mnc rechts 1 follikel 0 bevrucht Juli 2011 icsi mnc rechts 2 links 1 0 bevrucht Okt. 2011 icsi hyper rechts 2 links 1 niets verkregen tijdens punctie Jan. 2012 icsi hyper rechts 5 links 5 8 eicellen 4 bevrucht 1 embryo dag 2 2-cellig matig >35% fragmentatie Aan de hand van deze behandelingen hebben zij dus gezegd dat het waarschijnlijk aan mijn eicellen ligt, maar ik lees ook wel s iets over eicelactivatie. Het zou toch ook best kunnen dat hier t probleem ligt? Mijn man's zaad was altijd goed, zoveel miljoen en goede bewegelijkheid, maar dit zegt toch niet alles?
@zonnetje: dat het een Action test is maakt het extra spannend....want als je dáár al een streepje op denkt te zien! Ik heb het vorige twee zwangerschappen ook gehad hoor, met 10dpo al een streepje op de Action test...dus het kan zeker Spannend, ik duim voor je!!
Mien, sorry meis, ik heb hier weinig weten van. Wellicht dat meiden op een ivf forum op deze site daar meer van weten? Kunnen ze dat niet controleren, in vitro testen doen? Wie heeft je deze uitslag gegeven? Zijn ze in Gent ook niet heel goed op dit gebied?
Mien ik zou zeker kijken of je een consult bij dr de S kunt plannen in Gent. Hopelijk heb je de goede verzekering die dit vergoed. Zij kan een aantal testen doen om te kijken of eicelactivatie zou helpen.
Nooit gedacht dat ik ooit blij zou zijn om ongesteld te worden.. Precies een maand geleden 9 december gecurreteerd en nu dus na 31 dagen ongesteld! Fijn hoor, nu kunnen we in ieder geval verder en is het niet alleen maar wachten
Fijn tess!! Hier: gister mijn 4 maanden afspraak gehad. Hij heeft echt de tijd genomen (wel 50min) en heeft al een kleine morfologie echo gedaan om me alvast een beetje gerust te stellen. Alles zag er goed uit. Ik durf nu een beetje te gaan dromen geloof ik, al blijft uiteraard de voorzichtigheid van "we zijn er nog lang niet"
@eef ik zien je onderschrift dat je prednison gebruikt. Heb je dit in het buitenland voorgeschreven gekregen of in NL?
In het buitenland, maar m'n nieuwe gyn geeft nu aan dat hij het niet gegeven zou hebben. Dat alle onderzoeken geen verschil tonen tussen de groep met en zonder predni, voor mensen die geen immuun probleem hebben. Ik heb daar m'n twijfels over en ben blij dat m'n vorige gyn wel meewerkte. Misschien heb ik nog een onbekend immuunprobleem. Zonnetje, morgen weer een testje?