leeg vruchtzakje

Discussie in 'Miskraam' gestart door jessie33, 4 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessie33

jessie33 Actief lid

2 apr 2007
    332
    0
    0
    Helaas is het hier niet goed, na 6w5d echo gehad en het vruchtzakje is leeg en te klein. Het is nu even afwachten of het vloeien echt wil gaan doorzeten.Er is een kleine kans dat ik toch veel later ben bevrucht. Maar mijn gevoel zegt ook dat het niet goed zit.
    Dit is nu de tweede keer.
    Over twee weken moet ik nog een test doen om te kijken hoe het ervoor staat.
    Jessie

2. Flavour

Flavour Niet meer actief

Wat naar voor je, en wat jammer dat je zo lang moet wachten, want volgende week kunnen ze eigenlijk ook al zien of het goed zit of niet. Ik hoop voor je op een wonder!

Sterkte.

Suus

3. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Wat een naar bericht voor je, ik hoop van harte dat je over twee weken alsnog een wondertje te zien krijgt (je zou niet de eerste zijn). Sterkte.

4. kimv

kimv Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.055
    0
    0
    Het is zo dat je altijd 50/50 kans hebt. Ik had ook een echo met zes en een halve week. De echo mevr zei sorry dit word een miskraam ik ga even bellen met het ziekenhuis. Heb nu een kern gezond zoon.;)

Wil je geen valse hoop geven maar het kan echt ik zou wel over een week een extra echo vragen want twee weken in angst zitten van wanneer gaat het mis (ik heb het gehad rond de kerst) is slopend.

Veel succes kim

5. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Meis ik hoop voor je dat je minder lang zwanger bent dan gedacht en dat je gewoon een late eisprong en innesteling had!

sowieso erg veel sterkte, dit zijn rotmomenten!

6. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Wat vervelend om te lezen Jessie. Ook ik hoop natuurlijk dat het niet zo is... Maar zo wel, wens ik je sterkte en geluk voor een spoedige nieuwe poging.

7. jessie33

jessie33 Actief lid

2 apr 2007
    332
    0
    0
    Dankje voor de lieve berichtjes, en we wachten nog even af.

8. Sinaasappeltje

Sinaasappeltje Actief lid

17 nov 2010
    282
    0
    16
    Zeeland
    Wat heftig zeg, ik leef met je mee. Weet hoe het is. Ik hoop ontzettend voor je dat je minder ver zwanger bent dan verwacht. Toch ben ik huiverig; omdat je gevoel ook zegt dat het niet goed is. Wanneer moet je weer voor een echo/controle?
    Sterkte ermee!

Deel Deze Pagina