hai meiden! ik heb al even meegelezen en ga toch ook even posten,.... hier hadden wij met bijna 12 weken geen hartje meer,...wel met 6 weken en met 7w3d gezien,...zo balen... vorige week donderdag ben ik gecurreteerd, en ik vloeide weinig daarna, erg goed dus,..tot dinsdagavond,...toen kreeg ik koorts, maar dat zakte weer af en wel heftige buikpijnen die nog steeds aanhouden... Vandaag in het ziekenhuis geweest en op de inwendige echo was restweefsel te zien... We hebben gekozen voor een curretage omdat we zaterdag op vakantie gaan en we dat graag door wilden laten gaan,...maar nu er dus restweefsel is blijven zitten, moet ik misschien morgen nog een x gecurreteerd worden,...anders afwachten of het laatste restje vanzelf komt gaf de gyn aan... zo balen dit! en ik was al zo bang voor het ziekenhuis, en de curretage heb ik overleefd hoor, maar ik wil het niet nogmaals... Wat zouden jullie doen? curretage morgen of afwachten en na de vakantie kijken of alles eruit is en dan misschien eventueel alsnog curretage...? ik vind het weer zo eng zeg....zo balen dit allemaal.... en waarom hoor/lees ik zoooo vaak dat na de eerste curretage niet alles weg is,...?? allemaal veel sterkte ook meiden! dikke knufff
De regels zijn veranderd. Tegenwoordig wordt het chromosomenonderzoek na twee miskramen al vergoed (de rest van de onderzoeken pas na 3 mk, maar veel ziekenhuizen maken een uitzondering). Staat volgens mij ook in de huidige richtlijnen van de NVOG. Je mag het zeker eisen van je ziekenhuis!
Berretje ik zou voor een curretage gaan. Ik had vorig jaar ook restweefsel toen ik op vakantie ging en dat was absoluut geen pretje. Veel last van buikpijn en heftig bloedverlies. Het verpest toch je vakantie, terwijl je nu juist rust nodig hebt. Ik weet niet of je naar het buitenland gaat, maar ergens in een ander land in een ziekenhuis belanden is ook geen pretje. Bij een andere miskraam ben ik een dag voordat ik op vakantie ging nog gecurreteerd en had daar veel minder last van dan het restweefsel. Ik ben toen zelfs nog naar Italie gereden. Dit is in ieder geval mijn persoonlijke ervaring en misschien is het veel belangrijker om te doen waar jij nu een goed gevoel bij krijgt. Heel veel sterkte!
Dank je wel meiden! mijn gevoel zegt, doen die curretage want dan ben ik er vanaf,..maar ik durf niet,...en mijn vriend zegt ook, laten we het afwachten, het komt eruit dat zei de gyn vandaag, maar wanneer is niet duidelijk,... de buikpijnen lijken minder te worden, maar dat komt misschien omdat ik eraan wen, en omdat ik het zelf minder erg wil maken,..want een curretage, echt ik zie er weer zoooo tegen op!! jakkie!
Klopt en ook de angst voor ashermann. Maar op deze manier op vakantie is ook niet een optie denk ik. Wie weet wat er daar gebeurt. Als het aan te rijden is, belgie of duitsland ofzo, zou ik niet voor curettage gaan. ( denk ik) Trouwens ga je vliegen? Want dan mg je waarschijnlijk niet eens vliegen. Door de luchtdruk kan je dan heel erg gaan bloeden.
Heeft de gynaecoloog ook aangegeven of het veel of weinig restweefsel is? Of is het eventueel een mogelijkheid om dat laatste beetje met behulp van pillen op te wekken? Ik probeer wat mee te denken.
Wat een wonder is het! Ik gun het jou ook zo! Ik volg je nog steeds op het forum en lees helaas geen leuke berichten van je. Ik blijf voor je duimen meis!!!!
Lief van je. Nee hier schiet het zwanger worden al niet eens meer op. Afgelopen ronde dus weer ( eindelijk) wel, maar ja weer foute boel he. Was er niet eens erg verdrietig, het wordt al normaal....
Hallo meiden ook wij hebben meerdere miskramen achter de rug,10 en een vroeggeboorte op 22 weken zwangerschap.Sinds 2 1/5 maand gebruik ik tarwekiemolie,een collega van mij haar dochter kreeg ook de ene na de andere miskraam en is toen naar een natuur genezer geweest en die schreef haar tarwekiemolie en vitamine B complex voor en de volgende zwangerschap werdt bekroond met een prachtige dochter. Voor de dames die meer willen weten kijk eens op de volgende websites Tarwekieolie kun je kopen bij het kruidvat,drogisterij en natuurwinkel,let wel op dat je de verpakking neemt waar een hoge concentratie tarwekiemolie in zit. Berretje sterkte meid en ik hoop dat je toch weer kiest voor een curetage,dan ben je hopelijk ineens van de pijn verlost en kun je rustig op vakantie gaan www.jaczitman.nl tarwekiemolie Tarwekiemolie
Kaboutertje ik heb de tarwekiemolie van Jac Zitman www.jaczitman.nl Je mag hem altijd mailen om advies te vragen,je kunt ook bij hem bestellen en dan weet je gelijk de goede hoeveelheid. Is er bij jullie in de buurt niet een goed homeopatische winkel je zou daar kunnen vragen,tarwekiemolie is geen garantie voor een goede zwangerschap maar heeft wel al veel dames geholpen. Lees ook eens de volgende link eens zwanger - Onderwerp Zwanger worden na een miskraam
Hallo, lees even mee met jullie. Wel interessant om te lezen over de Tarwekiemolie. Geeft toch een houvast, dat je er zelf nog iets aan kunt doen. Op de andere forum staat dat het ook eventueel te koop is bij kruidvat. Is die dan minder goed? Het scheelt namelijk ook behoorlijk in kosten met de eerste site.
Meiden of de teveel tarwekiemolie schadelijk is weet ik niet,je kunt je het beste houden aan wat er op de verpakking staat.Wel weet ik dat je meer dan 100% binnen mag krijgen,vraag het eens bij een goede drogist en het is bij het kruidvat idd goedkoper dan bij Jac Zitman,je kunt er overigens wel 1 1/2 maand mee toe en dan valt het best mee. Tarwekiemolie Ik ken ook een dame die zwanger worden capsules koopt van de Etos,die helpen bij sommige mensen ook erg goed.
Meestal is het zwanger worden geen probleem he Nou ja bij mij inmiddels wel. Ik heb al zoveel pillen en vitamines geslikt. Ik geloof er niet meer zo in eigenlijk.
Klinkt ook meer als er problemen zijn bij de man ipv bij de vrouw: Vruchtbaarheidsproblemen, impotentie, prostaatvergroting; verbetert de functie van de geslachtsklieren
hai meiden! zoooo ik ben er weer,...drukke dag gehad, maar geen curretage! De gyn adviseerde om het vanzelf te laten komen, en gaf aan dat het niet heel veel weefsel was,... hij vind het vrantwoord om mij op vakantie te sturen, er waren geen infecties te vinden in het bloed en ik voel mij verder goed (op de buikpijnen met vlagen na dan, maar daar kan ik iets tegen slikken) hij stuurt mij vast niet zomaar op vakantie,... hij zei zelfs dat ik mocht zwemmen,...Als ik niet meer zou bloeden natuurlijk, maar ook dat kan geen infectie geven... nou ga ik echt niet zwemmen!! en zeker niet zolang ik vloei, maar toch, het was wel fijn om te horen dat er niet veel verkeerd kan gaan,... we gaan vliegen, dus een curretage zou misschien niet handig geweest zijn ook met bloeden,...en met pillen hoeft het nog niet, want hij zei dat het lichaam het zelf nog wel opruimt,... na de vakantie kunnen we ook nog verder kijken of het er nog zit en anders alsnog curreteren,.. dussssssss toch nog beetje positief vandaag... koffertje is ook al deels gepakt en ga zo weer verder,..en dan morgen lekker even weg, gedachten op nul en lekker genieten,... meiden, heel veel dank voor jullie berichtjes en medeleven! en allemaal heel veel sterkte en geluk! ben er snel weer!! kuskus Berretje
Kaboutertje je pikt er nu even een paar steekwoorden uit maar het helpt toch bij verschillende vrouwen en het is niet alleen voor mannen.Dat jij negatief staat tegenover vitamines wil niet zeggen dat we dat allemaal zijn.Ook ik heb al veel gebruikt,maar ik heb gewoon merkbare positieve ervaringen met tarwekiemolie en ik schreef ook dat het geen wondermiddel is en jij hoeft het ook niet te gebruiken,ik bedoelde het goed om het met jullie te delen. Berretje ik wens je een prettige pijnloze vakantie toe.
Ik bedoelde het niet negatief hoor, maar zag nergens bij de info staan dat het ook bij vrouwen werkt. Dus vandaar even de kopie Ik sta niet negatief tegenover vitamines. Heb ze nl zelf ook geslikt en wel heel veel verschillende soorten en mijn man ook. Alleen bij ons schijnt het geen effect te hebben Dat bedoelde ik ermee.