Juist en als ze dat niet willen, ga je lekker vanavond naar de hap. Dat mag natuurlijk niet, maar afwachten moet je niet doen.
Mee eens, zo heb ik het ook weleens gedaan. Gewoon naar de Spoedeisende Hulp, dan kom je op Verloskunde terecht en maken ze wel even een echo. Maar dit is een goede indicatie om gewoon overdag even een echo te maken hoor.
Madre, ik sluit me bij de andere meiden hier aan: Bellen hoor!! Hou je ons op de hoogte?? Dominique, dank je voor de sterktewensen!
madre ik sluit me ook aan bij de rest je bent al 7 weken zwanger. je kan het ook uitrekenen op deze pagina boven in het scherm staat calculator als je daar de eerste dag van je menstruatie invult krijg je een uitgerekende datum. als je dan bij banners je uitgerekende datum invult zie je ongeveer hoelang je zwanger bent. ik zou dus zeker niet wachten en meteen weer gaan bellen. ik heb ook liters bloed verloren tijdens de zwangerschap van mijn dochter zo erg dat ze voorgesteld hebben om haar weg te laten halen. het kan dus wel maar heb ook al 3 miskramen gehad dus het kan alle kanten op. maar ik zou hier niet langer mee wachten anders dik je het maar wat aan toen ik zwanger was van mijn dochter heb ik soms wel 3 keer in de week een echo gehad toen ik zo vloeide. en ze kunnen echt wel wat zien hier ook met een goede 5 weken een duidelijk boontje gezien sterkte er mee!!
Hier ben ik, helemaal de pijp leeg. Maar eerst, super Suus! We zijn vanmorgen om 10.30 uur vertrokken en we waren om 19.15 uur thuis. Dan hebben we wel onderweg een half uurtje gepauzeerd, maar oh oh wat een file bij Antwerpen op de heenweg. We kwamen dan ook anderhalf uur te laat. Ik had onderweg gebeld en toen nog een keer om te zeggen dat we 15.00 uur toch daar moesten kunnen zijn. Dat werd zowat 15.30 uur. Snel naar de onthaal/kas (voor niets, maar het moet) en op naar P4. Intussen werden we al gebeld waar we bleven. We zien P3 en P5 maar geen P4. Nagevraagd, ja tussen P3 en P5 in he mevrouw. Wijsneus, dat snappen wij ook, maar P4 ontbrak in de bewegwijzering. Uiteindelijk kwamen we erachter dat we de gang van P3 uit moesten lopen, dan naar buiten, linksaf en zie daar: P4! Lekker handig als je dat niet weet. Trappen op en daar hing men al over de reling, we werden verwacht De hystero stelt echt niets voor. Ik had van tevoren 1 pijnstiller ingenomen, maar volgens mij was dat helemaal niet nodig. De eendebek werd zeer vakkundig en pijnloos gezet, toen ik op de stoel was geklommen en nog uit lag te hijgen van alle stress en het geren. Camera naar binnen (heel smal ding), water in de baarmoeder (niets van gevoeld) en voor ik het wist was het klaar. Het heeft echt niet meer dan 3 minuten geduurd. Uitslag: baarmoeder ziet er prachtig uit. Men zou op verzoek van dr De Sutter uitkijken naar verklevingen, men wist dat de uitslag van de mri keurig was. Geen verklevingen of iets anders. Gelukkig maar! Wij zijn dus helemaal blij.
Hi meiden, heb vanmiddag gebeld maar volgens de vk kan ik pas maandag terecht, te druk en bla bla en ik BLOED nog steeds. het gaat zeker mis, eerst had ik genoeg aan inlegkr maar niet meer, vloeit meer. ik begrijp niet dat jullie allemaal zeggen dat je bij 5 weken al een echo mocht en ik moet wachten en wachten. Wachten is niet leuk. Moet wel zeggen dat Kerst inkopen doen was best leuk, me gedachten waren druk bezig met cadeautjes dus nog maar 4 nachtjes slapen.
Meleka wat een gedoe he en zeker met die verbouwing nu. En dan naar die kas... Geef mij m'n streekzh maar En dan Antwerpen... das altijd crime he. Wij zijn de laatste keer om 11.00 daar geweest en toen viel de heen en terugreis mee. Maar fijn dat het een fluitje van een cent was! En dat de uitslag goed was. Madre Ja maandag is wel snel, maar ja.... Als je zelf niet wilt wachten ga je toch naar de hap vanavond. ( zou ik zelf wel doen denk ik)
Kaboutertje, ik moet wel eerlijk zijn dat ik heeeeel nieuwsgierig ben maar aan de andere kant heel bang voor het uitslag Heb geen pijn dus ik wacht nog effe........
Meleka, wat een gedoe, maar topnieuws! Over 2 weken afspraak De Sutter? Weet je al wat je wil? Medicatie? Ivf? En die kas ga ik overslaan. Geen haan die ernaar kraait.
Ivf doen ze toch alleen als je al een jaar bezig bent zonder zwanger te worden? Of net als jou bij een dichte eileider? Kan je die kas dan overslaan? Je moet toch 100,- betalen op voorhand? Madre, als de uitslag slecht is is hij dat maandag ook. dar verander je niets aan. Als de uitslag goed is zit je 3 dagen in de zenuwen voor niets.
Dat zijn Nederlandse regels, kabouter. Ik zou vast ook nog niet mogen ivf'en in Nederland. Gent kijkt naar de mens en naar het hele plaatje en komt tot praktische conclusies. Al dat afwachten in Nl heeft me talloze mk's, asherman en een dichte eileider bezorgd. Ook niet bepaald zonder risico's dus: niets doen. En Meleka's leeftijd speelt ook een rol denk ik. En de kas heb ik vorige keer ook overgeslagen. Zorgverzekeraar betaalt alles.
Oke, ik moet eerst alles zelf betalen en dat krijg ik terug van de zorgverz. Belgie is zoveel beter he..... Ben trouwens vandaag ongesteld geworden. Heb maar alvast een prgynova genomen. Wist niet of dat vandaag of morgen moest. Morgen maar eens bellen en hopelijk groeit alles snel. Wil gewoon door en wel zo snel mogelijk.