Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad?

Discussion in 'Miskraam' started by Jannne, Mar 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ja, ik hoop dat mijn verzekering ook optijd is met toestemming geven. 3 wk duurt dat. het is even afwachten maar weer. ik laat wel voor de zekerheid de formulier die ik door het zkh moet laten invullen ook invullen en opsturen je weet maar nooit met verzekeringen

2. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja, zou ik zeker doen, maar 3 weken is nog op tijd toch? Zou je niet in Gent starten als je zelf een deel moet betalen?

3. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    jawel, maar we moeten wel genoeg spaarcenten hebben.:D

4. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja, ik snap het. Wij sparen al sinds de eerste miskraam heel hard, ik was altijd al bang dat het hier op uit zou draaien.

5. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

Dec 9, 2010
    3,297
    96
    48
    Zo meiden, ik zit dit topic door te spitten en las dat tarwekiemolie en selenium goed zouden zijn.
    Dus ik ben gelijk naar de kruidvat geraced om de vitamientjes te halen.
    Maar die met selenium is in combinatie met zink.
    Kan geen kwaad toch?

6. Flavour

Flavour Niet meer actief

Nou, dan heb je een hoop te lezen :D:D:D.

Selenium met zink is prima, ook voor de zwemmers van je man. Ik neem idd tarwekiemolie, vitamine b11, b12, b6 en b3 (in een hoge, maar goed uitgedokterde dosering), visolie en selenium.

Daarnaast dus prednison op het moment en aspirine.

Vanwege de prednison neem ik ook kalk en Vitamine D. Misschien ook een goed idee voor jou, Kabouter? Prednison is niet zo goed voor je botopbouw.

7. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

Dec 9, 2010
    3,297
    96
    48
    Haha ja idd :D er wordt lekker gekletst haha.
    Zouden ze in België ook testen op de waarden van B vitaminen?
    Ik hoop dat ze in januari gelijk actie gaan ondernemen en me aan de medicatie gaan zetten.

8. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    We hadden ook een leukspaarcentje, maar door onze verhuizing is die een stuk minder geworden.

Ik gebruik alleen foliumzuur, visolie en kruiden van de acupunctuur

9. Flavour

Flavour Niet meer actief

Geen idee, dat zou ik zeker even checken! Maar ze gaan jou vast en zeker aan de meds zetten, hoor.

10. Flavour

Flavour Niet meer actief

Welke kruiden zijn dat, Angelica? En waren ze duur?

Suus

11. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    dat moet ik even opzoeken, hij geeft dit aan vrouwen die zwanger willen raken en het was 35 euro

12. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja, zou je dat willen doen? Ik ga ook weer acupunctuur doen binnenkort, in ieder geval voor ik met ivf begin, en ben heel benieuwd wat jij voor kruiden krijgt.

Ik heb al eerder een soort paddestoelen gekregen, maar die waren gigantisch duur: 70 euro voor twee weken. Ik kon ook kruiden krijgen, maar alleen als ik een paar maanden niet zwanger zou proberen te worden, en dat zag ik niet zitten natuurlijk.

Suus

13. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    nee, dat snap ik. Ik kijk even thuis en ik vraag het aan hem en als het niet lukt dan koop ik het wel voor je en stuur ik het op

14. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

Jul 10, 2008
    5,651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Ben toevallig van de week aan vit D begonnen.
    Suus krijg jij ook maagtabletten? Dat gaf mijn apotheek nl, omdat de combi bloedverdunners en prednison niet zo leuk is voor je maag.

15. Flavour

Flavour Niet meer actief

Wat lief!!!!

16. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja het gaat om vitamine D en calcium. Calcium 1000 mg en D 10 mg.

(Maar alleen als je verder geen extra D binnenkrijgt via multi, in dat geval stem ik het op m'n multi af en zorg dat het 10 is in totaal. Je kunt D voor kinderen bij de Etos kopen. Heel goedkoop en tabletjes van 5.)

Nee, heb ik niet, die kon ik wel krijgen, maar ik heb nergens last van.

Ik neem de pred ná het ontbijt ('s ochtends schijnt het beste te zijn omdat je lichaam van nature ook 's ochtends prednisolone aanmaakt) en dan 's avonds na het eten de aspirine. Dat heb ik zelf bedacht, en zo heb ik nergens last van! (Terwijl ik normaal snel last van mijn maag heb.)

17. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

Jul 10, 2008
    5,651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Ik gooi er alles 's ochtends in :) :) :)

Heb ik het maar gehad. Nu moet ik echt denken dat ik 3x per dag de progynova inneem. Met utro vergeet je dat helaas niet :)

18. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja, kan ook. Remt de maagbeschermer de opname van vitamines niet? Daar was ik een beetje bang voor namelijk.

En is het nou zo dat je de progynova 13 weken moet blijven nemen als je zwanger blijkt te zijn?

Suus

19. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    pffffffffff wat een medicijnen, we hebben het er voor over

20. Flavour

Flavour Niet meer actief

Die medicatie vind ik nog wel het minst erge ;) maar de miskramen, de curettages, de operaties en straks het oprekken weer, daar word ik dood- en doodziek van.

Share This Page