De beste wensen, meiden. Gelukkig zijn die beladen feestdagen weer geweest. Verstand op nul maar weer. Spannende week voor Kabouter, Angelica en Marjolein. Ik denk aan jullie! Suus
Suus, die kruiden heb ik voor mijn nieren. Balans was niet in orde, maar die mag ik nu niet meer gebruiken. Dit was echt alleen voor mijn balans
Ja ik ben supernerveus voor de echo vanmiddag. Zal het goed gegroeid zijn. En dan... zullen de cryo's ontdooien. Bah
ik ga ook voor je duimen Ben nu de ic aan het boeken voor Donderdag. met de auto vond ik geen pretje de vorige keer dus nu gewoon met de trein
Ik betaal ook voor mijn moeder en we zijn samen 100 euro kwijt. we zitten ongeveer 3 uur in de trein. De mannen van onze it afdeling hebben iets geinstalleerd op mijn laptop dus we kunnen film kijken onderweg. Daarna met de tram, dan hoef ik ook geen moeite te doen om te parkeren
Ja echt! Ik had laatst even snel gekeken en kwam toen op 150. 100 is echt goed te doen. Alles bewaren hè, je kunt extra ziektekosten en reiskosten aftrekken van de belasting vanaf een drempelbedrag. (Ik geloof iets van 500 euro.) Suus
oh dat wist ik niet, ga ik zeker doen. Ik heb dan ook geen probleem met parkeren en in de file staan bij eindhoven. Stel dat het me tegen valt hoef ik ook niet terug te rijden. Mijn moeder durft namelijk niet op de snelweg te rijden. Hoelang duurde het bij jou de hyst?
Nee, ik heb ook een hekel aan autorijden, en al helemaal aan filerijden, en al helemaal bij Eindhoven! Lekker relaxed, de trein. Bedenk nu pas, lekker suf, dat het voor mij natuurlijk duurder is vanaf Amsterdam...
ik ben vanuit leiden 97 euro kwijt en vanaf schiphol was het 100 voor 2 personen Ik heb net even gekeken, zie link ook 100 EURO http://onlineboeken2.nshispeed.nl/d-cobs-web/doffers.html?departureDate=06-01-2011&logonId=&returnDate=06-01-2011&custId=&origin=NLLDC&bp=&loyaltyCard=&rp=&passType2=4&extChangeTime=&locale=nl_NL&pax3=0&partner=NSINT&vu=&passType1=A&valueChanged=&thalysTicketless=&ov=&toporef=&passType3=6&shopId=&xtsite=&loyaltyCardNumber=&departureTime=09%3A00&pax1=2&destination=BEGNT&bk=&thePassWeekend=&comfortClass=2&xtpage=&returnTimeType=1&returnTime=12%3A00&departureTimeType=1&debugDOffer=&thePassBusiness=&bc=&beneUser=&socusId=&returnUrl=http%3A%2F%2Fonlineboeken.nshispeed.nl%2Fmicrotips%2Findex%2F3621110&pax2=0&cid=47966
Inderdaad, ik zie het. Ik had gekeken naar hele vroege verbindingen en die zijn iets duurder. Nice! Ik zou in de trein zelfs kunnen werken! Hoe weet je trouwens welke trein terug je gaat halen? Is dat nog flexibel? O, en een hystero duurt 10 minuutjes. Zo gepiept! Suus
Ik heb ook op de belgische website gekeken NMBS -Reizen in Belgi Als je de ic hebt kun je alle reizen gewoon nemen op je ticket staat ook geen tijd. Ik ga kwart over 9 weg dan ben ik in gent om 12 uur het kan zo zijn dat de treinen laat zijn in Belgie dus beter te vroeg. NS Internationale Treinplanner voor internationale treinreizen - NSHispeed.nl Op de hoofdpagina bij zoek en boek reis moet je op internationale treinplanner klikken
Top, hartstikke bedankt! Je boekt dus alleen voor een bepaalde datum, dus dat is ideaal. Ga ik ook doen in februari. Suus