Haaaahahaha ik zit als het goed is pas op 8 dpo Ik ga woensdag een poging doen, heb toevallig vandaag testjes gehaald bij kv!
Nou meiden, de hoop is hier helaas vervlogen, ik ben ongi geworden. Had echt het gevoel dat het raak was
Wat ontzettend klote zeg. Sommige rondes heb je gewoon zo'n goed gevoel, dan hakt het er extra in. Ik had dat vorige ronde... Dikke knuffel voor jou meis!
Ik heb even een vraagje voor de meiden die prius hebben gedaan. Waar bewaarden jullie de urine? In de koelkast of gewoon binnen op toilet bijvoorbeeld?
Ik heb niet gepriust maar koelkast lijkt me logisch. Sommige stofjes veranderen of verdwijnen bij kamertemperatuur. Sterkte met het gedoe. 24 uur toch? Suus
24 uur ja. Wat een gedoe he... Ik dacht ook al aan de koelkast, maar het stond er niet bij in de brief. Dacht dat als dat had gemoeten, hadden ze het er wel bijgeschreven in de brief dacht ik zo
Pfff ik ook niet, eerste dag weer werken, heb er nu alweer genoeg van!! Angelica, mocht jij trouwens die maand van prius zwanger worden? Ook ivm het drinken van radioactief vloeistof?
Ik geniet er juist van dat die stomme feestdagen weer voorbij zijn. Lekker weer werken! Voel me goed, was dat maar altijd zo. Spannende dagen voor jullie, meiden. Lfs, Suus
Wat men (van het Radboud) mij heeft verteld over Prius is dat het radioactieve drankje achterwege blijft als je net zwanger bent of de kans bestaat dat je zwanger bent.
Daar kan ik me inderdaad iets bij voorstellen. Maar ik ben zeker niet zwanger, zit donderdag op dag 9. Maar vroeg me af of het kwaad kan voor een rijpend eitje...?
Ik zou het gewoon overleggen. Als je niet zwanger mag worden, dan doe je dat radioactieve toch gewoon niet... Het is jouw lijf. Ik las trouwens ergens, weet niet meer waar, dat PRIUS weggaat uit het Radboud. Bezuiniging of zo.
Ja precies, dat had ik zelf ook een beetje bedacht... Ik zal het nog eens goed navragen. Oh echt?!?! Ben ik nog net op tijd misschien... Tis toch wat met al die bezuinigingen...