Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad?

Discussion in 'Miskraam' started by Jannne, Mar 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Flavour

Flavour Niet meer actief

Vraag anders even aan haar wat er nou precies aan de hand was. Weet je, als je nu weer naar een ander ziekenhuis gaat waar je teleurgesteld wordt, dan ben je alleen maar verder van huis, emotioneel. Ik heb allerlei klote-ervaringen opgedaan in een aantal Nederlandse ziekenhuizen en heb alleen maar ontzettende spijt dat ik niet eerder naar Gent ben gegaan. Dat zou ik jou graag besparen.

2. Daarom zou ik het ook begrijpen als ze geen IUI doen. Maar een echo maken per maand is dan toch een kleine moeite.

3. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

Dec 9, 2010
    3,297
    96
    48
    Zo, dat is dan nog eens een mooie verrassing.
    Dan is er nog hoop!
    Ik heb nu nog 1 testje liggen, die doe ik donderdag.
    Want dat streepje van vanmorgen daar kan ik niet zo heel veel mee.
    Hoop dat ie er donderdag af knalt dan en dat het echt zo is!
    Ik kan wel een goed begin van het jaar gebruiken!

4. Ja das ook weer zo...
    Meleka, waar ben je???;)

5. Flavour

Flavour Niet meer actief

Dat ligt eraan wat de reden is dat het niet lukt. Misschien groeit het slijmvlies niet goed, of misschien heeft Marjolein om wat voor reden dan ook wel bijna nooit (meer) een eisprong aan de goede kant. Of misschien is er wel helemaal geen spontane eisprong, om wat voor reden dan ook. Dan zou het kunnen zijn dat ze na een aantal rondes kunnen constateren dat ze dus wél ivf nodig heeft. Dus misschien heeft de iui op zichzelf weinig toegevoegde waarde, maar een diagnostische waarde heeft het zeker wel, én het is een opstapje naar ivf.

Marjolein, ik zeg niet dat dat het probleem is bij jou hoor, ik zeg alleen dat je daar pas achterkomt als je gaat kijken.

6. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ze zal toch niet aan het werk zijn of zoiets raars? :D:D:D

7. Flavour

Flavour Niet meer actief

Is er geen echocentrum in de buurt dat zou willen meewerken?

8. Mmm zou het niet weten... Ik zal eens zoeken op internet. Als iemand iets weet, graag!

En dat je het niet lullig bedoelt, snap ik hoor Suus;) maar precies om die reden had ik die echo's gewild.

9. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ik ben 4x zwanger geraakt met iui en alleen de afgelopen keer niet. Ik hoop nu wel weer. Ik moet zeggen dat ik de laatste keer 10.000 pregnyl moest spuiten en ik voelde dat ik mijn eisprong de dag voor mijn iui had gehad, dus nu gebruik ik weer 5000. dan moet het wel lukken toch;)

10. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland

Heel goed dat je kunt wachten, ik had al in de kruitvat gestaan hahahha

11. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

Jul 10, 2008
    5,651
    0
    36
    in mijn droompaleis

Ja dat lijkt mij ook. Kost nog geen 5 min he.

12. Ik ook haha!!

13. Ja precies, dit vind ik het allerergste!

14. Flavour

Flavour Niet meer actief

Go get 'em, girl. ;)

Suus

15. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

Jul 10, 2008
    5,651
    0
    36
    in mijn droompaleis

He bah heel verhaal weg...

Toen ik testte en dus plaste, verloor ik juist net liters bloed. het staafje hing nog niet eens in de urine.
    Maar het resultaat loopt nu hier rond.
    Dus het kan echt. Ik blijf duimen.

Wat me trouwens opval: ik had van de week een ov-test gedaan. Ik wilde toch weten of ik echt geen eipsrong zou krijgen ( d econtrol freak:))
    Later keek ik op de test en hij was wit. Dus ik dacht: Yes mijn lijf werkt. Keek ik nog eens was het een zw-test:D
    Maar wat ne dus wel opviel: hij was echt wit.
    Normaal zie je altijd wel een licht streepje.
    En niet alleen met de pregnyl, maar echt altijd als ik een test deed.
    Gelukkig kreeg ik zo weer stof tot malen8): want zou er altijd wel een bevruchting zijn, maar zou het dan vroeg fout gaan?

Maar suus en marjolein, dan moeten ze eerst naar het bmslijmvlies kijken en aan welke kant een eisprong is voordat ze met IUI beginnen. Als het goed is doet je zh dat ook. Hier wel iig. Ik ben toen geprikt op... ja wat was het ook alweer.
    Als er geen eisprong is aan die kant heeft IUI ook weinig nut.
    Dan zou de stap gelijk naar IVF zijn.

Als ik jou was zou ik overstappen naar Geertgen. Of mail hun met je probleem. Je krijgt altijd mail terug of ze iets in je zien.

16. Kaboutertje, ik ga zeker contact opnemen met het Geertgen!

Kreeg jij Altijd een licht streepje op een zwangerschapstest Kaboutertje, is dat wat je bedoelt??

17. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

Jul 10, 2008
    5,651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Ja altijd: net is het nu ja of is het nu nee.
    En dat had ik dus van de week totaal niet. Hij was echt super de super de super de wit.

Of zou het kunnen zijn dat je na je eisprong altijd een licht streepje hebt?

18. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

Dec 9, 2010
    3,297
    96
    48
    Ik heb al een testje liggen hoor meiden, maar ik ga echt wachten tot donderdag . Eerst maar eens kijken hoe het met het bloedverlies blijft gaan.

19. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

Jul 10, 2008
    5,651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Ja en dan? Dan bloedt het maar dan weet je nog niets, want dan kan je nog steeds zwanger zijn ( kijk naar mij).

Ik zou zelf morgenochtend testen. Weinig drinken vanavond.

Maar goed wie ben ik:D

20. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

Dec 9, 2010
    3,297
    96
    48
    :D ik test donderdag, dan is mijn nod :D

Share This Page