Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad?

Discussion in 'Miskraam' started by Jannne, Mar 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

Jul 10, 2008
    5,651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Tegelijk Suus :)

Ik ben ook wel nieuwsgierig naar je blog:)

2. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

Dec 9, 2010
    3,297
    96
    48
    Ik ben ook wel benieuwd naar je blog!

3. Arwen Daparcero

Arwen Daparcero Nieuw lid

Jan 4, 2011
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Suus en Kaboutertje,

Ik wil zeker graag meer info over de mogelijkheden in België.

Met hormonen bedoel ik inderdaad de hele waslijst, was bijna de hele priklijst vol. Ik moest toen iets van 20 buisjes inleveren en een tweede keer nog eens 18 buisjes hihi.

Maar als Zwolle een onderzoek over het hoofd heeft gezien hoor ik het graag hoor.

4. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik heb je ge-pb't met meer (basic) info. Ga nu je blog lezen.

Suus

5. Madre

Madre Actief lid

Nov 17, 2009
    216
    0
    0
    NULL
    NULL

Hi mamatje77,
    ik begrijp wat je bedoelt, in mijn omgeving is ook precies hetzefde, mensen die zwanger raken maar nog niet aan toe zijn en zonder 2 keer na te denken voor een abortus gaan. Andere krijgen ze wel maar kijken niet eens naar hun kind. Ik vind het verschrikkelijk want ik wil het zo graag en kan het niet en hun kunnen het wel en genieten er niet van.

Volgens mij de onderzoeken zijn afhankelijk van het zk dus hopelijk de ziekenhuis die ik ga, doet het ook met 2 mk. Nog een paar dagjes te gaan voor me afspraak.

6. Madre

Madre Actief lid

Nov 17, 2009
    216
    0
    0
    NULL
    NULL

Angelica,
    ik weet precies wat je bedoelt, mijn vriendin is heel erg jong zwanger geraakt, ze heeft een prachtige zoontje maar ze doet niks anders dan naar hem schreeuwen, ook al doet hij niks, moet ze schreeuwt ze tegen hem, heel erg.

7. Madre

Madre Actief lid

Nov 17, 2009
    216
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mamatje77,
    ik zie dat ik veel heb gemist, heb alles gelezen maar heel veel begrijp ik niet. Ik zie dat veel van jullie naar Gent gaan, voor onderzoeken. ik neem aan dat dat pas mogelijk is na heel veel mk en wanneer vast staat wat jullie hebben? Sorry, misschien een domme vraag...

maandag 10/01 heb ik een afspraak in zk, voor een echo. Dan kunnen ze kijken als alles weg is. Ik denk het wel maar de bloeding is niet helemaal weg. Elke keer als ik afveeg, zie ik bloed en ik moet nog steeds met een inlegkruis lopen, kan niet zonder. Duurt best wel lang maar ik ga mijn afspraak niet veranderen, hou het op 10/01.
    Heb ook gelezen, weet niet meer wie het zei, dat onderzoek is verschillende per zk. Weten jullie welke zk in Rotterdam het na 2 mk doet?

@Suus, Maandag vraag ik natuurlijk gelijk aan de gyn als onderzoek daar mogelijk is, heb alles gelezen van de website die ik van jou heb gekregen en die zal ik ook meenemen. Of tog niet?

Nog een vraagje over foliumzuur, ik heb eigenlijk eentje van Etos 400mcg. Het heeft ook vitamine maar er staat niet op welke vitamine. Het was niet zo duur, nogeens 3 euro. Is dit wel goed genoeg of kunnen jullie een beter aanbevelen?

Sorry voor al mijn vragen....

By the way, de Beste wensen voor jullie allemaal.

8. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    3,050
    1
    0
    Madre,

Ik denk dat je in de war bent met het naar Gent gaan.....Dat was ik niet. Wij gaan nu ipv naar Alkmaar naar Den Helder.
    Jeempie nog steeds aan het vloeien, hoelang nu al?? Was ook zo we moesten beiden de 10de heen.

Arwen, Ben er ook ff stil van meis!! Knuf!!
    Weet niet of je dit onderzoek al gehad hebt?? Ik krijg nu voor het eerst sinds 4 jaar een onderzoek naar bloedvaten en insuline. Het schijnt dat als je hier een probleem mee hebt dat je dan prille miskramen krijgt. Heb je toevallig ook overgewicht??
    Maar daar zou je ook nog onderzoek naar kunnen doen.
    Mijn arts zegt dat het heel vaak voorkomt, maar dat het met simpele medicatie op te lossen valt.

xxx

9. Madre

Madre Actief lid

Nov 17, 2009
    216
    0
    0
    NULL
    NULL
    mamatje77,
    nee nee, ik bedoelde niet jou toen ik over Gent had, maar in het algemeen.
    Welke onderzoeken ga in in Den Helder doen?
    ik vloei niet egt meer, het is alleen als ik me afveeg dat ik het zie, is heel weinig maar er is nog niet helemaal weg. Steeds lijkt alsof het weggaat en uren daarna, is het weer! bloed is er ongev 5 weken. mijn afspraaK voor aanstaande maandag ga ik niet verzetten, hopelijk voor die tijd is de bloed weg.

10. Flavour

Flavour Niet meer actief

#2770 Flavour, Jan 4, 2011
    Last edited by a moderator: Jan 4, 2011
    Duurt inderdaad wel erg lang, Madre. Dat had nu toch wel weg moeten zijn.

De website van het NVOG geeft aan welke onderzoeken wenselijk/mogelijk zijn na 2 miskramen.

Degenen die naar Gent zijn gegaan hebben vaak al wat meer onderzoek gehad in Nederland, en veel miskramen, en gaan voor meer onderzoek en medicatie dus naar Gent.

Mamatje, hartstikke spannend. Ik ben echt benieuwd wat er bij jou uit de onderzoeken komt wat wij nog niet weten. Vraag je die man/vrouw de hemd van het lijf, ook voor ons? Zou het trouwens kunnen dat de arts in Den Helder aan PCOS denkt?

Lfs, Suus

11. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik kom het vaker tegen, als ik me erin verdiep: insulineresistentie en miskramen. Daar ben ik nog nooit op getest. Dat ga ik eens even snel regelen. Het zal toch niet waar zijn dat het zo simpel is???? Zijn jullie daar allemaal wel op getest, meiden?

Suus

12. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

Dec 9, 2010
    3,297
    96
    48
    Nee Suus, ik heb het gelijk op mijn lijstje gezet om te laten testen bij de sutter!

13. Flavour

Flavour Niet meer actief

Er schijnt nogal eens gedacht te worden dat alleen wat zwaardere vrouwen insulineresistent kunnen zijn, maar dat schijnt een misvatting te zijn... (ben zelf eerder aan de tengere kant) Ik hoop het bij de huisarts te kunnen laten prikken!

14. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

Jul 10, 2008
    5,651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Is dat gewoon op suiker prikken?

Zoja dan heb ik dat al gehad en kwam er niets uit.

15. Flavour

Flavour Niet meer actief

Nope, is echt iets anders.

16. Madre

Madre Actief lid

Nov 17, 2009
    216
    0
    0
    NULL
    NULL

Suus, dat denk ik ook maar wat moet ik doen, mijn afspraak van maandag verzetten of tog gaan? er werd tegen mij gezegt dat ze de echo zouden doen als de bloeding gestopt was.

Dat db ik ook over Gent. Las dat velen daarnaartoe gaan voor verder onderzoeken.

betrefend foliumzuur, maak het uit welke in inneem?

17. Flavour

Flavour Niet meer actief

Zeker wel gaan. Er kan een rest zitten waardoor je blijft bloeden.

En alle foliumzuur 400 is oke volgens mij.

18. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

Jul 10, 2008
    5,651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    #2778 kaboutertje, Jan 5, 2011
    Last edited: Jan 5, 2011
    O dan ga ik dat ook eens vragen aan de ha

Wat is het dan eigenlijk?

19. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    3,050
    1
    0
    hai meiden,

suus, het is zeker dat ik geen pcos heb. heb elke maand een nette eisprong en alles ziet er verder goed uit bij mij! het testen op een insulineprobleem gaat samen met een bloedvatentest! het is niet 1 simpele prik in de vinger! suus, wat wil je verder allemaal weten? weet niet of ik ook me gyn spreek maandag....het is via de interist de onderzoeken! maar zal iig uitgebreid verslag doen als ik geweest ben! ik slik trouwens ook selenium met zink gecombineerd voor de bloedvaten ed. heb ik eens gelezen op internet, zal het eens opzoeken!

xxx mamatje

Share This Page