Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Jannne, 9 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ja inderdaad, had zelf ook al bedacht een boek en wat magazines mee te nemen! Hoe laat mag jij morgen?

2. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Heel veel succes Marjolein morgen!

Dat van die insuline meting vind ik ook wel interessant, want mijn moeder heeft diabetes en 1 van mijn oma's heeft het gehad.

@ Hier: Ongi heeft flink doorgezet, dus helaas toch niet zwanger! Deze ronde hopelijk wat beter nieuws.

3. Dreamz wat balen zeg... We hadden met zn allen zo'g goede hoop voor je:(:(

4. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Ja ik had ook een goed geoe, maar helaas. Dan hopelijk de volgende ronde met meds uit belgie!

5. Flavour

Flavour Niet meer actief

Balen, Dreamz! Ik had goeie hoop voor je. Maar het was dus wel raak! Volgende keer moet ie blijven plakken!

Lfs, Suus

6. ik hoop voor je dat het dan goed mag gaan...!!

7. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Ik denk ook dat het een vmk was...

8. dat denk ik ook. Gezien het streepje op de test...:(

9. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Ach volgende ronde ga ik er gewoon weer voor en hopelijk schrijft dr de sutter meds voor en dat we dan snel een plakbeebje mogen hebben!

10. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    dramz, klot@ zeg. Ik had ook goede hoop

Marjolein, het enige nadeel was is dat ik die onderzoek kreeg samen met iemand die zwanger was:). De afdeling zit bij de verloskunde

11. Flavour

Flavour Niet meer actief

O getsie, alsof we al niet genoeg tussen de zwangeren hebben gezeten rondom de miskramen. Behoorlijk lomp, zeg.

12. Ja ik zag inderdaad dat het op die afdeling was. Nouja, ik ben voorbereid nu. En ik zie sowieso overal altijd al zwangeren, dus het zal me niet verbazen als ik er morgen tussen 3 zit haha

13. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    hahaha dat is waar

14. Flavour

Flavour Niet meer actief

Hoe is het nou verder met je, Marjolein? Ben je nog erg boos of richt je je voor nu even op morgen en ga je daarna contact opnemen met het Geertgen?

15. Hier gaat het wel weer. De ergste frustratie is eruit. Nu eerst inderdaad morgen maar eens en dan zien we wel weer.
    Ik zit er nu over te denken de tijd vol te maken tot een jaar na de miskraam (mei) en dan hulp te krijgen (als ze dat dan wel willen doen tenminste!:x) Mijn man zit er eerlijk gezegd niet zo om te springen steeds naar een andere stad te moeten voor dit traject. Hij wil het wel doen, maar dan vooral voor mij... Het lijkt me ook lastig met werk en Mayra enzo.. Ik moet er geloof ik nog maar eens heel goed over nadenken...

16. Meiden, ik krijg zo bezoek, dus ik moet er vandoor. Vanavond ben ik er weer. Ik vond het een gezellig samenzijn;)

Angelica, als ik je niet meer spreek, heel veel succes morgen!!! Samen komen we er wel doorheen hoor!!!

17. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja, je kan het even aankijken, als je dat kan opbrengen. Ik zou het niet kunnen, maar ik ben niet de maat der dingen ;).

Moeilijk, hoor. Ik vind wel dat je slecht behandeld wordt in dat ziekenhuis. (Ik typ vaak zeikenhuis in plaats van ziekenhuis, hahaha.) Dat schept weinig vertrouwen voor de toekomst.

Maar goed, als je in mei nog niet zwanger bent, zullen ze eerst een half jaar gaan IUI-en, en dan pas IVF. Dan ben je zo een jaar verder. Dat moet je je wel realiseren.

Ook kan het dat je volgende week ineens zwanger raakt. Dat is het lastige, je weet het niet.

Heb je nog wat van Meleka gehoord over dat andere ziekenhuis?

Lfs, Suus

18. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ja, er komt zoveel bij die mmm kijken. Tijdens de fm ga ik altijd alleen en mijn zus gaat altijd mee met de IUI. Mijn man moet in de ochtend zijn zaad inleveren en 2 uur later kom ik. Zijn lg vindt het niet zo leuk dat hij altijd mee moet met mij.

Je bent altijd met IUI ongeveer 4 x per maand in het zkh, daarnaast heb je 3 telefonische afspraken. Vanmiddag om de IUI te bespreken. Ik moet volgende week komen voor bloed te laten prikken om te kijken of ik een eisprong heb gehad, een week later bloed laten prikken voor hcg, ik krijg in de middag een telefoontje of ik zwanger ben. De dag erna hoor ik of ik een eisprong heb gehad.

Ik ben zo blij dat mijn lg in Amerika zit;)

19. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    jij ook heel veel succes. ik hou jullie op de hoogte morgen

20. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Hai meiden,

Dreamz dikke knuf van mij!!

De reden dat ik van Alkmaar naar Den Helder ben gegaan is....Heb gehoord dat den Helder beter en verder op het gebied van gynecologie is dan Alkmaar. Verder ben ik in het begin met mijn miskramen niet serieus genomen en ze zeggen dat ze niets meer voor me kunnen betekenen. Dus had me na de laatste miskraam door laten verwijzen naar Den Helder. Die gyn zei meteen al dat hij voor bijna 100% denkt aan een probleem rond insuline en bloedvaten. Ook wil hij me de plakpillen geven mocht hier niets uitkomen. Alkmaar wilde dit ook niet doen. Loop al 4 jaar te medderen bij Alkmaar en zijn ze niet eens op deze onderzoeken gekomen, Den Helder nu dus gelijk wel!! Ze kijken dus ff wat verder!!

Dat onderzoek betreft de bloedvaten is volgens mij niet met het plasma of zoeits...maar eerder ecg van het hart, ze gaan met een apparaat de huid testen of zoiets, dan allemaal metingen qua vet, bmi ed ed. En dus die 10 buisjes bloed afname.

Ik denk ook allemaal aan jullie hoor!!

Deel Deze Pagina