Das waar. Als ik 2 dagen niet lees dan moet ik echt schrollen. Je wilt niet weten hoe blij ik ben met deze forum
Haha Suus lag gister idd al in bed! Kaboutertje heel veel sterkte en succes vandaag!! Ik zal aan je denken!!!
Manman wat is dat killing dat wachten. Het is nog erger dan bij de punctie. Het is het gevoel alsof je voor een echo gaat als je zwanger bent maar nog niet weet of het goed zit. Maaaar we hebben iig 1 cryo........... Ik ga van 1 uit, zijn het er 2 is dat erg leuk, maar ben al zo blij met 1. Zit gewoon te shaken.
Nee heb net gehoord dat we sws nog 1 cryo hebben die goed ontdooit is, dus we mogen vanmiddag naar het zh. Mss zijn het er 2 ( er waren er 2 ingevroren), maar ben al blij met 1.
geweldig nieuws kabouter. ik krijg vanmiddag mijn IUI. Heb nog wel een beetje last van de hyst maar als dat alles is Marjolein jeetje wat is dat schrikken zeg. Gelukkig ben je net optijd. Ze zijn heel aardig he? Heb je al een voorlopig uitslag binnen? Ik kreeg te horen dat er iets toen wel goed was, weet niet meer wat hahahaha
Ja gelukkig net op tijd. Nou aardig...ik vond het echt een kenau dat mens die alle bloed kwam afnemen. Maar ik stond er al niet meer van te kijken, ben niet anders gewend eigenlijk. Ik zat met een andere vrouw op de kamer, zij had een zoontje van 4 en afgelopen anderhalf jaar 5 miskramen. We konden t wel goed vinden, hebben ook e-mail en tel nr uitgewisseld, dus dat was wel fijn. Ik weet dus nog echt helemaal niks. Niks, noppes, nada, moet echt wachten dus tot 7 februari! Maar das niet zo lang gelukkig. Jij heel veel succes vanmiddag met de IUI!!! Ik hoop dat het nu een keer goed mag gaan meis!!! Wat zouden jullie trouwens doen? Die gyn die ik laatst dus gesproken heb, zei dat ik maar een nieuwe afspraak moest maken als de uitslagen van t prius bekend zijn. Zouden jullie nu al een afspraak maken met haar en zo ja voor wanneer dan?
Ik moet voor de uitslag langskomen, om 14 uur heb ik een afspraak. Zat al te denken om een afspraak te maken voor 16 uur ofzo. Haha, ben echt erg he8)
#Marjolein: Ik zou een afspraak maken voor de dag erna . Maar ze willen je voorlopig toch evengoed niet helpen, of had ik dat nou verkeerd begrepen? #Kabouter en Angelica: Veel succes vanmiddag! Suus
O trouwens, vertrok dr. Spaanderman niet naar Maastricht, en werd het onderzoek daar niet voortgezet? Suus
in Maastricht is hij begonnen met het onderzoek. Hou zou maar tijdelijk naar het Radboud gaan om het op te zetten. HAHAHA ja ik ben erg hahaha
Ja, hij gaat terug naar Maastricht, zie ander topic op deze site: "Ja, in iedergeval tijdelijk. Zie hellp-hyves. Daar heeft Tamara een reactie gegeven. de assistente vertelde wel, dat dr spaanderman naar Maastricht gaat. Dus in Maastricht is wel gewoon nog prius, alleen in Nijmegen is het allemaal onzeker!! " Suus
Nee meiden, Spaanderman wordt hoogleraar in Maastricht. Dus ad universiteit. (tenminste dat vertelde ze me gisteren), dus het is maar de vraag of het voortgezet gaat worden. In Nijmegen iig niet, maar in Maastricht is het dus ook niet zeker! Suus, je hebt gelijk, ze wilden ons dan niet gelijk helpen, maar wel een termijn afspreken. En dat wil ik wel heel erg graag weten, dan kan ik afhankelijk daarvan beslissingen gaan nemen