Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Jannne, 9 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Angelica & kaboutertje, ik duim voor jullie!

2. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    hai meiden,

angelica en kaboutertje, me duimen draaien voor jullie! begin nu ook wel aardig zenuwachtig te worden voor morgen!! ik laat van me horen hoor zodra het kan! vanmorgen kwam me grote kater die normaal niet graag op schoot ligt weer bij me liggen.....15 januari is me nod!! xxx mamatje

3. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    spannend 15 januari is ook mijn nod!!
    succes morgen.

het is volgens mij wel een spannende maand voor vele van ons.
    suus hoe gaat het met jou??

4. Flavour

Flavour Niet meer actief

Goed hoor. In afwachting van wat waarschijnlijk wel maar misschien ook niet komen gaat. Jullie kennen het wel. :)

Suus

5. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    klinkt bekend kan je je een beetje inhouden met testen??
    ik zit de dagen al aftetellen wanneer ik een testje zou kunnen wagen

6. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik heb geen zin meer in dat ge-omo dus ik wacht nog even.

7. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Hai meiden,

Morgen moeten we natuurlijk ook bloed laten prikken voor het chromosomenonderzoek, maar moet mijn man daarvoor nuchter zijn??

Liefs van mamatje

8. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Nee hoor dat hoeft niet

9. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Oooo dat is wel net zo fijn voor hem!!

Bedankt voor je snelle antwoord!!

begin nu toch wel heel erg zenuwachtig te worden voor de onderzoeken. Zeker omdat we meteen de uitslag krijgen....maar goed ook anders moeten we nog langer wachten....
    Maar wel spannend!! Aangezien me nod natuurlijk over een paar dagen is, en ik mteen de medicatie krijg ook mocht het daaraan liggen...strak plan zo achter elkaar hihi!!

Dikke knuf van mamatje

10. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Haha ja idd was wel snel ja. Maar we hadden net gegeten en las natuurlijk mijn mail weer eens :)

Lekker toch die snelheid erin. Ik hou daar wel van.
    Sterkte morgen!

11. Flavour

Flavour Niet meer actief

Spannend Mamatje. Sterkte morgen!!! Ben heel benieuwd.

Suus

12. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Hai meiden,

Dank jullie wel!! Enne mochten jullie nog vragen hebben....wil ze gerust stellen hoor!!

Liefs van mamatje

13. Madre

Madre Actief lid

17 nov 2009
    216
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi dames,
    morgen mag ik eindelijk voor de echo gaan, kijken als alles goed is. Bloed sinds 6 Januari niet meer.
    Ben heel erg benieuwd als ik verder mag onderzoeken. heb een beetje hierover gelezen.
    Als ik geen onderzoek krijg bij het zk waar ik morgen naartoe ga, dan ga ik de andere 3 proberen. Probleem is dat k niet ingeschreven sta bij de andere zk maar ga het toch proberen. We zullen zien.

14. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland

ja, heb ik altijd moeten spuiten. Ik heb geen goede eisprong. alleen ik heb altijd 5000 eenheden moeten spuiten en toen raakte ik zwanger bij de laatste keer 10000 en toen voelde ik mijn eisprong een dag eerder dan de iui.

15. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    succes vandaag.

ik zit nu op een wachtenbankje, ik hoop dat de tijd snel gaat.

Hoe was jullie weekend? Mijn schoonmoeder stond zaterdag ineens voor de deur. Ze wonen vlak bij Maastricht. Ze bleef slapen. ze is ontzettend aardig en heel lief, maar toch ben ik vroeg naar bed gegaan.

wat vinden jullie van sporten na iui. Ik heb gisteren niet gekorfbald. ik durfde niet. Vanavond moet ik trainen, maar het liefst blijf ik rustig thuis. Ben zo bang dat het invloed heeft op het eventuele innestelen (als het gelukt is). ik voel me zo een doos:)

16. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    succes morgen

17. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Meiden succes vandaag.

Angelica: dacht dat ik dat uit een eerder berichtje begrepen had van de preg.
    Enne ik durf dan ook niets hoor. Hoewel ik moet zeggen dat ik daar nu veel minder mee bezig ben. Ik leef al 5 jaar zo: dit mag niet, dat mag niet enz. Heb daar geen zin meer in. Het werkt toch niet.
    Maar ergens hou ik er ook wel rekening mee, want kabouterkindje til ik nu niet na tp ( raden ze af)

18. Meiden heel veel sterkte vandaag!! Ik zal aan jullie denken!!

Ik sta er hetzelfde in als kaboutertje. Probeer ook weer "gewoon" te leven en alles te doen. Kaboutertje waarom raden ze tillen af? Zou dat bij een natuurlijke zwangerschap ook zo zijn?

Suus...jij al nieuws?

19. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Nee dat is bij een gewne zwangerschap niet, dus ergens lijkt het me ook flauwekul. Maar ja dat de ik dan weer wel zoals het moet.

Vanochtend per ongeluk ( dat krijg je als je alles in een potje gooi) de utro ingenomen in de mond.
    Ja wat moest ik toen... heb er ook nog maar 1 gezet. ( ipv 2)
    Dom he, dus mond en viginaal nu ook maar apart in een potje gedaan.

20. Beetje gek is dat dan idd wel dat dat bij een tp wel moet. Maar je hebt gelijk hoor, ik zou precies hetzelfde doen!

Oh wat een gedoe toch met al die hormonen!! Goed dat je t nu gescheiden bewaart haha

Deel Deze Pagina