Bedankt voor je uitleg!! Verders heb ik net een proefverpakking besteld van be in shape. Dus ga ook aan de shakes en soeppies!! Glucose is ook getest ja, nuchter en niet nuchter. Weer een andere test dan die met dat suikerwater.... Daar hoor ik pas over 2 maanden de uitslag van..... XXX
Mamatje, wat goed! Laat me weten of het wat is dat dieet he? Ik weet nog niet precies wanneer ik ga beginnen, maar ik denk op 1 februari. Eerst maar eens bestellen en goed lezen hoe het allemaal werkt. In een ideale situatie zou ik 40 kilo afvallen. Ik weeg nu 117 kilo en 77 kilo lijkt me wel lekker. Maar als ik op 85 uit zou komen vind ik dat eigenlijk ook wel goed! Het ligt er ook maar aan hoe je er dan uit ziet. Ik ben 1.73 lang, dus eerst maar eens zien hoe het er uit ziet. Het lijkt me zo heerlijk om ook eens in winkels te shoppen met maten tot 44/46. Ik zit nu iedere keer met het probleem dat ik niet makkelijk leuke kleding vind in mijn maat 50...
ik vind je ook geen zeur hoor, je moet doen waar jij je goed bij voelt. Ik ben 1.57 en woog 44, mijn bmi was onder de 18. Ik kan niet eten van stress. Soms moet ik het echt erin duwen. Ik hoop dat het bij jullie lukt meiden
kaboutertje, ik vind je ook geen zeur! het is idd waar je je lekker bij voelt qua gewicht! dreamz, ik laat het je weten of het me bevalt! nou meiden...er komen toch inene puisten opzetten in me gezicht!! heb ik nooit voor een ongie...maar eerder bij een zwangerschap.....spannend! al baal ik er nu wel heel erg van dat er nu niets verder gedaan kan worden mocht ik eventueel zwanger zijn...misschien de gyn morgen maar ff bellen of ik evt de extra progesteron mag beginnen te slikken? wat zouden jullie doen? madre, meis hoe was het in het zkh? xxx mamatje
Ik zou de progesteron al ingebracht hebben mamatje! Ik begin er vanaf nu elke ronde na de eisprong mee!
hai meiden, ja heb een testje gedaan! positief! nog wel een paar dagen te vroeg, maar hij verscheen terwijl de test nog bezig was! ben zo bang dat het weer mis gaat....wat moet ik doen? vertel het me mannetje nog niet, wil het op een lieve leuke manier doen...
Ja want heb je verder nog andere meds? En weet je zeker dat het een posi test is van een zwschap en niet van medicatie?
Gefeliciteerd Mamatje. Hier ook een positieve test, maar ook sinds net een druppeltje bloedverlies. Daar gaan we weer... Suus