Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Jannne, 9 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flavour

Flavour Niet meer actief

Dat is verkeerd vertaald, het gaat om 1 infuus, niet om een drankje.

Suus

2. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Okee, ik zal het er eens met haar over hebben

3. Flavour

Flavour Niet meer actief

Misschien doen ze het in het jouw ziekenhuis ook wel, Kabouter? Dat middel kost niks, en het is risicoloos. De cijfers zijn wel frappant, toch? (Al heb je het natuurlijk niet meer nodig ;))

Suus

4. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Jawel hoor helaas wel. Temp blijft te laag.

Maar ik wacht even wat Dreamz zegt wat Dr de Sutter heeft gezegd. Als Dr de Sutter dan weer zegt dat het kan, dan ga ik het zeker bij mijn zh aan kaarten.
    Ik wil er dan ook meer van weten en vooral hebben!

5. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Ik ga het aan haar vragen kaboutertje!

6. Flavour

Flavour Niet meer actief

Mmm, dat zou echt ontzettend balen zijn. Kan het toch niet zijn dat de Utro een vertekend beeld geeft?

Je kunt De Sutter ook mailen. Doe ik wel vaker als ik een nieuw onderzoek ontdekt heb ;).

Suus

7. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    nee hoor,
    vorige keer zei Dr de sutter dat je met hormonen niet kan tempen. Maar ik heb nu ook een maand zonder hormomen gehad en het is gewoon gelijk.
    Dus ik zie wel wanneer ik ei heb, wanneer ik utro gebruik ( gaat temp ook van omhoog) enz.

Dus helaas vette pindakaas. :( :(

Ik zit er vandaag ook helemaal doorheen.

8. Flavour

Flavour Niet meer actief

Arme kabouter, dat kan ik me heel goed voorstellen. Dat is ook een beetje naadje aan dit forum: als het met allemaal slecht gaat, dan kun je elkaar helpen, als er niemand zwanger raakt, ben je niet blij, maar als er een paar zwanger blijken te zijn, dan is dat toch gewoon verdrietig voor jezelf. Het is moeilijk om blij te zijn voor een ander in dit traject. Je bent wel blij, maar vooral ook verdrietig voor jezelf. Dat heb ik tenminste wel altijd.

Lfs, Suus

9. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Ja maar het was vanochtend al hoor. Meerderen van wie ik in rl hoorde dat ze zwanger zijn + dat ik in mijn omgeving te veel rose en blauwe ballonnen zie hangen :(

Dat ging er echt niet in vandaag :(

10. Flavour

Flavour Niet meer actief

Dat is ook gewoon kut. Alsof ze met een mes in je hart steken. Dat went dus ook gewoon nooit...

11. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Juist dat gevoel. En dan weet ik, ik mag niet klagen, maar het doet zo'n pijn.
    Ik weet echt niet of dit gevoel nu minder is dan voor kabouterkindje. Volgens mij doet het zeerder.
    Als je kk met een baby ziet, ooo man dat doet zo'n pijn. Als kk zegt ook een brusje te willen, omdat die en die nu ook een babybrusje heeft.

Voor kk wist ik dat er nog een kwam. Gevoel... Maar nu voel ik dat totaal niet. Toen waren we natuurlijk ook met adoptie bezig, dus ja er kwam een kindje. was het niet van ons, dan was het wel van een andere buikmama. Maar dat is nu niet aan de orde.
    Het is dus echt gewoon nog minimaal 2 rondes en met geluk 4 ( als er cryo's zijn).
    En dan is het over. En dan overal die stomme blauwe en rose ballonnen.

12. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Hoi dames,

Suus, mooie duidelijke test!! Hoop voor je dat het idd bij 1 druppel blijft!! Ook alvast gefeliciteerd!!
    Nou hier mijn foto...
    Voor een paar dagen voor mijn nod is ie al erg duidelijk voor mijn doen in vergelijking met mijn andere testen...kwam het nooit gelijk zo`n brede streep binnen de afleestijd. Hij was niet eens klaar met de 3 min.

13. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Kaboutertje wil je even een dikke knuffel geven!!!!!

14. Flavour

Flavour Niet meer actief

Je mag zeker wel klagen, want het proces wat jullie doormaken is loodzwaar. En alleen die miskramen al, dat telt ook mee. En de ivf, dat is ook zo intensief en zo spannend. Mijn psych zegt altijd: je rugzak zit behoorlijk vol, en wordt niet echt leger. En zo is het ook. Al het verdriet en de wanhoop... dat doet iets met je.

Ik heb geen idee of het voor ons is weggelegd, en ik ga steeds opnieuw door diepe, steeds diepere dalen. Het gevoel van verdriet, rouw en onmacht overspoelt me zoooo vaak. Dus ik snap hoe je je voelt.

Ik weet niet hoe het is, een kindje hebben en graag een tweede willen. Ik heb geen idee. Ik weet wel dat onze wens voor een kindje de diepste wens is die ik ooit zal hebben. Voor jou is de wens voor een tweede net zo, en en zo legitiem.

Lieve kabouter, ik ben geen rasoptimist, dat weet je wel, en ik ga je geen moed inpraten, want dat is niet wat je nu nodig hebt of wilt horen, maar toch: je weet nooit wat er nog gebeurt.

Ik hoop heel erg dat ons allemaal (nog) een kindje gegund is. Er zullen nauwelijks kinderen op aarde zijn die zo gewenst zijn als die van ons.

Lfs, Suus

15. Flavour

Flavour Niet meer actief

Jij ook gefeliciteerd. Erm, gaat het nou om de verticale of de horizontale streep? Ik ken deze testen niet. Is het CB?

En het bloedverlies blijft bij 1 druppel, tot nu toe. Het zag er ook uit als bloed van een snijwondje, zeg maar. Niets als menstruatiebloed of zo. (Misschien ben ik toch wel een rasoptimist. ;) )

Suus

16. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Echt spannend suus!! Het is de verticale streep....

17. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    joepie miep zit weer te janken door jullie lieve woorden.

En idd wat jouw laatste zin betreft klopt helemaal. Daarom ben ik ook een mama die NIET werkt. ( maar dat moet financieel natuurlijk wel kunnen. Maar goed we zeiden altijd al dat ik mss maar 1 dag in de week zou gaan werken hooguit.)

18. Flavour

Flavour Niet meer actief

Die is inderdaad vrij duidelijk. En dat op 11 dpo...

19. Flavour

Flavour Niet meer actief

Sorry kabouter. Maar ik snap het gewoon helemaal, je verdriet en alles. Ik voel hetzelfde.

Hier in Amsterdam gaat het niet echt lukken om niet te werken met die huizenprijzen... (Of we hebben gewoon het verkeerde werk, hahaha.) Maar waar ik vroeger heel stoer dacht aan 4 dagen kinderopvang, o onozele ik, denk ik nu: als het even kan helemaal niet!

Suus

20. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Kaboutertje,

Ik heb ook al een zoontje, maar het doet idd zo onwijs pijn als je anderen om je heen allemaal de 2de of zelfs de 3de ziet krijgen. En bij jezelf lukt het dan niet....Mijn zoontje wil ook heel graag een brusje...Sommigen zeggen dan gelukkig heb je er al eentje. Tja dat is dan ook wel zo, maar het verdriet en het verlangen naar nog een kindje kan net zo sterk aanvoelen als je naar een 1ste kindje verlangt....
    Leef met je mee....Met alle meiden hier!!!

Deel Deze Pagina