Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Jannne, 9 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    suus wat geweldig.

het gaat nu wel wat weer. Mijn werk is ook drama pfffff

2. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Aneglica knuf voor jou.

meleka, belgen werken lang door, dus mss is de apo nog open. Dreamz moest vandaag toch ook?
    Zij zou nl de vraag stellen aan dr de sutter wb dat suikerdrankje.

3. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ha Meleka,

Ja, wat een wonder, hè!

Ik ben heel blij te horen dat je wat optimistischer gestemd bent. Je hebt nu in ieder geval uitgezocht wat er uitgezocht moest worden. Nu is de volgende stap medicatie.

Ik schreef gisteren al over zogenaamde Intralipids. Dat is een versterkend infuus (volkomen onschuldig) en schijnt de kans op een succesvolle ivf-behandeling enorm te vergroten. Wie weet is het een idee om De Sutter te vragen of zij daar ook aan zou willen meewerken bij een natuurlijke zwangerschap.

Calorierijke drankje verhoogt kans op zwangerschap na ivf | Gezondheid

En ik neem aan dat je op Prednison, Aspirine en Utrogestan doelt?
    Die zal ze je vast geven.

Ik heb overigens geen last van de Prednison, geheel tegen m'n verwachtingen in...

Dikke kans dat de apotheek nog open is, want tussen de middag gaan ze lekker lang dicht. (Op z'n Frans.)

Lfs, Suus

4. Flavour

Flavour Niet meer actief

Arme jij!

Lfs, Suus

5. Flavour

Flavour Niet meer actief

Kabouter, hoe is het nu met jou? En met je temp?

(Ging Dreamz niet maandag?)

Suus

6. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ik dacht ook dat dreamz vandaag moest.

zit te twijfelen of ik dr de sutter zal mailen. Ik heb mijn chromosonen onderzoek afgelopen donderdag afgegeven eigenlijk wil ik weten of die in goede orden is ontvangen

7. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Ik heb ook totaal geen bijwerking van de pred. Was ook bng om dikker te worden en vooral opgeblazen. Maar nergens last van.

Ach ja voel me hetzelfde als gisteren. Temp was nog te laag.

8. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ze schreef gisteren maandag ;).

Heb je het afgegeven bij het secretariaat? Dan zal het vast in orde zijn. Ze zijn daar heel zorgvuldig.

Suus

9. Flavour

Flavour Niet meer actief

Nee, ik ook niet. Misschien komt het nog... Maar voorlopig knijp ik m'n handen dicht.

Stom van de temp. Mijn temp deed ook raar deze cyclus, trouwens. Met die langzame stijger na ei. Maar dat zegt kennelijk niets, tot mijn stomme verbazing. (Waarmee ik niet bedoel dat jouw lage temp niets zegt, maar ik hoop wel dat het niets zegt natuurlijk.)

Suus

10. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Hai meiden,

Suus, Gaat de hele goede kant op heh bij jou!! Goed hoor!!

Heb ook nog even de vk gebeld, aangezien ze toen mij doorverwezen heeft naar een ander ziekenhuis. Ze wilde zo en zo weten hoe het gegaan is. Daarnaast mocht ik gelijk ook weer bellen als ik weer zwanger zou zijn. Heb meteen de boel uit gelegd en ik mag bij hun volgende week donderdag al komen voor een nwendige echo...dus nog een weekje wachten ipv 2!! Het zijn ook zulke schatten daar!!

xxx

11. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn Mamatje dat je met voorrang een inwendige echo krijgt.
    Dat wordt een spannend weekje voor je.

Fijn om te horen dat de prednison bij jullie geen bijwerkingen geeft.
    Ik biecht op, ik ben een schijterd met medicijnen innemen. Dat heb ik van mijn moeder overgenomen waarschijnlijk :( Mijn leven lang hoor ik van haar (niet dagelijks natuurlijk ;) ), dat vooral prednison zo'n naar paardemiddel is. Vorig jaar wilde ze het bij een longontsteking pas na lang aandringen van de dokter innemen. Ze had het gewoon nodig.

Asperine werkt als bloedverdunner. In welke mate verdunt dat? Merk je daar iets van bij wonden, menstruatie of een miskraam? Zijn bloedingen heviger?

En Utrogestan. Ik las dat dat vooral een zooitje in je broekje geeft :) Geeft dat verder nog bijwerkingen?

12. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    mamatje wat goed. lekker zeg.

Ik kreeg net een mail van iemand die ook zwanger was. pff viel even zwaar op mijn dak

13. Flavour

Flavour Niet meer actief

14. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    mamatje wat goed dat je al zo snel voor een echo mag.

suus fijn dat het bij 1 druppel bloed is gebleven.

hoe voelen jullie je trouwens?? al last van kwaaltjes??

15. Flavour

Flavour Niet meer actief

O jemig, is het zo'n dag Angelica. Een hele dikke knuffel, nog een keer, van mij.

Suus

16. Flavour

Flavour Niet meer actief

Fijn van de snelle echo, al zit ik er weer heel hard over te denken om dat allemaal ontzettend uit te stellen. Tot week 7 of 8 of zo. Het levert zo veel stress op, en je hebt er eigenlijk niets aan. (Ik dan.) Een van de mk's ging namelijk nog bij bijna 9 weken mis. Ik durf dus gewoon niet!

Ik ben moe, vorige week al eigenlijk, en pijnlijke borsten dus. Maar dat wordt versterkt door de Utro. Soms ietswat wee gevoel in de maag. Maar ik heb nooit veel kwaaltjes gehad hoor...

Back to the Zen-mode!

Suus

17. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    opzich wel fijn dat je niet veel kwaaltjes hebt.
    ik kan me voor stellen dat je geen vroege echo wilt.
    als ik weer zwanger ben wil ik het wel maar bij mij is het ook 3 x mis gegaan met 6.5 week dus heb geen zin om dan tot de 12 weken echo te wachten weet het liever meteen.
    maar goed we moeten eerst zwanger zijn de dagen kruipen voorbij.
    blijf ook maar zenuwen houden voor vrijdag voor de uitslag van de igg weet niet waarom nog 2 dagen even volhouden dus.

18. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    mamatje krijg jij altijd op de zelfde termijn een mk of was het iedere keer anders??

19. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    door mijn bbz krijg ik al voor 6 wk een echo en ik krijg om de week een echo tot 13 wk en daarna naar de afd verloskunde in het zkh

20. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    kabouter

Deel Deze Pagina