Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Jannne, 9 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flavour

Flavour Niet meer actief

O gatverdamme bah. Vooral op je werk, dat vind ik altijd zo erg. Dat je dan al weet dat je tegen die dikke buik moet aankijken straks. En je hebt ook geen schild even, op het moment dat je het hoort. Het is alsof je keihard in je gezicht wordt geslagen.

Dikke knuffel, Angelica. Dit kon je nou net even niet gebruiken. Ga je volgende week weer naar onze vriendin in Gent?

Suus

2. Wat fijn meis! Misschien is het wel een heel goed teken dat je er nu zo rustig onder bent... Als je maar weet dat er hier (samen met de andere meiden hier) heel hard voor je geduimd wordt!! (En voor die iniepinie frummel in je buik!!;))

3. Flavour

Flavour Niet meer actief

Lief!!!! Er wordt heel hard voor me geduimd en gebeden van alle kanten, en dat voelt heeeel fijn. Ik duim ook heel erg voor jullie.

Suus

4. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Zo dat was praten als brugman, maar... ik heb een briefje voor bloedprikken

5. Flavour

Flavour Niet meer actief

O echt, deden ze zo moeilijk? Waarom in godsnaam, het is een onderzoek van niks, en het zou maar de oorzaak zijn!

6. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Juist maar goed, normaal zijn ze ok echt niet moeilijk. Nu dus wel. Maar de ha zei dat ik 2 uur na de maaltijd dan moest gaan prikken. Klopt dat?

7. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik moest nuchter, 2 uur na ontbijt, en 2 uur na de lunch. Drie keer dus.

Waarom deden ze moeilijk dan? Hadden ze argumenten, of gewoon zin om moeilijk te doen?

8. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Nee omdat het nergens op gebaseerd is. Anders zou het wel eerder geprikt zijn. En anders zou je ook last hebben van suiker en andere klachten.
    Maar ik zei dat ik het toch wel graag wilde om het uit te sluiten.
    Zeker omdat we nog maar 2 rondes hebben om zwanger te worden.
    Zelf denk ik ook niet dat het daar aan ligt, maar ja je weet nooit.
    Maar moet zeggen dat mijn ha dan ook niet moeilijk is, dat hij wel een briefje geeft, omdat ik het graag wil.
    Maar hij ziet alleen het nut er niet van. ( had ik het idee)

oke dus om de 2 uur.

9. Flavour

Flavour Niet meer actief

Er wordt wel op meer niet geprikt wat toch heel goed een oorzaak van miskramen kan zijn. Bovendien zei mijn huisarts dat je van beginnende suiker geen last hoeft te hebben, en dat het inderdaad een oorzaak kan zijn van (ook vroege) miskramen. En dus ook helemaal niet alleen bij volslanke vrouwen. Kwestie van je vakliteratuur bijhouden, denk ik dan... (cynisch hè, jaaaa, cynisch :D)

Suus

10. Word er hier ook op geprikt bij prius? Weet iemand dit?

11. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja toch, dat hadden we vorige week vastgesteld ;). Op de pagina van Angelica zie je waar ze op geprikt is bij PRIUS, en dat is glucose nuchter en niet-nuchter. Kijk maar, bij de foto's...

Suus

12. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Hoi meiden!

@ Suus, ik duim duim duim me rot voor je!

@ Angelica, he bah weer een zwangere in je naaste omgeving.
    En op je werk loop je er ook niet zomaar even voor weg :S

@ Hier, klusserdeklusserdeklus!

13. Oh ja, dat klopt. Ik haal soms alles zo door elkaar, echt verschrikkelijk. Maar goed, scheelt mij weer een zeurbezoekje aan de huisarts:)

14. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Ik zei idd ook: we zijn niet voor niets in gent geweest, omdat er hier op zoveel nog geen onderzoek gedaan wordt

15. Kaboutertje hoe is het met je temp? Nog steeds (te) laag?

De vriendin van mn broer krijgt vandaag 2 terugplaatsingen, heel spannend dus!!

16. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Ja nog steeds te laag en ik begin nu ook mijn rug te voelen. Maandag kan ik testen ( vin ik ;) )

17. Flavour

Flavour Niet meer actief

Hahaha, ja!

18. Spannend zeg, maandag!! Heb je wel nog een beetje hoop?

19. Flavour

Flavour Niet meer actief

Tsja, inderdaad. En een huisarts is ook geen internist of gyn, hè...

20. Flavour

Flavour Niet meer actief

Spannend, echt waar. Rug kan alles betekenen, dat is het ellendige. (Alsof jij dat niet weet, duh.) Ik hoop gewoon zo onwijs dat je er een keer faliekant naast zit. Hoef jij niet te hopen, dat doen wij wel voor je :).

Suus

Deel Deze Pagina