Bedankt voor de tips. Ik kijk het wel heel even aan. En ik zal niet klagen . Hoe is het met jou? Suus
Morgen testen he. Alleen om zeker te weten dat het niet raak is. En dat is het niet. Hoewel mijn temp gisteravond en vanochtend zwangerschapshoog was. Maar dat is wel een beetje te laat he 13 dagen na DPO
Misschien heeft ie even in je bm rondgezweefd. Er gebeuren soms wonderlijke dingen. Jee, spannend. Als morgen test (nog) neg en temp hoog, zou je dan wel met de utro stoppen? Of wacht je daar sowieso mee tot woensdag?
Sure? Temp is niet zomaar hoog misschien en soms nestelen vruchtjes laat in. Heb gister verhaal gelezen van vrouw die stopte na neg bloedtest (ging om ivf), week later toch zwanger bleek te zijn en toen mk kreeg. Ik weet dat de kans klein is, maar ik had op 13 dpo dus ook neg bloedtest. Paar dagen later knaltesten...
Ik zit nog eens te denken (het blijft me maar bezighouden of ik zwanger kan zijn of niet en of ik dat dan fijn zou (moeten) vinden of niet ) Een ovulatietest geeft een positief testresultaat bij de lh-piek, 24-36 uur voor de eisprong. Woensdagavond stond mijn eitje klaar om te springen volgens de echo. Dat zou waarschijnlijk de volgende dag of de dag daarop gebeuren, aldus de dokter. Ik ben vanaf donderdag gaan testen. Dan is het toch eigenlijk heel goed mogelijk dat ik mijn lh-piek heb gemist met het testen, omdat die bijvoorbeeld woensdag eerder op de dag zou kunnen zijn geweest? We hebben maandag en woensdag onbeschermd geklust.
Gossie... Ja, dat wist ik eigenlijk ook wel. Dan moet ik starten met de utro. Maar ik ben niet zeker dat het niet te vroeg is.
Als je nou morgen gewoon eens het zh belt en vraagt om een echo. Dan kan je zien of hij gesprongen is. Je legt dan gewoon uit dat je met de utro moet beginnen, maar dus niet weet of je ei gesprongen is en dat je niet te vroeg met de utro kan beginnen omdat dit een eisprong tegen houdt.
Dat is inderdaad een goede sugestie. Alleen ben ik niet onder behandeling van de plaatselijke ziekenhuizen, ik geloof niet dat die me een echo zullen willen geven om een eisprong te controleren. En Gent ligt niet naast de deur. Morgen moet ik toch contact opnemen met Gent, dan kan ik het gelijk vragen.
Juist en anders zou ik gewoon doordrammen hoor! Of desnoods kan gent naar een NL zh bellen. Als ze dat willen doen. Ze werken met bepaalde zh samen.
Of naar een echobureau. In Amsterdam heb je bijvoorbeeld Diagnostisch Centrum Amsterdam. Als je belt en het uitlegt, willen ze je vast helpen. Een commercieel echobureau zou ook kunnen. Suus
Helaas kon ik niet wachten en heb ik net getest. helaas wit. Ik zit op dpo 10. ik ga voor mezelf excuses verzinnen, het is te vroeg. mijn urine was gewoon wit dus te veel gedronken. Ik denk dat het nu toch ivf gaat worden. Ik ga morgen ook testen hoor. Voordat ik ga slapen drink ik niet veel meer. Het rare is dat ik moe ben, nachtmerries, mijn borsten zijn gevoelig en onrustige darmen. Ik droomde gisteren dat ik zwanger was. We zien wel, maar we zijn niet meer positief
he meiden, Ik weet dat het nog te vroeg kan zijn heb ik ook in april meegemaakt. ik had op 31 mrt getest (11dpo) negatief. 4 April getest en positief het kan idd nog. die ellendige wachtdagen dpo = days past ovulation
Heel spannend Angelica, ik hoop dat het te vroeg was! Hier gaat het niet goed. Had vrijdag en gistermiddag weer een piepklein beetje roze, elke keer einde middag, en dat stopte dan weer. Maar nu had ik net ineens meer bloed. Het schijnt van de Utro te kunnen komen, maar ik heb er geen fiducie in. Ik krijg altijd het slechte scenario, en niet de mazzel. Verder nog steeds de verschijnselen, en een knaltest net met een slap plasje, maar ja, dat zegt natuurlijk ook niks. Morgen Spaarne bellen en hopen dat ik voor een vroege echo mag komen. Misschien dan ook maar hcg prikken, en bij twijfel vrijdag weer echo en hcg om te kijken hoe het zich ontwikkelt. Zul je altijd zien, we zouden volgende week op vakantie gaan. Zonvakantie met kerst ging ook al niet door door omstandigheden. Ik doe mijn best om de moed niet te laten zakken, maar voor mijn gevoel zijn dit de stuiptrekkingen van mijn inmiddels zesde zwangerschap. Zou die Utro echt de boel kunnen tegenhouden? En is het niet raar dat ik nog een knaltest heb? Poe meiden, ik zit niet te genieten... Suus