Da's fijn om te horen. Ik ben ook niet echt in paniek, ik baal meer, dat wel. En één ding is duidelijk: dit heb ik nog nooit gehad. Wel weken bruinverlies, en ook wel een paar keer een plas bloed gevolgd door weer dagen bruinverlies, maar geen bloedinkjes stipt om vier uur, die pertinent niet gevolgd worden door bruinverlies. Zou m'n baarmoedermond een bloedneus hebben? Suus
Heb jij ook een goed gevoel? O meiden, ik hoop dat jullie voorspellende gaven hebben. Dat zat ik ook al te denken, dat het door inspanning komt, maar ik doe juist geen reet omdat ik zo bang ben. Ik ben gisteren een trap afgelopen, 5 minuten naar de AH gefietst, toen boodschappen gedaan, en 5 minuten teruggefietst. Vandaag een trap afgelopen, naar de auto gewandeld, 5 minuten gewandeld naar een terras, van terras weer naar auto, en toen met de lift naar boven. Da's toch geen inspanning?
Hallo meiden, Heb me een tijdje afgezonderd van dit gedeelte van de site, ik kon de spanning niet hebben. Ik wil Suus even een hart onder de riem steken. @ Suus: ik had in het begin ook roze verlies. Ik denk dat het komt door het inbrengen van de utrogestan. Hoe breng jij ze in, met de inbrenghuls? Bij mij voelde het inbrengen errruggg gevoelig aan en totaal niet prettig. Wie weet komt jouw roze verlies daar ook vandaan. Je baarmoedermond is nu natuurlijk ook erg goed doorbloed. Ik duim natuurlijk nog steeds voor een goede zwangerschap voor jou. @ de rest: een dikke knuffel!!!!
Nee hihi het lijkt wel heel erg op mij als ik een + test heb. Te bang om iets te doen. Ik heb een goed gevoel, maar zelf heb je dat ook. Je zegt niet in paniek te zijn. Het is precies het gevoel wat ik ook had. Bij de anderen voelde ik gewoon dat het fout ging. Nu voel je je anders alleen geeft je lichaam een ander signaal af. En die 2 dingen komen niet overeen. Tenminste volgend mij is dat mijn gedachten. Snappie hem nog
Het zou natuurlijk inderdaad heel goed kunnen dat het door het inbrengen komt... Teveel inspanningen lijkt me niet hoor, je doet het juist super rustig aan!
Noukje, wat lief van je. Ik heb er ook aan gedacht dat het van de Utro kan komen. Het voelt ook een beetje rauw vanbinnen, eerlijk gezegd. Maar vanmiddag was het wel meer dan roze, echt wel een paar druppels felrood. Het ziet er ook uit als supervers bloed, alsof je je in je vinger hebt gesneden of zo. Suus
Ja, ik snap hem maar al te goed. Ik voel me kalm, zo van, we zien het wel. Ik wil dus wél die echo morgen, en echt zen ben ik niet meer, maar wel kalm. Maar misschien komt dat ook omdat de miskramen wennen? Suus
Ja, helder rood. Net als bij die bloedneus die ik vanmorgen had. Alsof er een adertje is geknapt. Is dat foute boel? Suus
ehhh misschien rare vraag maar die bolletjes breng je toch zo ver mogelijk naar binnen van onderen? Vlakbij je baarmoederhals??
Nee denk juist dat het een adertje is dan. Als het zo vloeibaar is. Anders zou er toch veel slijm bijzitten.
Nou daar kan je toch net van bloeden? Las iets over een inbrenghuls of zo?? Klinkt wel logisch wat kaboutertje zegt....over dat slijm enz....
Hoe bedoel je, daar kan je net van bloeden? Ik gebruik geen huls, maar m'n arme doos voelt wel geïrriteerd door de Utro.
Wat eng. Dat had ik paar zwangerschappen terug ook. Met stolsels zelfs. En toch was er toen nog een hele tijd een hartje.