Dat zouden ze toch haast wel gezien moeten hebben als je zo vroeg en regelmatig al echo's kreeg? Maar het blijft een raadsel, dat is waar. Mijn zus (weer uit het ziekenhuis overigens, gelukkig) had bij haar mk geen bloedverlies, maar bij haar drie kids juist wel. En heel veel. Ze heeft er zelfs voor in het zknhs gelegen. Oorzaak was totaal onbekend. Suus
Ja de gyn zei dat ze het dan ook wel gezien zouden hebben. Maar toch... toch denk ik er wel vaak aan. Waar kwam anders al dat bloed en stolsels vandaan. Fijn dat je zus weer thuis is. Gaat het weer beter met haar? Ik blijf duimen voor je!
Ik heb al vanaf donderdag/vrijdag ontzettend buikpijn en rugpijn. Net ongesteldheidsgevoel. Ik zou zo blij zijn als ik morgen mag stoppen met de pillen. Heb het in ene gehad vanaf 20.00 ongeveer Met alleen de utro heb ik dat nooit. Of het nu van de progynova komt... geen flauw idee.
Het zou natuurlijk kunnen dat je zwngr ben. Maar dat durf ik natuurlijk niet te zeggen, want dan krijg ik op mun kop. Suus
Jep Morgenochtend weten we meer hoor Hoewel ik dan wel haast heb, want ik moet natuurlijk gaan bloed prikken.
Hee, het was wel de bedoeling dat jij die optie zou ontkennen, want zo hoort dat O ja, swaarook. Glucose. Kun je niet gelijk ff hcg aankruisen. Ben benieuwd. Echt. Suus
Ja dacht dat ook al , maar dat durf ik niet. En ik denk als ik er bij bloedprikken om vraag, dat ze dat niet zullen doen. Temeer omdat ik niet in dat zh loop voor het hele IVF gebeuren.
Ik heb het wel gedaan laatst. En ook ff b12 en d. B12 was aardig gestegen door de zuigtabletten: 550 ipv 270 met lagere dosering. Maar ik ben nogal ongevoelig geworden voor wat artsen van me vinden. Tegen de tijd dat ze zelf 5 mk's hebben meegemaakt, mogen ze me gerust weer een standje geven. Tot die tijd: eat my shorts. Maar weten zij veel waarom jouw HA hcg aanvraagt? En je HA kun je het achteraf wel uitleggen. Of heb je niet zo'n meerkeuzeformulier?
Ik ga de hele nacht voor je hopen. En voor Angelica. En binnenkort voor Marjolein. En voor jullie allemaal. Bedankt vr de support vanavond, lieffies. Waar zou ik zijn zonder jullie? Suus
Temp was gisteravond nog hoog. Vanochtend gewoon na-ei-temp. En de test is wit. Game over... ons eskimootje heeft zich niet genesteld. Op naar IVF2
He Suus, hoe gaat het met je? Hoe laat mag je Marjolein, Ik weet eigenlijk ook niet zo goed wat ik moet zeggen. Hoe gaat het nu met je Noukje idd mooie banner. Kaboutertje, Ik hoopte het zo voor je. Vanmorgen was mijn test ook wit dus ik geef het ook op. Woensdag nog wel hcg prikken voor het zkh
Ja gaat wel. Slecht geslapen omdat ik al dacht dat ze moeilijk zouden gaan doen. 5 miskramen maken geen indruk op de medische secretaresses. 5 weken was ook te vroeg, had geen zin, bla. Uiteindelijk moet ik om elf uur voor echo in Heemstede. En morgenochtend om tien uur bij Emanuel. Echo gewoon morgen tijdens afspraak was godsonmogelijk. Fijn, weer zo'n nieuw ziekenhuis waar je alweer het zoveelste nummer bent. Balen, Angelica. Hoe voel je je? En wanneer moest je nou naar Gent? Suus
Ik snap dat niet he, 5 mk en dan niets doen. Snappen ze dan niet dat voor ons het genieten van zwanger zijn onmogelijk is. Mijn man zegt dat ik te vroeg test, zit nu op dpo 11, maar ik voel al mijn ongi aankomen. De vorige keer werd ik op dpo 12 ongi en dat is morgen
Nee, snap ik ook niet, maar ik hoor gewoon dat het zo'n mens niets doet. En even los van de emotionele kant, ik slik en spuit een berg medicatie, heb ik ook gezegd, en daar wil ik zsm mee kappen als er niets blijkt te zitten. 10 dpo is wel vroeg, inderdaad. Ik had op 13 dpo zelfs nog een neg bloedtest. Suus