Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Jannne, 9 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Suus, ik heb ook nog steeds een goed gevoel bij jou.

Ik heb ook hele slechte ervaringen met Matcare testen.

Ik hou nog hoop voor je

2. Flavour

Flavour Niet meer actief

Lief van je, ik hou ook nog hoop hoor, vooral door jullie steun en opbeurende verhalen.

Heb je ook nog hoop voor jezelf? Ga je bijvoorbeeld woensdag nog eens testen?

Lfs, Suus

3. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ik heb op dat 13 IUI gehad. Ik zit nu op 11 dg na IUI. Mijn klieren in mijn borsten doen pijn en dat heb ik nog nooit met ongi gehad. Woensdag HCG laten prikken in het zkh dus dan weet ik het zeker.

Ik ben ook heel vroeg met testen en dat weet ik ook. Vorige IUI werd ik 12 dg na IUI ongi dus dat is morgen

In Maart had ik op 31 mrt negatieve test en 4 april positief was ik ook te vroeg. Ik probeer moet te houden.

Dat herkennen jullie natuurlijk ook. Ik pas alles er voor aan.

Ik drink geen cola light meer, geen gewone thee maar rooibos, geen zoetjes in mijn thee maar suiker. Geen alcohol meer etc
    Sommige mensen doen alles wat god verboden is en voila oeps

:x:x:x:x:x Sorry

4. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    ach ja.... het leven is erg oneerlijk verdeeld.

5. Angelica, zo herkenbaar meid. Gisteren zijn wij smiddags uit eten geweest bij de van der Valk. Was er een vrouw behoorlijk ver al zwanger. Toen wij gingen, ging zij met haar man ook naar buiten. Niet om weg te gaan, nee om lekker en sigaretje aan te steken. Ohw dan zou ik het liefste er heen rennen en die peuk uit haar handen slaan!!! En het ergste van alles vind ik dan ook dat bij haar de zwangerschap waarschijnlijk helemaal soepel en gezond verloopt. Om helemaal gek van te worden!!!:x:x:(:(

Ik blijf heel hard voor je duimen meis!!!

6. Flavour

Flavour Niet meer actief

Dat zijn toch spannende tekenen. Of je dat allemaal moet laten, weet je natuurlijk ook niet. Misschien zou het niks uitmaken. Maar ja, wij nemen het risico niet meer.

Ik duim voor je!

Suus

7. Flavour

Flavour Niet meer actief

O, daar kan ik echt niet tegen!

Suus

8. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    mijn nicht rookte en dronk nog tijdens haar zwangerschap

9. Ik vind dat echt heel naar... Als iemand in mijn omgeving zoiets zou dan, die ik zou kennen, zou ik echt mn mond niet kunnen houden hoor!!

Weet iemand trouwens dit: dit is de eerste maand zonder ovutesten voor mij en heb dus ook niet getempt. Ik ging ervan uit dat ik woensdag ei heb gehad, heb een redelijk stabiele cyclus en had ook vs. Maar nou had ik eergisteren en gisteren ook ineens behoorlijk wat vs. Zou mn ei later zijn geweest? Of kan het ook goed dat je dat na je ei nog hebt?? (en waar ik natuurlijk op hoop, zou het een teken van een zwschap kunnen zijn?)

10. Flavour

Flavour Niet meer actief

Wat relaxed, zonder al die ellende! Dat je ei later kan zijn, dat bewijst mijn verhaal misschien wel. Dat het een teken van zwangerschap kan zijn, daar heb ik nog nooit van gehoord. Een schimmelinfectie kan wel duiden op zwangerschap. Da's wel even wat anders :D.

Suus

11. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Suus, wat wordt je weer in spanning gehouden zeg :x
    Maar ik blijf er ook een goed gevoel bij houden!
    Succes!
    Ook voor Angelica, verder heb ik niet teruggelezen.

Ik ben bezig met de utrogestan en de asperine. En ik hoop heel erg dat ik zwanger ben. Een poging om te zien of het met de utrogestan wel gaat lukken. De dokter vond het niet erg dat ik zwanger kan zijn. Maar ze zegt er wel duidelijk bij dat de utrogestan en de asperine geen miskraam zullen voorkomen als de miskramen het gevolg waren van adenomyose, wat zij vermoedt.

Eind van de maand heb ik weer een afspraak met haar. Of ik ben dan zwanger, of ze wil me 3 maanden aan de medicijnen zetten, zodat ik tijdelijk in de overgang beland. Iets waar ik helemaal niet blij mee ben en nog de nodige vraagtekens bij heb.

12. Flavour

Flavour Niet meer actief

Jaja, de spanning is om te snijden. Maar ja, ik weet niet beter...

Jij houdt het ook spannend. Ik hoop dat je zwanger bent en dat het goed komt. Ik snap dat je niet zit te wachten op die overgang, maar volgens mij (corrigeer me als ik het mis heb) is het net zoiets als wat ze doen bij ivf in een niet-natuurlijke cyclus. Toch? Dan klinkt het alweer wat minder rot misschien.

Dus ze wil de adenomyose-haardjes zien te kalmeren, maar wil ze dan ook ivf doen zodat je zo snel mogelijk zwanger raakt? Dat lijkt me wel een goed idee, met m'n boerenverstand.

Dus over twee weken weer naar Gent. Spannend...

Suus

13. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Hoi meiden, ben nu onderweg vanuit Gent naar huis. Alle waarden in mijn bloed zijn compleet normaal! Heb nu utrogestan meegekregen en moet dit iedere cyclus gaan gebruiken vanaf ei. Mochten we dan over 6 maanden niet zwanger zijn of zijn gebleven, dan moeten we terug om andere opties te bespreken. Mochten we wel zwanger zijn, dan willen ze ons wekelijks gaan zien! Dat vind ik best wel een belasting want het is een eind rijden voor ons. Nu eerst maar eens kijken wat de utro gaat doen. Verder heb ik eigenlijk weinig gevraagd, want ik was te flabbergasted dat ze niks gevonden hebben...

14. Flavour

Flavour Niet meer actief

Jeetje, ongelooflijk. Heb je het niet over prednison en aspirine gehad? Controles hoeven niet in Gent hoor. Waarom zou je? En wat droeg ze aan over de mogelijke oorzaak? Want het verhaal van jullie laatste miskraam is toch meer dan bizar? Juist bij jou zou je denken aan immuunproblemen. Of die nou uit deze testen komen of niet. Sommige immuunoorzaken zijn niet goed aantoonbaar, maar wel aanwezig. Zie het boek van dr. Beer. Ik zou denken dat juist jij iets aan prednison hebt, intralipids en IVIg.

Suus

15. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Nee het lag niet aan mijn immuun, dus prednison zou daar verder niks voor doen. En aspirine slik ik al! Dagelijks 100 mg. Ze zei dat een mogelijk oorzaak mijn overgewicht en roken zou kunnen zijn, maar voor mijn eerste mk woog ik 20 kg lichter en rookte ik al een jaar niet meer. Dus ik geloof dat persoonlijk niet. Plus dat ik direct stop als ik vermoed zwanger te zijn. Verder vond ze mn lf wel te kort dus vandaar de utro. Op hoop van zegen dus maar! Ik hou me ook maar vast aan de tarotkaartjes van Anais! Heb wel een soort rust over me, heel gek!

16. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Mmmm ja wat moet je hiermee?

Ik had ook laten tarotten, maar ik zou juist zwanger worden op het moment dat wij in een rustmaand zitten.( kwam ik gisteravond in bed achter) Dus bij mij klopt hij op voorhand al niet ( tenzij er iets heel geks gaat gebeuren :) )

17. Flavour

Flavour Niet meer actief

Bij mij is ook niets uit immuunonderzoek gekomen, dus dat snap ik even niet. Ik moet wel prednison slikken. Hoe kan ze zo zeker weten dat het geen immuunproblemen zijn? Dat vind ik best raar. En roken is wel megaslecht. Maar dat wist je zelf ook al.

18. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Ik had wel een beetje slechte anti tpo 100 terwijl de max waarde geloof ik 60 zo moet zijn. Maar dat was volgens de immunoloog ( die dr de sutter ter plekke belde) ook niet de oorzaak. Maar ik kreeg ook prednisolon

19. Flavour

Flavour Niet meer actief

Misschien geeft ze het pas na 4 of 5 mk's? Toch vind ik het apart, in het geval van Dreamz.

20. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Ja of mss bij ons omdat we al in het traject van IUI zaten?

Deel Deze Pagina