denk dat ik morgen maar thuis blijf van me werk en naar de gyn stap!! Gelijk progesteron en hcg laten prikken en een echo
Snel bellen en zeggen dat je morgen wilt! Offe nu naar de hap en zeggen dat je de stress niet meer aan kan en zo de nacht niet in gaat. Mijn gyn zei dat stress heel slecht is voor je kindje. Dusse... ik zou gaan geloof ik ( zeg ik zelf zou ik niet gaan geloof ik)
Gatverdamme, wat naar. Wat is dat eng hè. Heb je gelezen dat Noukje en Faith het ook hadden, waarschijnlijk door de Utrogestan? Het is zelfs een officiële bijwerking: vaginaal bloedverlies. Ik hoop heel erg dat dat bij jou ook zo is, maar als iemand weet hoe jij je nu voelt... Bel inderdaad de gyn morgen. Arme jij. Lfs, Suus
Ja en ze zei zwanger in maart. Maar dan hebben we de verplichte rustmaand. Dus dat kan helemaal niet.
Ja, zo was het bij mij ook. Ik heb vandaag de Utro iets minder diep ingebracht, misschien dat ik daarom vandaag niks had?
Maar ik gebruik zo weinig.....en dag 17 is een niet goede dag zeg maar....is het vaker gebeurd dat het mis ging.....
Ik had natuurlijk zo last van me rug, kramperig zeg maar, maar had eerder het idee dat het van me darmen kwam, erg winderig namelijk
Man wat een stress... als ik dit zo lees bij jullie ga ik echt heel erg twijfelen of ik dat nog wel een keer wil... Nee ik wil het niet ja ik wil nog wel een kindje nee ik haat die stress ja, maar... Pffffff
Nee, ik had dinsdag een druppel, vrijdag weer, zaterdag ook, en gisteren echt wel een paar dikke druppels, en vandaag niks. Suus
Dat zou je denken, maar toch ken ik vrouwen (jij ook) die veel meer miskramen hebben gehad dan wij, geen medicatie hebben gebruikt, en toen een paar kinderen kregen. Zomaar. Het is 1 groot raadsel, de menselijke voortplanting.
Ja maar weet je, die stress hou je heel lang. niet alleen de 1e weken, dan komt de stress van de bevalling en dan hang je elke 5 min boven de wieg om te kijken of hij/zij het nog wel doet. Nu is de rustigste periode, dalijk weer stress over school, alleen buiten spelen , middelbare school. Eng, eng, eng, stress, stress, stress