Suus, dat weet ik eigenlijk niet vraag ik wel Ik heb hele heftige krampen gehad en ik verlies echt stolsels zo vaag
O jeetje, Angelica. Zou het dan een vmk zijn? Moet jij het niet ook over prednison hebben met De Sutter? Had je zelf nog eens getest? Dikke knuffel! Suus
Geen idee, ik heb het zelf altijd alleen bij (v)mk's. Maar misschien is het gewoon bij iedereen anders... En Mamatje, ik denk aan je.
Hoi meiden, Effe een ego berichtje... Mijn ovutest is positief aan het worden, maar mijn man heeft griep. We hebben net ruim een half uur geprobeerd om hem in actie te krijgen, maar helaas is het niet gelukt... Normaal hoef ik er maar naar te wijzen en dan doet ie t al... Echt balen dit, voelt als een gemiste kans. We hebben het maandagavond voor het laatst gedaan, als mijn ei morgen springt, dan geloof ik niet dat er nog levende zaadjes zijn
Als ie positief aan het worden is, dan kan het ook nog wel even duren. Moeilijk te zeggen. Misschien lukt het morgenochtend nog even? Op zich kan zaad verrassend lang blijven leven. Wij weten dat we weleens zwanger zijn geworden van seks 5 dagen voor het ei. En wij zijn niet zo piep. (Eind 30, halverwege 40) Suus
Hopelijk mag dat bij ons ook lukken. Ik hoop dat hij zich snel beter voelt, want hij vindt het ook klote. Ik baal echt als een stekker...
Dreamz, kan me voorstellen dat je ervan baalt, Op zich heeft Suus natuurlijk gelijk, maar ik snap dat je je kansen optimaal wil benutten. Kun je het niet over een paar uurtjes ofzo nog een keertje proberen? Nu zal de druk te hoog zijn wellicht, maar even wat afleiding misschien? (of een leuk filmpje) Slikt ie wel paracetamol tegen de koorts? Dat is belangrijk voor de zaadkwaliteit!!
Filmpje hebben we ook al geprobeerd, helaas Hij slikt ibuprofen, paracetamol helpt niet... We hebben het gisteravond ook al geprobeerd, maar toen wilde het ook al niet. Ik weet dat hij er niks aan kan doen, maar ik word er gewoon boos van.
Oké, dan is het niet erg. Als het maar niet na een van de miskramen of bevallingen minder is geworden.