Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Jannne, 9 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flavour

Flavour Niet meer actief

Arme Dreamz, ik herken dit heel erg.

2. He bah wat vervelend... Ik kan je wel allerlei goedbedoelde adviezen geven, maar daar heb je niks aan natuurlijk. Ik hoop dat het toch nog lukt!!

En ibuprofen is ook prima (geloof ik), zolang ie maar geen koorts heeft!

3. Nee volgens mij had ik dit daarvoor ook al wel

4. Flavour

Flavour Niet meer actief

Oké, gelukkig!

5. Flavour

Flavour Niet meer actief

Dreamz, je hebt pb.

6. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Thanks meiden, ik laat het maar een beetje op zijn beloop en hopelijk lukt het een keertje vandaag, dan knijp ik mijn handjes al dicht!

7. Ik hoop het ook voor je!!

Frustrerend is het he, ik herken het helemaal! Je wil gewoon geen enkele kans onbenut laten..!

8. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja, onwijs frustrerend. En al die stress geeft nog meer druk, en dat helpt ook al niet.

Maar even loslaten (klinkt makkelijker dan het is), misschien lukt het vanavond of morgenochtend.

Suus

9. Suus, is bij jou t bloeden helemaal gestopt trouwens?

10. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    hai meiden, bedankt voor jullie berichtjes en lieve woorden! zodra het kan laat ik van me horen! nog 2 uurtjes brrrrrr xxx mamatje

11. Nog eventjes...volhouden hoor!!

12. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja, is al een paar dagen weggebleven. Wel fijn. Overigens, volgens mijn gyn is een beetje bloedverlies vaak een teken van een goede innesteling, en komt het echt heel vaak voor.

Suus

13. Ik geloof ook echt dat het nu goed zit hoor! En idd ik geloof best dat het een goed teken kan zijn, (maar als ik mag kiezen, toch liever niet;))

Heb je trouwens die gyn nog gesproken die jou gebeld had? Hij had het wel flink mis zeg...

14. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja, die werd gisteren bij de echo geroepen. Hij was stomverbaasd, en vooral heel erg blij voor ons. Hij zat er zeker flink naast, vooral ook als je de ervaringen van anderen leest, zoals die van Trees. (Maar er waren veel van dit soort verhalen te vinden op internet.)

Ik denk dat dit een typische artsen-denkfout is. De regel is dat als je bij hcg>2000 niets in de baarmoeder ziet, er sprake is van een bbz. Maar dat kun je alleen zeggen als de vrouw wat verder in de zwangerschap is, volgens mij. Niet als je nog zo pril bent zoals ik.

Het gaat zo ontzettend hard in deze fase, dat je dus kennelijk bij een hcg van 1500 (dat moet ik maandag hebben gehad) nog hélemaal niets ziet, en bij 3000 ineens een vruchtzakje met dooier. En wanneer je nou precies iets gaat zien, dat varieert ook nog per persoon, want bij Trees werd met een hcg van 5000 alleen een zwart bolletje gezien, en die zwangerschap is goed afgelopen.

Er was geen tijd gisteren om dit te bespreken, maar dat ga ik de volgende keer nog wel doen hoor. Het is goed dat hij zo zorgvuldig is, maar ze hebben in dat ziekenhuis kennelijk te weinig ervaring met prille zwangerschappen om dit soort uitspraken te kunnen doen.

Maar het blijft een ontzettend aardige arts. Wat ik al zei, ik heb vertrouwen in hem, zelfs nu nog, en ik ben heel blij met hem.

Suus

15. Fijn hoor Suus, dat je nog steeds vertrouwen in hem hebt en een goed gevoel. Uiteindelijk maakt iedereen fouten, dat is niet erg, als ze maar zo eerlijk en open zijn om toe te geven en er op een normale manier mee om te gaan. En ook voor hem zal dit een leerproces zijn, een volgende keer zal hij niet zo snel dingen roepen, maar waarschijnlijk voorzichtiger zijn. Dat is fijn en dan is het toch ergens goed voor geweest.

16. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja, dat denk ik ook. Het is echt een warme man, en hij weet van aanpakken, is niet zo'n 'we kijken het wel even aan'-type. Jammer dat jij hier niet wat meer in de buurt woont ;)

Suus

17. Ja inderdaad jammer. Heerlijk als een gyn zo meedenkt en meevoelt.

Ik heb er in totaal 2 gehad. Eentje was echt helemaal super!!! En ook nog eens een dokter Dreamy, heel vervelend. Maar beide werken ze helaas niet meer hier.

Ik hoorde trouwens dat het Radboud alles gaat omgooien.Dat je in principe alleen nog maar arts-assistenten krijgt en de gyn meer supervisie gaan doen. Zal wel met bezuinigingen te maken hebben, maar ik ga daar geen genoegen mee nemen (met mijn afwijking en achtergrond). Als dit doorgezet wordt, zal ik wrs toch richting CWZ gaan

18. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja, dat moet je echt niet hebben. Dat is in het AMC en het VU hier ook al.

Hoop dat jij een betere arts treft dan Meleka.

Suus

19. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is inderdaad geen goed nieuws. Eerst geen dokter Spaanderman en dadelijk helemaal geen arts meer :(

Ik stuitte trouwens pas op een boek over endometriose dat onder andere is geschreven door de arts Wim Willemsen van het Radboud. Kent iemand deze gynaecoloog?

20. Suus, ja dat hoop ik ook. Meleka, wat was de naam van die arts(en)?

Nee, ken ik niet. maar je zou altijd eens kunnen bellen met de administratie?

Deel Deze Pagina