hai meiden, nou eerst alles verteld...daarna inwendige echo. ze kreeg alleen het topje in beeld van me baarmoeder me darmen zijn zo erg opgezet, dat ie me baarmoeder wegdrukt. ze zag wel een vlek wat op een zwangerschapsholte leek te zien, maar die was zo vaag dat ze hem niet op kon meten....ook nog uitwendig geprobeerd, stond erop...maar dat lukte ook niet...nog 1 week in spanning zitten dus......baal hier wel heel erg van.... xxx mamatje
Ooo, arme Mamatje, denk je wat duidelijkheid te krijgen... Wat een frustratie. Die zwarte vlek, dat is 'm vast gewoon. Maar wat je kunt doen is morgen naar je HA (of gyn bellen), en vragen of je hcg mag laten prikken, en dan maandag opnieuw. (Het liefst via de prikpoli in een ziekenhuis, dan is de uitslag er dezelfde dag nog.) Dan weet je hoe hoog je hcg nu is, dat zegt namelijk ook al heel veel, en vooral of het goed stijgt. Per 48 uur moet het verdubbelen. Als je zegt dat je wat bloedverlies hebt gehad, en al vele mk's hebt gehad en dus heel erg ongerust bent, dan willen ze je vast wel helpen. Mijn HA wilde er ook aan meewerken. (Maar ik ga er uiteindelijk geen gebruik van maken.) Ik vind het rottig voor je, maar een zwarte vlek, dat klinkt wel heel goed! Suus
mamatje wat onzettend balen zeg... Op deze termijn kan je het gewoon nog maar zo moeilijk zien he. Inderdaad wat Suus zegt is mss wel een optie? Pfff waarom moet het toch zo moeizaam gaan he en met zoveel spanningen... Mijn duimen blijven de hele week nog op volle toeren draaien!!!
tja baal er ook van.....maar kan toch ook die cb halen die de aantal weken aangeeft!? kan ik daarna altijd nog bloed laten prikken.... me pijn en die krampen is idd de bi dus snel mee aan de slag!
He meiden, test was negatief. ik heb normaal alleen rood bloed verlies. Stolsels alleen met vmk. Het zijn echt slierten, bah.
Jeetje, wat een klap, Angelica. Ik heb het twee maanden terug ook gehad. Ik was overtuigd van zwangerschap, maar testte negatief. Was 5 dagen over tijd, en toen werd ik ongesteld. Geen stolsels toen, maar ik dacht ook aan een vmk. Ik kan nou wel gaan zeggen dat er kennelijk toch iets goed gaat, maar daar koop je gewoon even niets voor, zeker niet omdat jullie nu de ivf-molen ingaan. Getver, Angelica. Ik had je iets heel anders gegund. Liefs, Suus
mamatje ik had gehoopt dat ze je een klein beetje zekerheid hadden kunnen geven jammer dat dat niet gelukt is dan blijven we maar weer door duimen. over die test die aangeeft hoeveel weken je bent ik heb gehoord dat die niet altijd goed werkt dan zit je misschien nog meer in spanning angelica vreemd hoor al die stolsels je zou haast zeggen dat het toch echt een vmk is.
lieve angelica, dikke knuf meis, had je idd anders gegund..... heb al een tijd niets gedronken....zal ik hem nu doen of morgenochtend?? want moet nu wel plassen...zou het veel uitmaken? xxx
hai dames, heb net die cb al gedaan! gaf plus3 aan! dus dat is meer dan 5 weken! das wel goed nieuws aan gezien ik morgen 5 weken ben! xxx
Hoi meiden, Yes yes yes klussen is gelukt en de ovutest gaf een smiley! Angelica, wat balen zeg Mamatje, lekker dat de digi 5+ aangaf!
meiden even een ego berichtje. ik word echt helemaal gek van mezelf ik ben zo bang dat ik niet meer zwanger kan raken weet niet waarom maar zo voelt het gewoon. ons dochtertje is ook niet lekker die wil bijna niks eten dat is natuurlijk een keer niet erg maar ze is erg klein we moeten volgende maand weer op controle bij de kinderarts omdat ze toch echt wat harder moet groeien. ik wil zo graag mezelf weer zijn word zo gek van mezelf voel me gewoon niet mezelf. zo dat moest er even uit
hai hai, ik zat net te rekenen het is vandaag 20 dagen geleden dat ik een positieve ovutest had....dat is korter dan 3 weken, terwijl de test nu meer dan 3 weken aangaf dat de bevruchting/ovulatie heeft plaatsgevonden...zie iets staan in de bijsluiter over een meerlingenzwangerschap...of bbz....en nog iets anders....zou me gevoel dan toch kloppen betreft tweeling en dubbele eisprong? want ik ben nog niet langer dan 5 weken zwanger..... dreamz! mooi, nu aan de klus heh! mimi, dikke knuf...komt vast goed met je kleine meisje enne soms zijn de wonderen de wereld nog niet uit.....daar geloof ik nu zelf ook wel weer in!
dreamz het zou zo berekend toch zo kunnen zijn? en de vk zag de vage holte wel in me baarmoeder zitten..dus bbz lijkt me uitgesloten.....anders ga ik morgen gelijk weer ff bellen....