Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Jannne, 9 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flavour

Flavour Niet meer actief

Goed zo! Veel plezier!

2. Nee, we hebben de dokterspost 2 keer gebeld en we moesten t aankijken

3. Flavour

Flavour Niet meer actief

Pfff eng. Als je het ook maar enigszins niet vertrouwt, zou ik langs de HAP gaan. Een hersenschudding heb je in allerlei gradaties. Sterkte.

Suus

4. Ja ik ga t goed id gaten houden., Heb om de 2 uur de wekker gezet. Ik ga nu ook naar bed, begin ook ziek te worden en t zal me mn nachtje wel worden...

5. Flavour

Flavour Niet meer actief

Slaap lekker. Hoop ik.

6. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    jeetje marjolein ik heb 2 keer een hersenschudding gehad en je kan het inderdaad op verschillende manieren hebben ik heb het 1 keer gehad dat ik zelfs niet tegen het tikken van de klok kon en dat het licht van de tv te scherp was de 2de keer was gelukkig een stuk minder erg.

suus en mamatje hoe gaat het met jullie?? erg he die spanning ik snap zo goed hoe jullie je moeten voelen wij allemaal hier helaas maar toch hoop ik snel in jullie voetstappen te treden en helaas ook weer die angst en spanning te voelen.

en ligt het aan mij of ben ik nog de enige die niet aan de utro is??
    toch maar snel aan dat wonder middel zien te komen we zitten er toch aan te denken om eerst naar het geertgen te gaan scheeld ons 40 min met gent en wat ik zo hoor zijn ze daar ook heel goed, of denken jullie daar anders over??
    maar goed eerst nog maar de uitslag afwachten het schiet al op volgende week maandag mogen we gezellig weer langskomen.
    maar eerst nog aan de klus volgende week:D

7. Flavour

Flavour Niet meer actief

Het ligt eraan wat je wilt. In het Geertgen krijg je geen uitgebreid onderzoek, het is een fertiliteitskliniek. Wel willen ze je waarschijnlijk Utro geven. Maar meer ook niet.

In Gent krijg je dus wel uitgebreid onderzoek (weet even niet meer wat er bij jou nou wel of niet is onderzocht), en niet alleen Utro, maar waarschijnlijk ook aspirine. En afhankelijk van het aantal mk's en wat er uit het onderzoek komt dus Prednison...

Het is dus maar net wat je wilt. Ik was het na 5 ziekenhuizen zat, en wilde alles eindelijk eens een keer goed geregeld hebben. Vandaar dat ik toen niet eerst naar Geertgen ben gegaan, maar meteen naar De Sutter.

Utro helpt overigens alleen als je een progesterontekort hebt, en dan bedoel ik voor een luteale fase-deficiëntie. (Dus als je te weinig progesteron aanmaakt in eerste fase zwangerschap.) Dat wij dat hebben, staat niet vast. We gebruiken het uit voorzorg.

Suus

8. Flavour

Flavour Niet meer actief

O, en ik had een beetje een offday. Steeds op zaterdag eigenlijk. (Dan werk ik niet, dus geen afleiding.) Niet zo veel symptomen, beetje piekerig... Nu kotsmisselijk en tietpijn. (Joepie.)

En je hebt helemaal gelijk, die onzekerheid is vreselijk, maar daar staat hoop tegenover.

Ik hoop ook zo voor jullie.

Suus

9. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    (.)(.) pijn is erg goed:)

@marjo.. ik vind de combinatie van hoofdpijn en koorts niet zo lekker.. Blijven bellen hoor als het niet verbeterd.. Want van een hersenschudding krijg je toch geen koorts?

10. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    gggrr wat is het toch moeilijk om daar een keuze in te maken.
    wij hebben dus alleen een chromosomen onderzoek gehad en de stolling voorderest komen we niet voor in aanmerking(zegt de gyn).
    dan ga ik er toch maar even verder over na denken ik vind het zo moeilijk gent is zo'n stuk rijden maar wel de moeite waard wat ik zo hoor.
    ik heb nog tot volgende week maandag om er over te denken dan hebben we de afspraak bij de gyn met de uitslagen (als ze het niet weer verkeerd hebben gedaan) en als daar niks uitkomt wil ik toch echt verder ergens anders kijken maar de afstand naar gent houd me een beetje tegen we hebben gelukkig nog iemand waar we ook aan moeten denken.
    ik zal ook meteen maandag vragen of mocht ik snel zwanger zijn ze geen progestron meting kunnen doen dan weten we het zeker.

11. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    suus ik ben trouwens wel heel blij dat je me erop wijst

12. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    nee voor zover ik weet krijg je er geen korrts van ik heb het iig niet gehad

13. Flavour

Flavour Niet meer actief

Gent is wel ver ja, maar als het goed is ga je maar een paar keer.

Je kunt ook informeren of je in een van deze AZ's terechtkunt voor meer onderzoek. NFU TRF | Jonge zwangerschapsunit Maar dan zou je voor medicatie alsnog naar Gent moeten. Al is het dan waarschijnlijk maar 1 keer.

Suus

14. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Marjolein, sterkte met je man.

mamatje: ik tempte ook en soms was mijn temp ook een dag lager. En dan dacht ik: zie je wel: bloed en lage temp, weer een mk. Maar die uk ligt nu te slapen. Dus hou moed meid.

Suus ff voor jou: ik lees nu een boek: de babyplanner. Een heel leuk boek, maar ook heel herkenbaar. En het gaat over IBF in gent. Ik zie vanochtend tegen mijn man: schat de 3e poging toch maar in gent?
    Ff in mijn punctiezh vragen. niet dat ik voor elke fm naar gent moet.
    Dusse ja ben bijna om :)

En vandaag op dag 8 eindelijk ongesteld geworden. Nu hopen dat er morgen plek voor me is in het zh om te starten met de volgende ronde. Duimen jullie mee?

15. Flavour

Flavour Niet meer actief

16. Flavour

Flavour Niet meer actief

Klinkt interessant. Herkenbaar zeker? Wat dreigt de doorslag voor Gent te geven?

17. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    IVF sorry.
    Doorslag, de argumenten die jij al aan gaf: betere ontdooiing, nou ja gewoon betere resultaten

18. Flavour

Flavour Niet meer actief

Kga dat boek ook kopen. En goed plan, van Gent. Denk ik. Toch hoop ik dat het niet zo ver komt. Ik ga zeker weer duimen!

Suus

19. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    #3939 kaboutertje, 22 jan 2011
    Laatst bewerkt: 22 jan 2011
    de babyplanner van barbara muller.
    Het is echt soms heel komisch en herkenbaar: 2e verdieping in gent enz.

Vraag me alleen wel af: wie is dr M?
    Als het nu dr de s was ;)

PS en op blz 269 is het huilen :( (ook herkenbaar)

20. Heb net de post weer gebeld. Is nu 40.2. met paracetamol. Ze bellen me zo terug

Deel Deze Pagina