Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad?

Discussion in 'Miskraam' started by Jannne, Mar 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

Jul 10, 2008
    5,651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Gewoon zeggen! hoewel ik graag in jullie schoenen stond.
    In het IVF topic als er een zwanger zou worden of als ik zwanger zou worden, wil ik geen felicitatie. Want dan hoor ik weer zo erg hier. een + test verdient geen felicitatie bij ons, maar alleen angst.
    Dus blijf gewoon hier, want een ander begrijpt je toch vaak niet.

Rest wel gelezen, maar geen tijd.

Welkom helaas nieuwe meiden.

2. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    3,050
    1
    0
    marjolein, wat ontzettend lief van je ...
    zit hier bijna te janken.....
    hoop idd dat het snel ook voor de anderen meiden het zo mag zijn en dat we jullie daarin kunnen steunen! en dat we uiteindelijk met zijn allen een mooie beeb in onze armen mogen vasthouden!

3. Flavour

Flavour Niet meer actief

Lief, Kabouter en Marjolein. Vind het gewoon lastig. Ikzelf hoor trouwens juist wel graag 'gefeliciteerd'. Van die dramablikken als je het vertelt en van die 'gaat het NOG goed-vragen', daar krijg ik dan dus weer de schurft van in.

Mamatje, ik snap elke centimeter onzekerheid. Het is gewoon zo'n rottige tijd dit. Maar voel me tegelijkertijd gezegend, en ervaar het als een wonder. Ook de zesde keer ja. Ongelooflijk hè.

En verder moet ik heeeeeel erg naar bed, anders ga ik ook weer huilen.

Lfs, Suus

4. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    3,050
    1
    0
    kaboutertje, zo helaas maar waar wat je zegt.....
    alleen maar angst en onzekerheid....ik heb dan geen ervaringen met behandelingen.....
    maar bij mij was het eerder helemaal niets wat ze konden vinden bij mij waardoor het telkens niet goed ging...
    ben er ff verder helemaal stil van...zo lief jullie reacties....

jullie zijn hier echte kanjers!
    heb veel recpect voor jullie!

5. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    lieve mamaatje en suus.. jullie moeten jezelf nooit als zeuren zien!
    De angst is zo begrijpelijk.. Je wilt de hele tijd in je borsten knijpen om te kijekn of het nog gevoelig is.. en als het maar 5% minder is dan geloof je al dat het bloeden gaat beginnen..
    Iedereen hier snapt dat de roze wolk een behoorlijk donker randje heeft.
    Het is alleen niet goed voor jezelf die angsten.. maar ja.. we hebben geen offknop op ons lijf zitten..
    Was dat maar waar.. dan gingen wij hier allemaal op off tot we zo'n 13 weken verder waren..

6. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    3,050
    1
    0
    suus, het is iid een wonder!! zo voel ik het ook...ik vind het wel weer moeilijk als mensen mij feliciteren...andere kant ook weer leuk...dubbel dus!
    suus, je bent ook een lieverd!!

meiden, ga zo ook te bed!
    trusten voor strakkies! en tot morgen!

dikke megakus voor jullie!

7. Nanette, maak daar maar een maandje of 8 van....

8. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja, dat zou heeerlijk zijn.

Eigenlijk staat m'n leven al een paar jaar op off. Ik wil het zo niet zien, maar soms denk ik wel, pas als het goed gaat, dan gaan we weer echt leven.

Suus

9. Heel herkenbaar Suus. Ik heb dan een dochtertje, dat scheelt, maar ik begrijp je heel goed!! (Helaas)

10. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

Aug 17, 2009
    1,850
    2
    38
    NULL
    NULL
    mamatje en suus jullie zeuren zeker weten niet en lekker blijven schrijven hoor het is juist goed dat jullie het van je afschrijven.
    ik bedoelde het ook niet vervelend en weet ook heel goed dat je niet kan genieten na zoveel miskramen ik loop als ik zwanger ben wel 100 keer per dag naar de wc om te kijken of er geen druppeltje bloed op het papiertje zit (ook al zegt dat bij mij vrij weinig).
    en ben ook iedere min van de dag bezig of ik nog wel kwaaltjes heb dus begrijp jullie echt heel erg goed.
    nog maals sorry voor mijn opmerking 'probeer een beetje te genieten 'was niet zo bedoeld.

11. Flavour

Flavour Niet meer actief

Zo veel verdriet, hè meiden. Blij dat we elkaar hebben. Wat zouden we 20 jaar eerder eenzaam zijn geweest, zonder internet.

Trusten voor allemaal.

Lfs, Suus

12. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

Jul 10, 2008
    5,651
    0
    36
    in mijn droompaleis

Juist dat dacht ik ook ;)
    + dan nog 2 jaar, dat je boven het bedje hangt om te kijken of je kindje het echt wel blijft doen.

Ik wil niet gefeliciteerd worden. De angst blijft en nu helemaal nu we aan het IVF-en zijn.
    Anders wordt je gewoon zwanger en oke kan weer een mk zijn. heb zelf nu het idee dat als ik ooit nog en + test heb, de kans zo klein is dat het ook goed blijft gaan. En we hebben geen kansen meer daarna.

Ja suus wat we van de week al zeiden: alles draait om zwanger worden, zwanger zijn en mk krijgen. Dus het leven staat al jaren op off

Ja en bloedzoeken 100x, wat dacht met die vieze bollen die telkens leeg lopen. Dan denk je echt elke sec van de dag: ojee bloed.

13. Flavour

Flavour Niet meer actief

Weet ik, hoor! Je zou de ander wel optimistisch en blij willen tóveren!

Je bent lief, en ik ben moei.

Suus

14. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

Jul 10, 2008
    5,651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Ja we begrijpen elkaar echt hier he!
    Ik merk dat jullie mij meer begrijpen nu ik IVF heb, dan bijv op het IVF topic. Mijn kansen zijn echt bijna op. Ook al word ik zwanger dan nog heb ik zoveel meer kans op een mk.

Niets ten nadele van die meiden, maar ik kan vaak geen hoop meer hebben.
    Want de kansen zo nog maar zo zo zo klein op een kindje.

15. Flavour

Flavour Niet meer actief

Klopt, dat denk ik dus ook de hele dag, en 's nachts. Paniek, licht aan, opluchting en dan hartkloppingen. Lalalala. Maar dit gaat voorbij, denk ik de laatste weken vaak. Dit gaat voorbij en ik ga dit overleven. Zen hè :).

Suus

16. Flavour

Flavour Niet meer actief

We weten allemaal wat wanhoop x 100 is. Dat is het vooral. De weg is eindeloos veel langer dan twee streepjes op een test.

17. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

Aug 17, 2009
    1,850
    2
    38
    NULL
    NULL
    ja precies ik zei al tegen mijn man als je nou van te voren wist dat je voor mijn apart 10 miskramen krijg maar daarna een kern gezond kind dan is het het echt allemaal waard maar er is helaas niemand die je dat kan vertellen.
    soms denk ik waar beginnen we aan steeds al dat verdriet en ellende eerst de zorg kan ik nog wel zwanger worden als je dan het geluk hebt dat je dat al word dan moet je eerst nog maar de 12 weken door zien te komen en kom je die al door dan heb je er past 1 derde opzitten en dan krijg je weer is het kindje gezond groeit het goed blijft het zitten tot 40 weken ga zo maar door.

18. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

Jul 10, 2008
    5,651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    En dan krijg je 2 jaar ( ja echt heb 2 jaar zo gedacht en heel vaak boven het bedje gehangen en nu hebben we nog een babyfoon:)) ademt het nog wel.

Dan heb je school: als dat maar goed gaat en het niet gepest gaat worden, komt het goed mee op school

Dan gaat het buiten spelen alleen ( want ja als ze 6 zijn moeten ze toch alleen naar buiten kunnen?). Wat kan er dan allemaal niet gebeuren: enge mannen met snoepjes.

Dan alleen naar de middelbare: roken, drugs, kilometers fietsen

Auto's , brommers, vriendjes/vriendinnetjes, verre reizen, Salou Chersonisos:D

Het begint al bij pril zwanger zijn tot...

Of ben ik nu een erg overbezorgde moeder:) ( ja denk het wel)

19. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

Dec 9, 2010
    3,297
    96
    48
    Hoi meiden!

Mamatje en Suus, vooral blijven meekletsen hier hoor, wij begrijpen als geen ander wat onzekerheid betekent.
    Tuurlijk willen wij ook snel zwanger zijn(en vooral blijven), maar we gunnen het jullie ook zo erg!

@ hier, volop een opgeblazen gevoel in mijn onderbuik en manlief heeft gedroomd dat ik zwanger ben en wel van een tweeling.
    We zullen zien!
    Ik merk dat ik er ongewild best wel mee bezig ben of het weer raak is etc. Mochten jullie een paar dagen niks horen, don t worry, ik wil er proberen wat minder mee bezig te zijn.

20. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

Aug 17, 2009
    1,850
    2
    38
    NULL
    NULL
    je bent helemaal geen overbezorgde moeder ik denk er namelijk net zo over.
    wij hebben ook nog steeds de babyfoon aanstaan (ze slaapt in de kamer naast ons)
    als ze begint met hoesten en het is ineens stil dan zitten wij recht op in bed en dan moeten we echt eerst luisteren of ze nog ademd voor dat we verder kunnen slapen.
    ik word vaak heel raar aangekeken dat we nog een babyfoon hebben maar ik heb er maling aan ze is het dierbaarste wat ik heb en we hebben er heel veel moeite voor moeten doen om het te krijgen dus wil ik er nog meer moeite voor doen om haar te houden.
    ik moet er trouwens nog niet aan denken dat ze straks naar school gaat en al helemaal niet aan op vakantie gaan en zo bbrr word al eng van het idee.
    dus hier nog zo'n ''overbezorgde moeder''

Share This Page