Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Jannne, 9 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flavour

Flavour Niet meer actief

Dat is sowieso niet gezond voor mij omdat ik een stollingsafwijking heb (Factor V Leiden) en dat samen met zwangerschap geeft een extra hoog risico op trombose of een infarct. Dat moeten we niet hebben.

(Mijn zusje van toen 28 heeft een ernstig herseninfarct gehad een paar jaar terug, dus ik ben er erg bang voor.)

Wij hebben een rondreis Mexico gedaan destijds, en ook een stukje Guatemala. Langs alle Maya-tempels. Heel indrukwekkende reis. Op het eind op Tulum in een hutje gezeten. Erg hippie-achtig, erg leuk.

Suus

2. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    dat is ook leuk wij zijn vaak erg lui op vakantie.
    we willen wel graag nog veel van de wereld zien dus er zullen best nog wat rondreizen volgen.
    waar zijn jullie allemaal geweest op vakantie??
    wij in belgie duitsland oosterijk frankrijk turkijke egypte dominicaanse republiek en mexico.
    dit jaar wouden we in mei naar tunesie had al wat uitgezocht maar lijkt me op dit moment niet zo goed om te boeken maar heb nu geen idee wat we dan willen ja het moet er al lekker warm zijn en niet te ver vliegen daar vind ik onze kleine spruit nog te klein voor.
    het is wel lekker off topic

3. Flavour

Flavour Niet meer actief

We kamperen meestal in Frankrijk, maar ik ben ook wel in Tsjechië, Duitsland, Spanje, Italië, Engeland en in Griekenland geweest. Niet echt een globetrotter dus. Mijn lief is op veel meer plekken geweest, die is wat avontuurlijker, maar dat was voor mijn tijd. (We hebben allebei al eerdere relaties gehad, wel logisch ook.)

Ben niet zo dol op vliegen, en met een boek voor de tent ben ik dik tevreden. We willen misschien nog een keer naar Amerika, en dan een rondreis. Maar niet met een kleine, denk ik.

Suus

4. Flavour

Flavour Niet meer actief

Meiden, ik ga naar bed. Meleka, ik denk aan je morgen. (Sterkte, in alle vroegte). Angelica, ik hoop dat je het even kunt laten en kunt slapen straks. Marjolein, ik hoop in stilte. Mamatje, ik denk aan je.

Allemaal: trusten.

Liefs, Suus

5. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    amerika lijkt mij ook geweldig maar inderdaad in de toekomst.
    ik ga er vandoor even kijken hoever mijn mannetje is die is aan het klussen op zolder.

mamatje heel veel succes morgen ik lees het pas morgen avond moet de hele dag werken.
    maar zal aan je denken

6. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    oja meleka jij ook succes morgen

7. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Let met die contracten wel op. In de contracten worden ook bepaalde medische diensten uitgesloten of er moet toestemming voor bepaalde medische diensten worden verleend. Dus het is zinvol gericht naar de inhoud van het contract te vragen, wat wil je laten verrichten en is dat opgenomen in het contract met de zorgverlener. Alleen de mededeling we hebben een contract zegt nog niet zoveel over de vergoeding die je wel/niet of gedeeltelijk gaat krijgen.

8. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt meiden.

9. Dank je lieve Suus!

Meleka heel veel sterkte straks!

Mamatje voor jou ook!

Angelica heb je een beetje kunnen slapen meid?

10. Flavour

Flavour Niet meer actief

Heb je getest????? (Oke, dat is niet heel erg stil, maar aaarggh... Zo spannend!)

Suus

11. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    hai meiden,

bedankt voor jullie lieve berichtjes!
    heb als een blok geslapen, zo erg ben moe uit bed gekomen...
    net weer even in een bakkie me urine opgevangen voor de test van mvm....
    barst nu al van de zenuwen pfffffffff
    door die delactine fliink wat boertjes en windjes gelaten haha...
    ik zal proberen zo snel mogelijk iets van me te laten horen!!

dikke xxx van mamatje

12. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    meleka en mama succes

Heb ook als een blok geslapen, maar de tranen vloeide daarna gelijk over mijn wangen.
    We hebben gisteren over draagmoederschap gehad, mijn zus wil dat voor ons doen.

13. Flavour

Flavour Niet meer actief

Dat zou idd een optie zijn. Wat geweldig van je zus. Maar je gaat het eerst met pred proberen of niet? Je bent constant in m'n gedachten en ik speur het internet af...

Lfs, Suus

14. Suus, ja hebt getest. Maar helaas, negatief. Ik zal nu wel snel ongesteld worden:(

Angelica, daar moest ik idd ook aan denken. Je had het daar een tijdje geleden al over. Ik vind het echt super van je zus dat ze je dat aanbiedt! (Zou willen dat ik iemand kende...)

15. Flavour

Flavour Niet meer actief

Wat jammer, Marjolein! Potverdorie! Had je een eisprong rechts deze maand? (Domme vraag misschien.)

Knuffel, Suus

16. Flavour

Flavour Niet meer actief

Angelica, volgens mij heb jij de vrouwelijke variant van wat mannen kunnen krijgen als ze een keer keihard een bal in hun zaakje gekregen hebben en het is gaan ontsteken. Dan gaat het lichaam antistoffen aanmaken tegen het eigen zaad. Dat is een erkende oorzaak van onvruchtbaarheid. Vraag me af of wat jij hebt ook een erkende oorzaak is in Nederland. Het bestaat in ieder geval wel. Op Amerikaanse websites is er best veel over te vinden. Naast prednison wordt toch ook wep icsi als oplossing aangedragen. Toch vrij bizar dat dit bij Prius kennelijk niet onderzocht is? En zou het ook de oorzaak van de bbz's kunnen zijn?

Suus

17. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @marjo.. owww nee hé!! een hele dikke knuffel lieve marjo

@angelica.. Ik kan me voorstellen dat het gelijk in je gedachten is bij het wakker worden. Wat een drama om na te moeten denken over draagmoederschap he.. Wat lief dat je zus dat wil doen, want het is behoorlijk ingrijpend

@mamaatje en meleka.. sterkte en succes vandaag!

18. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Angelica, Wat ontzettend mooi dat je zus dat voor jullie wil doen!!
    Marjolein, Wat onzettend balen zeg dat je test nega was....:(

Hier echt slopende zenuwen.....

xxx mamatje

19. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    hoe laat zijn ze er? en hoe laat moet je bij de gyn zijn ?

20. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Vroeg je dat aan mij nanette?

Deel Deze Pagina