Hoi Noa, Wat super lief dat je zo meeleeft met je broer en je schoonzusje! Dat siert je! Ik herken het wel, mijn broer en schoonzusje hebben net de eerste tp gehad van IVF. Die is helaas mislukt. Ik leef ook zo ontzettend met ze mee. Ook ik heb een dochtertje van 2. Eigenlijk zitten we dus een beetje in hetzelfde schuitje (m.u.v. mijn zwangerschapsgeschiedenis en wens dan). Maar blijf vooral meelezen hier hoor en vragen stellen als je daar behoefte aan hebt. Dit geldt trouwens ook zeker voor je schoonzusje!
Ja het is heel moelijk tuurlijk voel je pijn en verdriet maar niet wat zij echt voelen. Ze staan er mee op en gaan er mee naar bed al die onderzoeken. Ik vind het zo moedig dat ze dat allemaal doorstaan. Ik probeer haar ook over te halen om zich aan te melden misschien ik nu de eerste stap heb gezet? Ik ga de aardappelen schillen want het mannetje moet op tijd eten. Meiden heel veel succes en bedankt voor al jullie info. Ik vind het echt zo mooi om te lezen wat jullie voor elkaar betekenen
Noa, lekker aardappeltjes schillen jij Dank je voor je lieve woorden, ook namens de andere meiden alvast bij deze! Vertel je schoonzus maar dat we helemaal niet eng zijn hoor en al helemaal niet bijten!!
Noa, zeker dat lief dat je zo meeleeft met je broer en schoonzus!! Suus, Wil jij niet bellen voo rme maandag haha!! Ik ben echt zo`n schijterd dat betreft zulke dingen, laat me altijd te veel afschepen....Was je al weer terug van je vakantie?? Over het pendelen, de rust is in mezelf terug gekeerd...dus ik ga het zo snel mogelijk proberen....pendelen kun je nu eenmaal niet betrouwbaar doen als je zelf niet lekker in je vel zit!!
Haha, je kan best zelf bellen . Hee maar was er destijds niet afgesproken dan dat de uitslagen vervroegd zouden worden opgevraagd als je zwanger zou zijn? Dat is namelijk wel normaal. Misschien kan je je eigen gyn te spreken krijgen in Den Helder. En ja, ben lekker terug in Amsterdam. Home sweet home! Ben toch een stadsmeisje . Suus
Suus, Maar je had wel kunnen genieten van het ff weg zijn?? Niets is lekkerder dan in je eigen huissie heh!! Nee hadden we het eigenlijk niet over gehad, of ze vervroegd konden worden....stom eigenlijk... Mimi, Hoe is het met jou meis?
Ja, het was fijn, maar echt een totaal ontspannen vakantie zoals voorheen (voor de mk's eigenlijk), nou nee. Maar voor de kleine was het vast goed: veeeeeel slaap en rust . Suus
mamatje mooie echo hoor de 4de heb je een mooi kloppend hartje!! angelica lief van je zus dat ze dat voor jou wilt doen maar kan me heel goed voorstellen dat je zelf zwanger wilt zijn. we gaan er gewoon voor dat de pillen werken. marjolein balen dat de test negatief was ik zou er inderdaad ook niks over zeggen. suus lekker hoor weer thuis vakantie is ook leuk maar thuis heb je gewoon je eigen dingen. tinkerbel welkom kabouter hoe gaat het met jou met het spuiten en zo?? mamatje je vroeg hoe het hier gaat maandag en vrijdag werk ik volle dagen dus dan ben ik overdag niet on-line vandaar dat ik nog niks van me heb laten horen maar heb wel aan je gedacht en wat suus zegt ik zou zeker weten vragen of de uitslagen versneld opgevraagd kunnen worden. voor het zelfde geld is er wel wat aan de hand dan kunnen ze er nu nog wat aan doen. hier gaat alles goed we zijn druk aan het knutselen hopen dat het help dat weten we weer over 2 weken.
Hallo tinkerbell. Krijg je nog onderzoeken? Ik?ben idd heel blij met mijn zus. Ik mag as maandag dr noens belen en ik hoop dat ze kan helpen. Mijn man en vertrouwen op dr dr sutter. Ook l heb ik een rust maand dan?neem ik ook prednison Kaboutertje bij mij werken ovutesten niet za ik gewoon op dag 14 begiinen met slikken en bolletjes inbrengen? Noa, lief dat je zo betrokken bent. Ik hoop dat jullie iets aan onze verhalen hebben.
Mimi veel knutsel plezier. Suus op vakantie gaan is heerlijk, maar thuiskomen ook haha eigen wc. Douche. Bed etc haha
Hai Angelica, dr. Noens is een man voor zover ik weet . En kun je niet gaan tempen? Als je temp hoog blijft (stijging van 0.2 drie dagen lang) dan kan de utro erin. Die methode gebruik ik zelf ook na ovutest. Is betrouwbaarder. Als je te vroeg start springt je ei namelijk niet. Bij een rustmaand geen prednison, je start na tp. Mail De Sutter anders nog even... Hoe is het nou? Heb je vandaag gewerkt? Suus
Jaaaa terwijl we echt een heerlijk huis hadden met alles erop en eraan. Ben ineens een huismuts, hahaha. Normaal nooit zo'n last van.
@ Tinkerbell, helaas welkom hier. @ Noa, lief dat je zo meeleeft met je schoonzus! @ Mamatje, doe maar lekker pendelen als je weer een beetje rust in de tent hebt! Ik snap trouwens niet waarom ze de uitslagen niet versneld voor je opvragen, die gemakzuchtige gynaecologen hier in Nederland ook! Kan ik echt superkwaad om worden. Je wordt hier gewoon niet serieus genomen als je zoveel miskramen hebt gehad. @ Angelica, wat een superzus heb jij! Ik kan me goed voorstellen dat je het liefst zelf zwanger zou zijn, je wilt toch die band met je kindje opbouwen. Het lijkt mij ook heel bijzonder om je kindje te voelen trappen in je buik. Ik heb hierover zelf ook weleens nagedacht en als het niet anders zou kunnen, zou ik ook voor een draagmoeder kiezen als ik de mogelijkheid zou hebben. Je wilt per slot van rekening toch een kindje en als je alles al hebt geprobeerd is dat dan nog de laatste kans. @ Suus, welkom terug op het vasteland. @ Hier, een beetje zenuwachtig op de wachtbank... Ik heb eigenlijk het idee dat het raak is, ik gloei helemaal. Ik ga vanavond toch maar beginnen met de utru, zit nu op 7dpo, normaal heb ik een lf van 10 dagen, dus ik wil toch wel een beetje proberen te verlengen. Wanneer zou ik een testje kunnen wagen op zijn vroegst?
Haha ik heb stiekem al getest met de kruidvat 2 voor 5 euro en ik zie een streepje, maar die staat teveel naar het midden toe. En hij is zo licht, dat ik hem als negatief beschouw. Stom stom stom van mij, stoute Dreamz!!!
Angel, tempen elke dag op vast tijdstip, met thermometer met 2 cijfers achter de komma om afrondingsfouten te voorkomen bla bla. Weet je allemaal wel hè? Ga je nu door met iui bij LUMC? Of trek je het ff niet meer? Dreamz, spannend zeg. Snel dutro drin...
Meleka, hoe was het vandaag? Heftige dag, hoe dan ook, lijkt me. Misschien heb je ff geen zin om te praten, maar ik denk toch wel aan je. Lfs, Suus
Vanavond gaat de eerste dosis erin! Ik heb tot nu toe in iedere zwschap posi getest op 9dpo. Ik snap ook niet waarom ik nu al test, het is gewoon stom!