Ja maar wat verstaan ze onder dringend he. Ga je er dood aan, dat vind ik dringend en niet een vuurwerkje in mijn buik.
Suus, ik test meestal s avonds duidelijker dan sochtends. Maar ik zal het morgenochtend eens proberen!
Da's heel raar want ochtendurine is geconcentreerder. Maar dan moet je vanaf nu niet meer drinken. Spannend.
Ik ben niet een kg per dag aangekomen en knal ook niet van de buikpijn. Alleen gisteravond eipijn. En daarom had ik alles het liefst in mijn eigen ziekenhuisje. gewoon omdat ze daar mijn lijf kennen. En mij en zij heel lief zijn.
goeiemorgen dames, kaboutertje, overstimulatie dat is toch niet goed voor de behandeling? sorrie weet er niet zo veel van af...maar zou idd gewoon bellen hoor! dreamz, en al getest? leonieke, dat is idd mijn bouwjaar 77 haha! jou nickname heeft met je naam te maken?? idd spannend of ik je ken hihi! suus, moet jij al weer snel voor een echo? verder nog steeds alles goed? hoe is het verder met de andere dames? xxx mamatje
Man en ik hebben besloten niet te bellen. Het heeft toch geen nut. Ik krampeer niet van de pijn en ben niet aan gekomen. ( wel iets maar niet 1 kg per dag) Dus morgen maar afwachten. Mamatje jij gaat lekker he met je banner. Ziet er mooi uit.
niet sorry zeggen ik vind het fijn dat je meedenkt met mij Maar mijn b12 is niet te laag.. oftenminste.. Mijn beppe had het wel. Dathet lichaam het niet op nam. Dus die kreeg spuiten en daardoor (en doordat mijn broer chrohn heeft) ken ik het b12 probleem. Ook krijg ik snle beurse plekken en heb ik eengebitsprobleempje. Dat kan allemaal samenhangen met b12. De eerste pri was b12 exact op de ondergrens. Dus ik was niet blij.. Tussen 100 en 300 is nog niet goed en niet bewezen genoeg. De 2e meting was 350 oid. en dat is medisch gezien wle genoeg.. eigenlijk zou ik nog een 3e keer moeten gaan prikken om te kijken of het ook schommelt.
nou ik had de prikken gekregen, ware het niet dat mijn waarde opeens genoeg was..' Dus ik had mijn punt gemaakt, maar ik denk echt niet dat hij het standaard gaat prikken nu.. misschien luistert hij nu wat eerder naar de zeikwijven zoals ik
Dalijk veel kwalen en zit er dalijk maar 1 ei. Daar ben ik heel bang voor. Vorige keer voelde ik nl niets en toen zaten er 11 foll en 8 eitjes
je weet het gewoon niet.. dat is zo vervelend.. (ik blijf voorstander van een baarmoederluikje) Ik weet wel dat om die reden een vriendin van mij echt altijd naar het zh moest, ook in weekenden en op feestdagen
Hai, ja voel me goed. Aanhoudende klachten, dinsdag weer echo. Voel me rustig. Hoe is het met jou? Suus