Euhmmm..... En jij had ook geen verdoving nodig gehad? Geen erge pijn bedoel ik?? Gek hè die verschillen. Of heb jij zelf aangegeven dat je geen pijn medicatie wilde?
heb 3/4 spuitjes in de bm-mond gekregen. Dus was wel wat verdoofd, maar voelde als ongesteldheidspijn. maar ja je moet ook iemand meenemen zeggen ze. Dat heb ik de 2ex ook niet gedaan, kan echt wel zelf naar huis rijden. Bij HSG was ook zo grappig: "mevrouw K waar is Uw partner? "Nou gewoon werken, als hij voor elk zh-bezoek vrij moet nemen. Heb ik liever dat hij met potje vullen aanwezig is." "Ja maar U kunt dalijk niet naar huis rijden" "Als dat zo is, kan ik altijd nog iemand bellen." Ja en toen liep ik idd zo weg. Overdrijven zij nou of ben ik een miep? Het is niet zo dat mijn man geen vrij kan nemen, maar heb hem er liever niet bij bij zoiets. Laat me maar gewoon. En ik vind het idd belangrijker als hij er bij een punctie is. ( dan moet hij ook potje inleveren overigens) Bij tp is leuk, maar als het niet kan, kan het niet.
ow kaboutertje wat stoer weer.. De eerste hyster. bracht mijn man mij en toen mocht hij weg van mij hij kan door zijn werk noiot bij de balletles van mijn dochter zijn.. Hij had hier vrij voor genomen en mocht toch niet mee op de ok. Dus heb gezegd dat hij mij op moest halen en nu als de donder moest kijken bij onze dochter.. Maar de hyst. vond ik onprettig.. Zou zonder verdoving en ze kwam er niet in.. Dus porren enz.. en toen die rotprikken in mijn bm.. Daarna was het peanuts.. Maar ik was een beetje van de wijs door het begintraject Nu zeiden ze dat de hys. met narcose moest om de verkleving weg te halen.. raar hoor! En ja leo.. ik bel en vraag een gesprek aan. En ga vanavond de mail tikken met mijn man naar gyn die suus mij noemde.. Misschien blazen we de hyst. in lwarden dan wel af..
Nee hoor niet stoer. Ja de 1e keer hebben ze na 1,5 jaar een stuk placenta nog verwijderd. Kwamen ze na 1,5 jaar achter
Van restverwijdering voel je verrassend weinig, net als van het doorknippen van verklevingen, is ook mijn ervaring.
HHmmm... tja.... moest het even checken.... twijfel wat te doen en schijt 7 kleuren.... Lullige is dat afspraak met anaethesist de 1e is op mijn afspraken-route morgen... zou je ter plaatse (als in in de OK) gemaakte afspraken nog kunnen annuleren en zonder verdoving voorstellen?? Whaaa....
Ja, dat kan. Heb ik twee keer gedaan. Jij bepaalt hoor, zij niet. Anesthesist moet er toch bij zijn als je het toch pijnlijk vindt. Prettig idee toch? En dan gewoon rustig doorspreken met de arts en je wensen kenbaar maken. Wist je trouwens dat een hystero maar 5 minuten duurt als ze niks bijzonders zien? Het valt echt erg mee hoor. Verklevingen weghalen duurde 20 minuten. Suus
Ik heb ook een hysteroscopie gehad zonder verdoving, ja het is niet prettig. Maar ik was binnen 5 min klaar.
Hoe is het met je, Angelica? Heb je de zinnen een beetje kunnen verzetten dit weekend? Spannende dagen, vandaag en morgen. Ik hoop dat je meer duidelijkheid krijgt. Lfs, Suus
He Suus, Ik weet eigenlijk niet zo goed waar ik aan toe ben. Wat zijn mijn kansen nog. Ik heb eigenlijk alleen maar babies gezien, vond het soms best moeilijk. Mijn man en ik hadden geklutst was heel fijn, maar daarna dacht ik zo die hap is nu al dood. Zodra ik dr Noens heb gesproken neem ik gelijk contact op met mijn verzekering. Ik moet om goedkeuring vragen voor behandelingen in Belgie. Ik ga er vanuit dat ze in Ned niets doen. Ik hoopte eigenlijk op een reactie van Nettie, maar ik wacht ik wacht even geduldig af8) Hoe gaat het met jou?
Goedemorgen Ik heb ook de hysteroscopie en hsg gehad zonder verdoving. Persoonlijk vond ik mijn 1e twee puncties veel erger.Maar ik had ook bij de eerste 27 en de tweede 22 follikels en men kon er niet goed bij. Was op zijn minst gezegd erg onprettig. Dreamz3....jammer meid....hopelijk komt je ongie niet door en heb je alsnog een posi test in handen.
Ik hoop het Nessy! Afgelopen ronde was heel raar, allebei ziek, ei te laat, dus het kan nog alle kanten op.
Ik ken het ja, alleen maar baby's zien. Daar kan ik ook erg verdrietig van worden. Het is allemaal ook wel erg onzeker nu. Maar toch, een paar maanden geleden was je ook nog kort zwanger, dus dat zijn zwemmers allemaal doodgaan, dat denk ik niet hoor . Ik vraag me ook nog steeds of of zo'n immuunprobleem niet ook spontaan minder erg kan worden. Dat is namelijk wel het kenmerk van veel immuunproblemen, dat ze erg kunnen wisselen. Er zijn ook vrouwen die na talloze miskramen zonder miskramen goed zwanger blijven. De theorie daar achter is ook dat het lichaam van de vrouw aan het zaad van de man went. Dus wie weet. Maar goed, dit wil je natuurlijk allemaal van artsen horen, en dan nog, je moet het eerst maar zien. Ik hoop dat het een goed gesprek ik met Noens vanmiddag, of dat je een afspraak kan maken om e.e.a. goed door te spreken. Ik meen dat je voor IVIg alleen opnamekosten zelf betaalt (270) en dat de IVIg zelf gratis is, omdat het in onderzoeksverband is. Maar dat zul je wel van hem horen. En misschien doet hij wel Intralipid. En dan is er nog de Intralipid in Tsjechië natuurlijk. Een enorm gedoe, maar wie weet. En de prednison niet te vergeten. Je zou De Sutter kunnen vragen om een hogere dosis. Als je je e-mailadres pb't kan ik je vanavond een onderzoek mailen waaruit blijkt dat je met een hogere dosering betere resultaten bereikt. Heb je nog iets van Maartje gehoord? Hoe dan ook, ik denk aan je. Liefs, Suus