Fijn, Meleka. Dat is ook best snel. Op een gegeven moment is het ook gewoon even zoals het is, dan zijn je tranen op en dan heb je alles gelezen wat er te lezen valt. Dan komt er even iets anders, dat is ook goed. Ik hoop dat je je rust kunt hervinden, ook voor jou is het nog niet voorbij. De Sutter was niet superzeker over haar conclusie, tenslotte, en je werd altijd makkelijk zwanger, dus wie weet. Lfs, Suus
Meleka dikke knuffel van mij het is ook niet makkelijk Ik heb de sutter gemaild en gevraagd of ze alles even wil mailen omdat ik na het slechte nieuws niets meer opnam.
Meleka, een hele dikke knuffel voor jou! @ Hier, weer getest, maar echt nog niks te zien. (Ja als ik ga turen dan kijk ik hem erop) Nu deed ik vanmorgen een digitale ovutest van cb omdat ik had gelezen dat ovutesten ook een posi uitslag kunnen geven als je zwanger bent. Nu kreeg ik helaas een foutmelding op het schermpje en ik had nog maar 1 staafje Ik haalde het staafje eruit en nu zie ik dat het streepje dat het verst van het roze pijltje staat (aan de rechterkant) echt mega dik is en het linkerstreepje is bijna niet te zien. Zou het nu kunnen dat ik toch zwanger ben?
Ja, kan. Ik zou gewoon eens even een paar dagen wachten en dat nog eens 's ochtends testen... Als je dat volhoudt.
Ja, ik vind het alleen wel vaag dat de kv nog niks aangeeft. Normaal gesproken heb ik altijd hartsikke vroeg al positieve testen. Nu inderdaad maar proberen om me een aantal dagen in het houden. Zal eens kijken of ik een foto van de cb test kan maken.
Dan heeft ze het druk vandaag Ik heb overigens nog geen mail terug. Maar ja de arme vrouw werkt natuurlijk ook nog gewoon. Meleka, dat is snel. Wel fijn en groot gelijk.
Ze gaan echt wel het een en ander vergoeden, maar het zal wel bijbetalen worden. Is meestal zo. Maar.... eerst deze poging, want misschien hoeft het allemaal niet eens meer. Hoe voel je je? Suus
Daar zie ik wel een heel licht streepje op. Hoe ik me voel, gewoon. Vrijdag en zaterdag dus niet. Maar nu weer gewoon als vanouds.