ik zie op je laatste foto wel een streepje dreamz.. maar hoe oud is de test? (bedoel hoelang zit er tussen de foto en de plas)
Hij was al aan het opdrogen, dus ik hou er rekening mee dat hij ook nega kan zijn. Morgen weer testen!
wat maakt niks uit kaboutertje van het streepje bedoel je? Of gaat dat ergens anders over?? Hahaha.. ben wattig in mijn hoofd.. In de bijsluiter van de 2v5 staat iets over het aflezen na een aantal minuten. Dat er soms een reactie is maar dat dat niet positief is. Weet alleen niet of dat over een roze streep gaat.. Heb wel eens een grijzige streep gehad bij de kv. Die van dreamz lijkt iig vanuit hier roze.. Maar was benieuwd binnen hoeveel tijd ze de streep zag
Ja bedoelde van dat streepje. Bij mij wordt hij nooit na de tijd + en als hij + is wordt hij nooit meer negatief Snappie me nog Wat zijn we lekker wazig met zijn allen. vagenstein Wie is dat? Wij toevallig.
Ik heb nog nooit een indroogstreep gehad. Positief was altijd positief, hoe vaag het lijntje ook was (Etos, KV, Matcare...) Ze noemen die indrooglijntjes vaak zo op dit forum omdat ze daarna toch ongesteld worden, maar in mijn ogen is het dan gewoon een heeeele vroege mk. Maar hé, ik heb dus alleen ervaring met die drie merken. Suus
Hoop dat hij hier snel donkerder wordt, zou wel apart zijn haha we waren allebei ziek tijdens mijn ei.
dan heb je een bevruchting die koortsachtig zijn weg in de baarmoeder zoekt dreamz vandaar de wazige start kaboutertje.. ik ben er weer.. whahahaha vagenstein.. daar is het heerlijk toeven
Hee meiden, sorry heb jullie een beetje verwaarloosd geloof ik... Heb alles bijgelezen, maar ga niet op alles reageren sorry. Vanaf hier pak ik t weer op Dreamz, zo was mijn streepje deze ronde ook... Hoeveel dpo zit je nu?
@ Marjolein, ik zit nu op 10DPO en ongeduldig! Heb normaal gesproken nu al rose verlies en zou dan morgen ongi moeten worden.maar er is nog geen rose te bekennen, wel veel afscheiding sinds vandaag.
Denk je dat echt Marjolein? Ik hoop het, dan ga ik volop aan de utro en hopelijk blijft het dan een keertje plakken... Nog maar eventjes afwachten helaas.