Ik heb Bonusan, met 1 mg B12 en 400 mg B11 (folium). Mijn waarde is ermee van 160 naar 550 gegaan. Prima pillen dus. Suus
Dat scheelt wel veel inderdaad. Heb je een site waar je ze kan bestellen? www.deonlinedrogist.nl. Als je een paar potjes tegelijk bestelt, betaal je geen verzendkosten. En ze zijn razendsnel. Suus (sorry voor de inbraak)
Ik heb dus altijd orthica, met: Eén tablet bevat: 1000 mcg vitamine B12 (cyanocobalamine). Das dus een stuk minder die bonusan?? (Of zie ik t verkeerd...?) B11, oftewel foliumzuur hoef ik dus niet, krijg ik vd apotheek. 5.0 mg
Nee, da's echt exact gelijk. 1 milligram is 1000 microgram. Die extra folium kan geen kwaad. Ik gebruik ook 5 mg trouwens. Suus
Oh haha, nou dan ga ik ze ook maar halen geloof ik. Scheelt toch wel erg veel geld. En ik weet dat teveel B11 geen kwaad kan.. Maar misschien is het zonder B11 wel nog goedkoper had ik bedacht. Zit nu op mn werk, zal vanavond eens even kijken! En meerdere potjes kopen, geen verzendkosten betalen is idd wel heel slim!
Nee, ze verkopen alleen maar met. Ik bestel altijd samen met een vriendin die ook B12-tekort heeft. Suus
Oh das dan wel jammer... Nanette, heb jij ook met B11 (foliumzuur dan?) En hoeveel potjes moet je kopen zonder verzendkosten? (als je het zo weet hoor, anders kijk ik vanavond zelf even)
Het zijn gewoon goeie pillendraaiers, want aan B12 heb je normaal gesproken niks zonder B11. 12,50 per potje. Met 4 of 5 potjes betaal je niks. Suus
8 Februari hebben we trouwens afspraak in het ziekenhuis. We willen per mei (een jaar na de miskraam) hulp. Zo niet, dan gaan we naar een ander ziekenhuis. Ga sowieso mn dossier eens opvragen, ben benieuwd! Ga ook niks vertellen vd koorts van mn man. Zal het eens vragen de 7e als we de uitslagen van prius krijgen.
Spannend joh, dat is volgende week al. Inderdaad niet vertellen, en als ze vaag blijven doen, wegwezen daar. (En ga dan toch gewoon lekker naar het Geertgen, krijg je ook een keer goeie begeleiding, is fijn hoor .) Suus
Haha, we zullen zien! Hoop dat ik mn man meekrijg dan naar t Geertgen! Maar iig zitten we wel samen op 1 lijn wat betreft de uiterste datum dat we hulp willen, namelijk mei. En hij vindt ook dat we anders ergens anders heen moeten als het zekenhuis het hier niet mee eens is, gelukkig. Dus ik ben heel benieuwd...