Mamatje je weet het nu wel iig gekkie Ik hoor veel goeds over acupunctuur van links en rechts. En mijn schoonzus kwam onlangs ook met bioresonantietherapie
hmmm het is blijkbaar niet iets voor Suuz om niet achter de pc te kruipen dus ik hoop ook mee dat het niks is
@leo.. he meis.. tuurlijk viel je als een blok in slaap.. je had vandaag ook niet moeten gaan werken gekke meis.. Gisteren was een heftige dag voor je! Van de verdoving heb ik hoegenaamd geen last gehad naar de hyster.. misschiebn komt het van al het gesjor en de watertoevoer downunder een hoop gebeurd bij je gisteren.. Ayowen.. jij hebt pb.. @gaven enz.. Ik heb even niet meegekletst omdat ik daar niet zoveel mee heb hoop dat jullie het mij niet kwalijk nemen nav mijn geloofsovertuiging sta ik daar anders in dan jullie.. BEn ook niet overtuigd dat het goed voor iedereen is.. So mea culpa
@ Leonieke, ik heb na mijn hystero een paar dagen vrij genomen om het rustig aan te kunnen doen. Dat was wel nodig ook!
@nanette nee meid dat geeft ook niet. Ieder zijn ding ook. Tis dat ik het zelf meemaak anders had ik ook soms mijn twijfels. Heb ik nu ook nog bij sommige dingen hoor, soms gaat het mij ook zelfs té ver
Hebben jullie dat trouwens ook beleeft dat iedereen pas bij de zoveelste (v)mk mee ging leven écht? Mijn schoonfamilie, kennisen, collega's reageren deze keer echt heel anders en met meer compassion, weet mij soms geen houding te geven
Alle lieverds van hier.... Ik zet me laptoppie uit!! Morgen moet ik de hele dag werken...dan weten jullie waar ik uithang!! Dikke xxx en knuffel!! en trusten voor strakkies!! Suus, Hoop dat je er morgen ook weer bent!!
nee ik heb het idee dat mensen niet meer weten wat ze zeggen moeten en dan maar niks zeggen of heel gek reageren.. BEst pijnlijk soms..
Ja dat heb ik ook hiervoor gehad. Of reageren met standaard dingen. Mssn wel lief en gemeend bedoeld maar ook pijnlijk idd
Suus?!???! Ga er maar vanuit dat haar internet afgesloten is ofzo... Hier: iedereen leefde met de geboorte van ons eerste dochtertje enorm mee. De miskramen staan daar niet tot in verhouding,maar ik heb er natuurlijk wel veel verdriet van. Denk dat mensen om me heen dat niet altijd zo beseffen