Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Jannne, 9 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Ik moet zo en zo in het ziekenhuis bevallen omdat ik een eerdere keizersnede heb gehad. Dusssss heb ik alleen de keuze tussen den helder en alkmaar in. Ze hadden hem inwendig gedaan ja.....Heb verdorie alleen deze keer niet van te voren laxo gedronken en kiwi`s gegeten, de volgende keer maar wel doen weer!!

2. Flavour

Flavour Niet meer actief

Amsterdam kan ook. Ik woon in Amsterdam en ga in Hoofddorp bevallen, dus Alkmaar - Amsterdam moet dan ook kunnen.

Doe rustig aan, alles is snor! Maar het is krankzinnig om mee te maken dit, ik weet precies hoe het voelt en het is heel erg.

Suus

3. leonieke

leonieke Niet meer actief

Mamatje, Bel Petra van de vk's op (Anna Paulowna zit ze geloof ik toch?) of ga anders naar PCA in Alkmaar.. (vraag naar Suzan) Gewoon voor je eigen geruststelling. Zij hebben veeeel modernere app en dan heb je gegarandeerd een mooi knipperend beeld en een goede foto voor ons..;)

Wat een verhaal meis.. maar iig heb je een levend kindje in je buik nu! Gefeliciteerd met deze stap!

PS mag ik vragen met welke gyn je 'problemen' had in mca?

4. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Jeetje mamatje wat een verhaal zeg, Gelukkig heb je vol gehouden.

Het zit gewoon goed en ik feliciteer je gewoon met je mooie echo

5. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Dank jullie wel meiden voor de felicitaties!!
    Suus, Denk jij er ook ff om!! Hou je rustig daar!!

Leonieke, Ik heb het vk gelijk gebeld, volgens mij had ik petra net aan de telfoon, ze willen namelijk op de hoogte blijven van hoe het met me gaat. Ik had 2 echo`s inwendige in mijn eigen woonplaats gehad, en daar zei de vk dat ze juist heel slecht apparatuur hadden....Beetje vreemd en dubbel dus....

Waarom ik het zat ben in Alkmaar....Ik heb daar zo en zo een rotervaring met de KS gehad betreft de ruggenprik....Daarnaast vind ik ze sloridig om gaan met de informatie in je dossier....Had een ballingsverhaal in mijn map zitten van iemand anders.....
    Daarnaast ben ik bijna helemaal binnensteb buiten gekeerd betreft mijn miskramen, maar net niet waar deze gyn aan dacht. Die onderzoeken heb ik nu wel gekregen. En ze vertelden me gewoon dat ze niets meer konden betekenen voor me geen behandelingen aangeboden gekregen helemaal niets!! Ze haalde wat mij betreft niet alles uit de kast qua onderzoeken. Dan heb ik ook nog operaties aan mijn polsen gehad betreft mijn cps en die hadden ze de laatste keer ook niet goed gedaan. En ik werd door 1 gyn zo en zo niet serieuw genomen met me vmk`s werd niet eens geloofd. En ze zijn daar niet echt persoonlijk of nemen de tijd verder....mijn ervaring dus heh, voelde me net een nummertje voor daar.

Nu ben ik ook erg geschrokken van hoe deze en de vorige gun om gingen met me qua de echo`s.....maar hij liet me wel weer terug komen en nam alle tijd voor me....Ook al gaf het me verder een heel erg K*T gevoel nu, vertrouwen is al helemaal gekelderd.

6. Flavour

Flavour Niet meer actief

#5206 Flavour, 4 feb 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 feb 2011
    Suus

7. TessMe

TessMe Niet meer actief

Hoi mamatje,

Ik ben ook onder behandeling in het ziekenhuis in den helder. En ben altijd heel vriendelijk behandeld. Er is alleen 1 gyneacoloog en die ziet het echt als werk. Hij is sociaal niet zo tactisch. Anders moet je naar mevrouw smit vragen. Dat is echt een hele lieve en vakkundige vrouw. En wel met je meeleeft mocht er iets zijn. Ben alleen wel van mening dat die mensen hun "werk" doen en niet elke patient als persoonlijke vriend kunnen zien. Maar buiten dat is mevrouw smit dus echt een aanrader. Heel lief mens.

8. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    ==Breekt even in==
    Sorry dat ik me er even mee bemoei. Ik volg jullie topic sinds kort omdat ik wil weten hoe het met Suus gaat;). En ik las nu dit vreselijke verhaal van Mamatje. Wat een ontzettende klootzak.
    Suus, jij gaf aan dat ze evt. naar Amsterdam kan gaan omdat dit vanuit Alkmaar goed te bereiken is maar het Spaarne in Hoofddorp (waar jezelf ook zit) is volgens mij vanuit Alkmaar nog veel makkelijker aan te rijden. Dus ik zou zeggen hup naar Hoofddorp en een vette klacht indienen tegen deze gyn.

Oh en vergat ik bijna, Suus en Mamatje, gefeliciteerd met knipperlichtje.

==breekt weer uit==

9. Flavour

Flavour Niet meer actief

Nee precies, hoe professioneler hoe beter. Liever niet aardig dan goed, dan niet aardig en niet goed ;).

Suus

10. Flavour

Flavour Niet meer actief

Suus

11. leonieke

leonieke Niet meer actief

Mamatje, Dr. T uit Belgie? Hoor je doorgaans juist hele positieve verhalen over.. he bah.. dan tref jij het net weer dat hij je vertrouwen beschaamd.. :(
    Hoofddorp is idd goed te doen. Uurtje treinen..
    PB me anders even namen van de 'nare' gyns uit Alkmaar als je wilt.. ik heb juist hele goede ervaringen nl.. misschien kun je MCA proberen als je weet waar je zijn moet.. Dr. Hummel bijv. is echt een goede..

12. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    zowwww mamatje..
    wat een verhaal en wat een arrogante eikel!
    Dit is echt een fout van mega formaat!!!
    Wat knap dat je terug bent gegaan omdat je het niet vertrouwde! chapeau!
    Wat triest dat dat moest..
    ik geloof dat ik ook een klacht in zou dienen..Punt is dat je vaal opziet tegen de ellende en de energie diie daar heen gaat!

Wat fijn dat je een hartje zag kloppen meis! Wat een opluchting zal dat zijn geweest!

Liefs Nette

13. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    haha.. nee hoor niet te persoonlijk;)
    Dat verschilt per maand.. wij doen het nml wanneer we er zin in hebben.. :p
    Dat is wel de luxe van een makkelijke bevruchting.. Behalve dat ik op mijn slijm let hoef ik mij nergens druk om te maken..
    Vorige maand met die licht posi test die niet doorzetten hebben we rond ei maar 1 keer samen erg gezellig naast elkaar gelegen;)

14. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    pfffff meiden,

Ik zit echt geëmotioneerd hier....zit er ook ff helemaal door heen hoor!! Besef overvalt me nu hoe ik eigenlijk behandeld ben....
    Ben er ook ff stil van!! Misschien omdat ik zelf eerder blij ben dat ik zelf terug gestapt ben naar de gyn en alleen al blij ben dat er een hartje klopt....

Weet het alleen ff niet meer nu qua waar ik nu zal gaan bevallen...ik vind hoofddorp nu ook niet echt dicht bij de deur. Ik woon precies tussen Den Helder en Alkmaar in namelijk....
    Ik wil zelf eigenlijk me controles doen totdat ik ga bevallen bij de vk hier in me woonplaats..Hele fijne mensen, ben ik ook bij geweest van me eerste.

Leonieke, Het is idd dokter T uit België op zich een fijne relexe man, tenminste dat was me eerste ervaring ook. Ik kijk het altijd van 2 kanten....misschien stond hij zelf ook perplex van zijn eigen actie!!
    Ik kijk het volgende week nog een keer aan, hoe het dan gaat bij ze....

Lieve Suus, Snap je reacties en hoe jij deze ervaring weer ervaard...misschien is het allemaal nog niet goed doorgedrongen bij me...en komt later de boosheid eruit....

15. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    mamatje wat een verhaal en wat goed dat je terug naar boven bent gegaan.
    ik weet niet waar je woont in alkmaar maar in heerhugowaard zit ook een hele goeie verloskundigepraktijk die hebben super echo apperaat heb daar al meerdere keren met bijna 7 weken een uitwendige echo gehad.
    je hoeft ook maar te bellen en je mag langs komen wij zijn daar altijd super goed behandeld.
    ik ben trouwens net als leonie ook wel nieuwsgierig welke gyn in alkmaar dat tegen jou gezegt hebben want ik werd ook niet serieus genomen (nu inmiddels wel maar dat was meer omdat ik zo door dramde voor onderzoek)
    misschien moeten we maar even de namen aan elkaar door geven bij wie je echt niet moet gaan;) ik heb nu trouwens wel een hele goeie.
    maar meis supper dat het hartje klopte en dat je wat minder ver bent ze kunnen het nu natuurlijk ook slecht opmeten 1mm is al gouw een paar dagen.

16. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    hoelang is het van amsterdam naar hoofddorp??
    ik was goed een half uur in het ziekenhuis toen was ik al bevalling dus ik zou het niet aandurven (en waarschijnlijk niet eens redden) naar amsterdam

17. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Mimi, Ik pb je de namen wel ff door!!
    heb ik ook net naar leonieke gedaan haha!!

Liefs van mij

18. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mamatje, wat een verhaal. Echt shocking gewoon! Dit had dramatisch kunnen aflopen :x

En je mag heel trots op jezelf zijn dat je terug bent gegaan en vastberaden je gevoel hebt gevolgd!

19. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    ja is goed kunnen we kijken of we de zelfde nare ervaring hebben met de zelfde gyn

20. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Meleka, Tja idd shocking...volgens mij zit ik nog in een shock of zo....Jullie ervaren het al heel anders en heftig dan dat ik het zelf heb/doe...Ik kon alleen maar de hele middag verder zeggen tjonge jonge jonge en tjoh...Ik ben nog helemaal perplex en vol ongeloof....volgens mij echt een shock of zo....

meestal laat ik me overrompelen...maar nu was ik het zo zat....dus daarom ben ik stellig weer naar die gyn gestapt!!

Deel Deze Pagina