Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad?

Discussion in 'Miskraam' started by Jannne, Mar 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

Dec 16, 2007
    15,763
    1
    38
    oh jeetje!! niet leuk zo idd! Gelukkig sloeg de meds aan!
    Probeer iig rustig te blijven en rust te pakken ondanks de vreselijke hoofdpijn :( Ik stuur positieve vibes jouw kant op!
    En oh my 20 mk's :$:(:( mega knuffel!!

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

Dec 16, 2007
    15,763
    1
    38
    Ik zat ook aan te denken of ik wel of niet de PGS moet aankruizen... de gyn merkt dat dan toch? Ik denk dat ik het niet doe :) Ben ook net bij de gyn

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

Dec 16, 2007
    15,763
    1
    38
    Klinkt goed met die mail, ben benieuwd wat je terugkrijgt.
    En van jouw collega's, ik snap hun om erover te praten, ook met jouw erbij maar beetje inhouden en tactiek kan ook! :x;) Het is niet dat ze er nooit over mogen praten maar wel rekening houden met hoe het voor jou overkomt! knuffs!!

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

Dec 16, 2007
    15,763
    1
    38
    Jaaa we gaan voor een super 2ling 8) super dat er zelfs 4 waren en helemaal toppie 2 van topkwaliteit!!

5. leonieke

leonieke Niet meer actief

Ja maar dan heb je al wel een uitslag.. zeg je daarna gewoon dat 'je het nooooooit meer zult doen dokter, echt niet...' ;)

Ik ben nog linker, want doe deze bloedtest via de huisarts.. de gyn komt pas later.. haha..

Kabouter, 4 van de 4, wat een goed nieuws! Twins klinkt goed...:)!!

Angelica, jemig wat een avond had je gisteren, wel beetje erg lullig dat ze tegen je zeggen als ze weten van je situatie.. :(

6. Meleka

Meleka Fanatiek lid

Aug 15, 2010
    1,743
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Nessy

Wat heb jij al veel te verwerken gekregen en dan nu dit!
    Ik hoop dat je je snel beter voelt en dat je zwangerschap voor de resterende duur gewoon prettig mag zijn. Met als resultaat een wolk van een baby.

@ Angelica

Ik hoop dat je snel positief antwoord krijgt.

En voor de rest duim ik naast voor eenlingen ook voor tweelingen.
    Ook een voor mezelf aub :)

Ik deed vanochtend met een slaapkop een digitale ovulatietest en nog een met een dipstick (die zijn over hun houdbaarheidsdatum heen, dus vandaar maar een dubbele test gedaan). Nu vergat ik voor het testen het stickje in de digitale houder te doen. En doe je dat alsnog na het plassen, dan krijg je dus een foumelding :p Maar goed, er verscheen anyway een streepje op beide sticks. Maar dus geen bevestiging middels een smiley.
    Een paar uur later opnieuw een digitale test gedaan, nu met smiley.
    Wie weet ben ik bezwangerd :)

7. Flavour

Flavour Niet meer actief

Hahaha! Goed boek is het hè! Er gaat echt een wereld voor je open. Je bent echt goed bezig en je klinkt zo strijdlustig. Ik ben trots op je!

Suus

8. Kaboutertje wauw!! Wat een super opbrengst zeg!!! Ohw wat spannend....!!

Meleka volgens mij volg ik je niet helemaal.. Debk je dat je zwanger bent?

Angelica, you go girl!!!

9. Flavour

Flavour Niet meer actief

Wat lomp van je zusjes. De wolk kan oogverblindend roze zijn voor sommigen. Moeilijk voor jou om mee om te gaan. Heb je het nog wel aan ze uitgelegd?

Suus

10. Flavour

Flavour Niet meer actief

Waarschijnlijk heeft de gyn het niet eens door :). En anders kun je zeggen dat je om die en die reden het graag wilde weten. Als PGS progestron is heeft het alleen zin om te prikken op een bepaalde dag in de 2e helft vd cyclus of als je pas net zwanger bent. Dus dat zou ik gewoon wel ff overleggen.

Suus

11. Flavour

Flavour Niet meer actief

Nessy, hoe is het met je?

Meleka, ik hoop van ganser harte dat je je hebt laten bezwangeren ;).

Marjo, hoe is het met jou?

Hier moe, moe, moe.

Lfs, Suus

12. Suus rustig aan doen hoor!
    Hier gaat t wel oke. Heb vandaag een off day (nu al;)) maar ik moet straks toch werken en dan morgen eindelijk prius. En dan overmorgen weer gyn. Ben benieuwd...

13. Flavour

Flavour Niet meer actief

Arme jij, en nog werken ook. Hoop dat het wat afleiding geeft.

Xtra veel liefs, Suus

14. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    @suus.. ik heb het ze verteld.. ze snapten het matig;) ene zusje nog nooit een miskraam gehad. /de andere wel.. Maar dat was een latere miskraam..
    Haar advies.. niet testen voor je 2 weken voorbij je nod bent..
    Ja right! dan is het geen miskraam.. zucht..
    verder zijn ze erg lief hoor;) maar kunnen zich moeilijk inleven

@marjo.. ik kan me je zenuwen zo voorstellen meis.. ik hoop dat er iets uitkomt waar je verder mee kunt

@suus.. moe moe moe.. hoort erbij, maar is zowww vreselijk he!

15. Flavour

Flavour Niet meer actief

Mmm, nee dat klinkt niet echt of ze het snappen. 2 weken niet testen, tsja, alsof je dan niet merkt dat je zwanger bent... Was het maar zo simpel hè. Jammer dat ze het niet snappen. Da's bij vriendinnen al moeilijk, maar bij je zussen hoop je toch op meer begrip zonder dat je alles hoeft uit te leggen.

Ik omarm en koester mijn vermoeidheid ;). Het gaat vanzelf weer over... Maar kan de hele dag wel slapen.

Suus

16. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    ik weet nog van mijn meiske dat ik overdag wel kon slapen en bekaf was.. maar 's nachts.. drama! ging ik schoonmaken of in bad..
    met als resultaat dat ik overdag ganzz kaput was:D

17. Flavour

Flavour Niet meer actief

Mmm, ik ben dag en nacht gesloopt :). Terwijl je van prednison druk en slapeloos hoort te worden, haha.

Suus

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

Dec 16, 2007
    15,763
    1
    38
    Nanette het is weinig inlevings idd.. net als 2 weken na nod testen maakt geen reet uit, de test is dan wit dus dan weet je dat het een vmk is geworden, of de test knalt.. zegt niks over de uitkomst helaas :( Ik met mijn MA, kindje was al een week of anderhalf geleden overleden maar mijn test knalde nog. Het is een kwestie denk ik van gewoon hoe ze willen inleven. Merk ik hier ook. Daarom dat ik opmerkte dat ik nu 5 mk's hebt gehad en nu pas leven mensen meer mee. Sommige vind da tik erg mee bezig ben met een kindje willen.. jammer vind ik dat.. dat maken ze op uit wat ik tegenhun zeg dus dan zeg ik ook dat hun niet kunnen weten wat in mijn hoofd omgaat, dus hoe kunnen ze dat beoordelen (geven mij dan ok gelijk) en natuurlijk als je langer als een jaar bezig ben én nog 5 vmk hebt gehad.. dat gaat jou niet in de koude kleren zitten! Ik ben daarom erg blij met dit forum en nu ook met deze topics, jullie weten hoe ik mij voel! dikke knuffs!

Suuz oooh ik herken dat moe zijn.. alleen maar slapen slapen slapen.. maar ergens ook wel heerlijk he ;)

19. leonieke

leonieke Niet meer actief

Suus, hier ook moe tot de tweede macht geweest.. ik had er geen last van (want lag steeds heerlijk te slapen) maar manlief vond er 4 maanden geen reet aan.. :p

Aowyn, Waardeloos dat onbegrip. Heb er zelf niet heel veel last van gehad, maar nou juist wel precies bij de mensen die je eigenlijk het hardst nodig hebt.. Herstel: dacht te hebben..
    "je bent er teveel mee bezig" grrr....
    Laat dat nu precies ook hetzelfde stel zijn die niets van zich laten horen nu...
    Maw, sommige mensen snappen niks van de grote mensen wereld.. Dat ligt aan hen.. niet aan jou!!

Hystero, domme vraag over hystero...:) Weet iemand of ze met zo'n ingreep ook het bm slijmvlies verwijderen? Door te spoelen bijv..?
    Vraag me af of ik nou gewoon ongesteld zou moeten worden of dat dat door de ingreep is opgelost.. :(
    Had 2 weken terug op echo aangroeiend bm-weefsel...
    Wil eigenlijk wel weer eens gezellig iets van een cyclus...;)

20. Flavour

Flavour Niet meer actief

Bms spoelen ze zeker niet weg. Je zou weer gewoon og moeten worden. Kan zijn dat restje nog wat hcg produceerde en dat het ietsje langer duurt.

Suus

Share This Page