En dan ga ik jullie interviewen. Ik zou het alleen wel met een arts willen doen, maar wie in godesnaam is daartoe bereid? Suus
Wat een pech voor jou. Maar stel dat je morgen zou bellen en zegt dat je nog een paar vragen hebt, zou er dan niet iets te regelen zijn. Of een mailadres? Is dit Spaanderman? Suus
Dat weet ik niet,. Dat zou wellicht wel kunnen. Maar ik heb nu even geen vragen, mn hoofd tolt... tis inderdaad Spaanderman
Oh ja!! Hoe kom je daar nu weer aan Maarja, om hem nou te gaan mailen vind ik ook weer zowat... Ik moet eigenlijk als ik vragen heb, die heel snel stellen zodat ik wellicht nog een afspraak kan maken...
Kan ook, maar als dat niet lukt, kun je mailen. Ik heb al met heel wat artsen gemaild, ze vinden het niet erg, en het werkt vaak sneller dan al die (bel)afspraken. Meen zelfs dat ze in het Radboud een project hebben om mailcontact met artsen te stimuleren. Motivator is gynaecoloog Jan Kremer. Dat is ook een hele goeie volgens mij. Suus Suus
ik vind ook dat ik in een mail minder emotioneel ben en dus duidelijker uiteen kan zetten wat ik precies bedoel!