Lieve meiden, dank voor jullie lieve berichtjes! Inderdaad een dikke streep erdoor heen en nu maar heel hard hopen dat homocysteine allemaal mee blijkt te vallen... Leo, je moet eerst nuchter prikken. Dan een jus dórange drankje drinken met melatonineoplossing. En dan daarna nogmaals prikken (paar uur erna geloof ik)/
Trouwens, ze was ook heel meelevend wat betreft het zwanger worden. Ze gaf me groot gelijk eventueel voor een second opinion te gaan! Eerst maar eens dit allemaal afwachten en verwerken en wie weet over een tijdje... Voorlopig gebeurt er hier even helemaal niks!
Oooh ik ben zo nieuwsgierig of er bij ons iets is gebeurd Ik voel, jawel een halve week na mijn eisprong , van alles. Van een raar gevoel in de boobs tot trekjes in de onderbuik. Oh, en ook nog in mijn zij en onderrug. Moet lachen om mezelf. Sinds vandaag weer begonnen met de utro. Ik doe zo mijn best om niet telkens met zwanger zijn bezig te zijn, zodat het niet zo zal tegenvallen als dat niet gelukt is. Maar het valt niet mee merk ik
Meleka de wachtbank is het zwaarst... dat wachten en van alles voelen!! I know! hihi ik duim voor je!
Hai dames, Marjolein, Fijn dat de uitslag van het suiker goed was, idd 1 ding om af te strepen!! Suus, Spannend morgen weer de echo!! Meleka, Spannend weer duimen draaien hier!! Aowyn, Kusje voor op je arm....das niet fijn een blauwe plek!! Kaboutertje, Wat onwijs k*t dat je temp al weer naar beneden is gegaan.... Angelica, Hoe is ie met jou? Waar heb je je man mee verrast?? Mimi, Hoe is ie met jou? Ik moet as vrijdag weer voor een echo!! Nanette, Goed dat ze die lijst willen uitprinten ed!! Leonieke, Hoe is meis?? Pffff idd weer gedroomd....Gisteren me eerste emobui gehad haha Heb de hele dag honger....maar lust bijna me avondeten niet meer Ben dan de hele avond kotsmisselijk....weer eens iets anders dann in de ochtend...Hoop op een mooie echo vrijdag, een duidelijke!! Dan laat ik het iedereen denk ik wel weten!! xxx mamatje
suus spannend morgen. mamatje jij mag ook bijna hoop op een duidelijke echo. marjolein gelukkig dat je suiker goed was kan je dat ook weer afstrepen. nou meiden ik ben al ongesteld mijn cyclus word steeds korter zat altijd op 28 nou was het vorige maand 27 en nu 26 is dit erg?? had trouwens ook een paar stolsels van 2/3 cm ook nog nooit gehad als ik ongesteld was. ik moet dinsdag naar de huisarts kan ik het even hebben over het antifosfolipidensyndroom en meteen even zeggen dat ik nog steeds vanaf mijn eisprong tot een mijn ongi flinke buikpijn heb of ik me echt geen zorgen hoef te maken.
Mimi, Hangt wel af van de dag van je eisprong.. als de dagen van je lf afgaan zou ik het wel even navragen bij de gyn.. Suus, succes Morgen! Meleka, wat spannend dat je zo'n vermoedend gevoel bik hebt! Kabouter, Hoe gaat het met jou nu meis? Mamatje, Nog 2 nachtjes dromen... Hoop dat de gyn zijn misser gaat goed maken met een mooie uitgebreide echo van een kloppend hartje met veel (!) foto's! Hier, Heb een positieve ovu test! Vermoedde gister al dat er wat gaande was (mag ook wel na 8 wkn en een hystero) en jawel... op ovu test duidelijke smiley!
suus succes morgen. hopenlijk gaat de situatie waarin je zit al wat beter maar vermoed het niet aangezien ik je nog niet gezien heb vandaag. iig heel veel sterkte en als je wat kwijt wil dan weet je me te vinden.
hey mensen! Mamaatje.. blijven dromen nog een paar maandjes (want dat kwaaltje gaat niet over.. Ik denk dat de hormonen en het moederschap je basale angsten naar boven brengen) leo heeft een smiley!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 @rest hoe gaat het allemaal?? Hier is eigenlijk weinig te melden.. Ga denk ik vrijdag bloedprikken.. Hoe lang denken jullie dat het duurt voor de uitslag binnen is??
Hey meiden. Ben er maar ff. Werd namelijk gisterenavond ziek. Hele nacht door naar de wc En pas sinds na 16u water en vla in kunnen houden. Ik heb een ovu gedaan, ondanks ziek zijn en nu zijn beide strepen gelijk aan kleur Maar ik ben vandaag CD11 en ik heb altijd CD15 posi ovu Kan het door het ziek zijn komen? Heb alleen creamy afscheiding. Ik hoop anders morgen maar fitter te zijn om een kans te maken snap er nu ff niks van
he bah! in de lappenmand.. niks aan.. ziek zijn kan zeker zijn invloed hebben op de cyclus.. Alleen verlengt hij hem bij mij wel eens euhmmm ik kan me voorstellen dat je niet echt in de vrijmodus komen kunt Gewoon morgen nog eens testen.. een lhpiek geeft aan dat je ei gaat springen, niet dat hij al gesprongen is..
hai meiden, suus, succes vandaag met de echo! moet vandaag de hele dag weer werken.....dus ben er vanavond weer! tenminste als ik niet weer zo beroerd ben...heftige misselijkheid slaat toe.... aowyn...gewoon vroeg ei? liefs xxx mamatje
Suus ik denk ook aan je Temp je? dan kun je kijken of je een korte lf hebt. Als je naar de dokter gaat, dan gaat hij zeker voorstellen om 3 mnd te tempen