Ja maar dat is dus vreemd, mijn eisprong is altijd op dag 16 Vroege ei is op zich geen probleem dan, maar als ik ziek ben dan wel haha. Maar ik voel mij vanavond fitter dus we zien wel wat de ovu aangeeft vanmiddag
WAUWWW SUUS helemaal SUPERRR!!! Dit gaat m worden!! ik voel het gewoon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*breekt even in om een vreugdedansje voor Suus te doen* Wat een geweldig nieuws!Moet er gewoon van huilen en ik ben over het algemeen niet zo'n jankpot *breekt weer uit*
oke tante Suus. Leuk dat ik tante wordt van jullie Ukkie. Gezellig dat vindt kk ook vast Enne ik snap je , je gevoel zegt dit , maar je verstand schreeuwt iets totaal anders
Dat vind ik niet heel hoog. Ik zou supplementen nemen. Tussen 150 en 700 is volgens artsen oké, maar 290 vind ik een lage waarde. Een zwangere verbruikt erg veel B12, dus als je zwanger bent, duik je zo onder die minimumwaarde. Koop de Bonusan. Suus
Leo, ik denk dat ze gezegd hebben dat t oke was? Dat was t toen bij mij ook. Ik zou ook voor de extra vitamines gaan! Ik zou het ook niet hoog genoeg vinden en het zekere voor het onzekere nemen!
Ja, maar die bewaar ik nog even . Volgende week donderdag weer een echo. Spannende week dit. We zijn nu precies 1 dag verder dan we ooit zijn gekomen... Lfs, Suus
Heb de Bonusan in huis. Zou je op basis van deze waarde homocysteine onderzoek eisen? Ga de 18 naar zkh, evt meteen prikken..