Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad?

Discussion in 'Miskraam' started by Jannne, Mar 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    ik hoop op een mooie echo voor je mamatje..

Leo.. hoe dat precies met die waarden zit moet je even op de site lezen.. staat er wel goed uitgelegd.. 290 hoeft geen probleem te zijn, maar kan problemen geven..Hangt er dan vanaf of je klachten hebt.. zo'n soort verhaal..

@all.. spaarne belde vandaag dat ik de dossiers even moet faxen volgende week. Dan konden ze alvast inlezen en eventueel andere afspraken inplannen in het ziekenhuis zodat ik maar 1 keer hoef te rijden..

Kijk da's pas service;)
    (krijg je gelijk vertrouwen van..)

2. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja, zo zijn ze daar echt. Ik heb nu al allerlei verschillende echoscopistes gehad, maar allemaal weten ze van de hoed en de rand zodra ik binnenstap, en allemaal zijn ze even begaan. Het is echt een ontzettend fijn ziekenhuis. En Emanuel is een buitengewoon empathische, betrokken en kundige arts. Ben zo blij dat je daarheen gaat.

Suus

3. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

Aug 17, 2009
    1,850
    2
    38
    NULL
    NULL
    mamatje succes morgen met de echo!!
    het is toch morgen als ik me goed kan herrinderen??

4. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    ik ook;)

He ik ben een enorme betweter he.. (dat is gewoon wel een beetje zo.. docenten trekje;))
    maar was aan het grasduinen op de site,.. zie ik bij de vk het volgende antwoord op een vraag van een bezorgde mama

En dat is gewoon niet waar! Een kindje kan wel te druk zijn.. Dan heeft het toevallen in de baarmoeder,.. toegegeven.. zeldzaam.. maar niet onmogelijk (mijn moeder had het met eenbroertje van mij.. Die is net voor de geboorte overleden.. open hersentjes en ruggetje en epl. aanvallen.. qua echo waren ze niet zo ver toen en ze dachten aan 3 a 4 baby's.. was 1 jochie)
    Nou kan ik mij bijna niet onhouden om de vk te mailen..
    Maar goed.. houd mijn vingers maar stil

5. Flavour

Flavour Niet meer actief

6. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female

7. Flavour

Flavour Niet meer actief

8. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female

9. Flavour

Flavour Niet meer actief

10. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female

11. Flavour

Flavour Niet meer actief

12. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    met hier bedoel ik het forum inderdaad;)

13. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    hoewel ik het wel geweldig vind dat ze tijd nemen om onzekere vrouwen te helpen hoor..
    Alleen detechnische vragen.. dan denk ik al snel..
    'waarom bel je geen arts"

14. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja, precies. Ik zie af en toe bijvoorbeeld verhalen van vrouwen voorbijkomen die vertellen dat ze na een miskraam/curettage niet meer ongesteld worden, maar wel kramp hebben. Dat wordt dan altijd op de hormonen geschoven door de vk's hier, maar het kan dus ook best wel eens Asherman zijn. Die vrouwen pb ik dan altijd zelf maar, maar dat zou niet nodig moeten zijn.

Maar idd lief dat ze er zoveel tijd aan besteden.

Suus

15. Aowyn

Aowyn VIP lid

Dec 16, 2007
    15,763
    1
    38
    Ik had altijd vertrouwen in mijn vk praktijk tot mijn vmk in dec :( Ze weten dat ik in de eerste stadium een inwendige echo moet hebben. Bij mijn dochter was met de 8w echo ook inwendig pas te zien en bij de MA (8w3d) ook inwendig. Maar ik was ong 5w3 in december en de vk deed alleen een buitenecho waarop zij kon zien dat ik geen bbz had en dat mijn bm iets naar achteren gekanteld is maar verder had zij geen duidelijkheid! Ik vroeg nog om een inwendig maar zij vond dat zij zo genoeg kon zien en ik moest over 2 weken weer komen en positief proberen te blijven. Was ook mijn lievelings vk daar :( Heb de volgende dag (24 dec) het zkh opgebeld en na overleg mocht ik meteen bij e echoscopist komen! Inwendig was te zien, kon ik ook duidelijk zien, dat ik een kort geleden een vmk had gehad, dus na het testen.

Daarnaast ook toen ik zaterdag gebald had over mijn test, zei de dienstdoende vk dat ik maandag meteen mocht bellen voor een spoed echo, omdat ik al zei dat ik nog geen hart actie verwachte, maar ivm mijn 3 eerder mk's. Bel ik maandag op wilt de ass overleggen.. mocht ik pas de donderdagochtend komen :$ :(

Ben nu wel blij dat ik in het zkh loop en onder toezicht blijf voorlopig, en da tik daar ook goed behandeld wordt (tzv)

16. Luna* was ook zo ontzettend druk in mijn buik. Dat had te maken dat haar bewegingen niet gestuurd werden door haar hersentjes, maar willekeurige spiersamentrekkingen waren. Dus t klopt wel wat je zegt Nanette. Ook ik hecht, zeker na Luna* een heel stuk minder waarde aan uitspraken van vk (en helaas ook van gyn). Hopelijk heeft deze grouw iig een 20 weken echo gehad en zijn deze afwijkingen voor haar kindje iig uitgesloten!

17. Mamatje heel veel succes vandaag!!!

18. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

Jul 10, 2008
    5,651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Heb het niet helemaal gevolgd, maar zijn de bewegingen van een kindje in je buik willekeurige samentrekkingen?
    Kk was dag en nacht in beweging. Die was echt nooit stil. Daar was ik heel blij om, maar begrijp ik nu dat dat niet goed is?

19. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    3,050
    1
    0
    hai meiden, zodra ik thuis ben laat ik het jullie zo snel mogelijk weten hoe het gegaan is! moet om 15:40 er zijn...

liefs mamatje

20. leonieke

leonieke Niet meer actief

Succes meis!!!! En voor jezelf opkomen he!? liefs

Share This Page