Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Jannne, 9 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flavour

Flavour Niet meer actief

Dat hoop ik ook. Gaat de huisarts op NK testen?

Suus

2. Flavour

Flavour Niet meer actief

3. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, dat was werkelijk een slechte dag.
    De second opinion van de mri heeft nog meer vragen opgeroepen.
    Ben nu echt even helemaal de weg kwijt.

Over de adenomyose: oordeel was een uitgebreide adenomyose. Tot nu toe hielden we rekening met een lichte vorm. Dat viel dus tegen. Hij liet ons de sterk verdikte wand zien. De arts raad dezelfde behandeling aan als de arts in Gent. Gevolgd door ivf. Maar ook hij kon niet met zekerheid verklaren dat de miskramen zeker zijn veroorzaakt door adenomyose. Er is weinig over bekend. En dat ik zo snel zwanger raak is uiterst vreemd met adenomyose. Het helpt ons niet veel verder, we blijven met sterke twijfels zitten :(

De arts in Leuven dicteerde een brief voor Gent aan zijn secretaresse en er vielen termen als vraag naar een intacte uteriene caviteit met betrekking tot uterus arcuatus of uterus subseptus. Bij uterus subseptus is microchirurgische septumdissectie aan te bevelen.

Gealarmeerd vroeg ik waar dat over ging. Hierover had hij het niet met ons gehad. Dat was hij ook duidelijk niet van plan, "niet belangrijk voor u, mevrouw" :x Ik was zowiezo niet te spreken over deze arts.

Een uterus subseptus is een baarmoeder met een tussenschot. Een uterus arcuates is een onvolledige splitsing van de baarmoeder.

Dus nu word ik ook hier van verdacht? Pfff, dit wordt me echt teveel. Hoe kan dit na 3 miskramen, 3 curretages, vele echo's en de conclusie dat de baarmoeder normaal van vorm is door mijn streekziekenhuis? En de hysteroscopie? En de beoordeling van de mri in Gent door 3 personen? Aan de reactie van de arts in Leuven te zien, vond hij het erg vreemd dat ik een goede hysteroscopie had. Hij wil een controlehysteroscopie doen.

Snappen jullie dat nou, eerst krijg je de uitslag een goede hysteroscopie en een goede mri en ben je o zo blij. Dan blijkt de mri verkeerd beoordeeld. En nu dit erbij :(

Ik hoop dat we heel snel weer naar Gent kunnen om dit te bespreken. Ik ben erg benieuwd wat gezegd zal worden.

4. Flavour

Flavour Niet meer actief

O serieus, dit is waardeloos! Wat een l-u-l, zeg!!! Voor zulke onbeschofte artsen hoef je dus echt NIET naar België, die hebben we hier ook wel.

En niks tussenschot, dat hadden ze echt wel gezien met de hystero, of met de mri of allebei. Kom op zeg!

Meleka, maak een afspraak met dr. E. Please!

Suus

5. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    geelbloempje wat een verhaal maar ik zou zeker weten onderzoek laten doen.

nessy fijn dat het weer beter gaat.

meleka wat een sukkel van een dokter zeg en wat suus al zegt die hebben we hier wel genoeg

hier ik heb al weer 2 dagen koorts 's morgens is het al tegen de 39 graden moet ik dit ook invullen in mijn tempratuur lijstje of kan ik beter even een paar dagen over slaan lijkt me zo'n rommeltje te worden als ik het invul

6. leonieke

leonieke Niet meer actief

Hoop dat je snel terecht kunt meis.. dit is super naar zeg.. :(

7. leonieke

leonieke Niet meer actief

Je zit nog voor je ei he? Niet mee tempen.. anders gaat je base line in de war..
    En lekker onder de wol en snel opknappen.. beterschap meis!

8. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    jee meleka..
    "niet belangrijk voor u mevrouw"
    mijn nekharen staan recht overeind..
    wat nou niet belangrijk..
    Verdorie het is jou lijf! Natuurlijk is het voor jou belangrijk..
    Het is voor niemand belangrijker dan voor jou..

Alsof je hersenloos bent oid..
    Ik ben hier zo allermachtig allergisch voor..

9. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moest in weerwil van alles toch even lachen om het volgende bericht van iemand die dezelfde arts bezocht.

"-onze zoon is ondertussen 9 maand. Ik ben inderdaad ongelofelijk blij en dankbaar dat hij er uiteindelijk toch nog op de natuurlijke manier gekomen is. Wij kregen destijds eerst te horen dat het sperma van mijn man niet optimaal was, vervolgens bleek mijn baarmoeder een afwijkende vorm te hebben en tenslotte kwam daar ook nog eens adenomyosis bij. Elke keer ik bij Dr ... langsging, vonden ze weer iets nieuws dat niet in orde was."

Herkenbaar! ;) Ik hoop dat dat ook voor eerste 2 zinnen gaat gelden.

10. Flavour

Flavour Niet meer actief

Pffff waardeloos gewoon. Hier heb je geen zak aan. Kop op, Meleka! Ik vind het allemaal te schimmig voor woorden en dat van die blabla-baarmoeder is sowieso gelul als je het mij vraagt. Bespreek het nog eens goed met DS inderdaad, maar ik zou dus ook dr. E raadplegen. Als je een nuchtere, frisse, eerlijke blik wilt van een uitstekende arts, dan moet je echt bij hem zijn.

Suus

11. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Meleka :$ :$ oh mijn hemel!! echt waardeloos zeg!!! niet belangerijk voor u mevrouw de lef! grrrrrrrrrrrrrrrrr

heb alles gelezen maar het een mega dip dag inside my head..

12. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Hoi lieve Jannne,

Ik leef erg met je mee! Ik zit nu heel de tijd van kan ik nog wel zwanger blijven? Ik heb 3 vroege miskramen gehad licht positest maar nooit een knaltest gehad want ik kreeg daarna steeds een miskraam. Ben nu laatst niet zwanger geweest en ongesteld geworden en moest de gynaecoloog bellen daar ben ik de vorige keer op gesprek geweest. Nu is er eens cyclus analyse gestart bij mij en moet ik komende donderdag ochtend vroeg komen. Krijg voor het eerst een onderzoek/echo (ben best nerveus en vooral voor de uitslag) kijken ze bij m'n eierstokken en willen ze zien hoe het eitje groeit en moet misschien een paar ochtenden komen zelfs. Ze willen dan ook weten / onderzoeken waarom ik 3 vroege miskramen hebt gehad.. ligt bij mij ook nog een achtergrond.

Ik hoop dat jij ook zo snel mogelijk zwanger wordt want je blijft zo onzeker zo he?

Dikke knuffel!!

Edit: zie nu pas dat ik op pagina 500 zoveel zit haha en dit een oud berichtje was van maart :)

13. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Hier ben ik het echt mee eens! Hoe durven ze dat te doen bij je Meleka.. :(:$ geloof mijn ogen niet die zou spontaan ontslagen moeten worden, KOM OP ZEG!!

14. Even een kort berichtje van mij. Heb wel teruggelezen maar geen tijd om te reageren. Wilde even laten weten dat ik zo naar de ha toe ga... Ben heeeel benieuwd en vind t ook wel spannend!

Meleka voor jou alvast een hele dikke knuffel!!!

15. Flavour

Flavour Niet meer actief

Sterkte, Marjolein!

Suus

16. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Meleka....inzage eisen in je dossier.Dat mogen ze je niet weigeren.
    Gaat tenslotte om jou lijf.

17. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    marjolein123...succes bij de HA.

suus...fijn te horen dat je echo goed was.Wat een verademing is
    dat dan he?

xxNessy

18. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    marjolein sterkte straks

Helaas kan mijn huisarts die nk cellen niet voor mij regelen.

Ik ga zaterdag samen met een vriendin, alles wat ik heb uitgeprint van internet op een rij zetten met aantekeningen en dat wil ik woensdag meenemen naar het gesprek, dit wil ik ook bij mijn eigen arts in leiden doen.

Mijn man en ik gaan voor Gent. Als ik ongi wordt gaan we wel voor IUI, maar daarna gaan we voor IVF in Gent. Ik mail de Sutter na mijn IUI voor een IVF afspraak. Ik heb wel vertrouwen in dat deze IUI het wordt.

Meleka, mijn nekharen staan ook overeind, Wat een lompe boer zeg.

Hoe gaat het nu met je? Heb je kunnen slapen?

19. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel succes in Gent, Angelica. Ik duim voor je :)

Ik heb wel geslapen, maar werd nogal depressed wakker. Het lijkt erop dat ik mijn zorgvuldig opgebouwd zelfbeschermend muurtje barstjes begint te vertonen en de emotie om alles wat er speelt eindelijk z'n weg vindt. Eindelijk, maar ook heel eng.

20. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    aowyn en meleka... emoties zijn goed.. depressed is minder aowyn, maar wel voor te stellen..

angelica wat goed dat je samen met iemand een lijstje maakt.. met 2 paar ogen zie je meer;)

sugar.. ik dacht al.. janne.. huh heb ik wat gemist:D
    MAar wat goed dat jou gyn gelijk onderzoeken wil doen en je cyclus wil monitoren meis!

marjo.. ook hier succes meis

Deel Deze Pagina