Heb net voor maandag een belafspraak gemaakt met de gyn. Dit om hem voor te bereiden met mijn vragen. Ik wil dan alle vragen stellen (wellicht mailen), zodat hij alles kan navragen en ik bij een volgende afspraak alle antwoorden hoop te krijgen. Ik heb ook de ha gebeld voor een verwijzing voor een internist. Als ik die krijg kan ik die vanmiddag ophalen en ga ik meteen een afspraak inplannen. Ik wil gewoon antwoorden!!
Ja, daar heb je ook recht op. Goed zo! En misschien kun je hem nu vast mailen, zodat hij maandag de antwoorden heeft. Suus
Maar jouw hart pompte toch goed? Welk vakje in de uitslagen is de bloeddruk dan? Volgens mij was die bij mij goed. Ik zal mn uitslag ook eens in mn album zetten..
Dat zou helemaal mooi zijn... Dank je voor zijn mailadres. zou jij hem gewoon mailen?? Zonder dat je hem kent ed?
Mijn prius uitslagen staan trouwens ook in mn album... Ziet er toch wel heel anders uit dan van Angelica. Volgens mij is mijn bloeddruk wel goed? Ben trouwen eergisteren begonnen met joggen. Heerlijk was het. Heb alleen nu wel al 2 dagen enorme spierpijn! Donderdagavond ga ik beginnen met cardiofitnessen.
Hoop het ook. Maar.. ik mag toch aannemen dat ze anders contact hadden opgenomen en zsm nog een keer opereren.. ze gaan je daar toch niet werkelijk weken mee laten rondlopen met kans op verkleven (hun woorden) ed.. Hoewel als ik het hier zo lees gebeuren er wel gekkere dingen achter de patient om.. :x
Pfff Leo, ik sta echt nergens meer van te kijken... Ik zou het nog eens heel goed navragen (en laten nakijken) hoor!!
You go girl! Als jij zo gemotiveerd bent, moeten je hupverleners dat gewoon ook zijn! (vind ik!) edit, 123/75 is mi een heel nette bloeddruk!! En.. wat is jouw b12 mooi hoog!
Erm ja, nou, mij hebben ze zelfs hystero's geweigerd terwijl ik al maanden zei dat ik het idee had dat er iets niet goed was in die baarmoeder, en aan die verklevingen wilden ze niet eens iets doen in het OLVG. Artsen hebben niet altijd primair jouw belang op het oog, en zijn zelden pro-actief. Ze zijn meer bezig met protocollen. Hopelijk krijg je goed nieuws vrijdag. Suus
Ja dat vind ik ook... Heb van Suus het mailadres gekregen van dokter van der Heijden en ga hem gewoon mailen. Ik trek de stoute schoenen aan!! (Nogmaals super bedankt lieve Suus. Waar zouden we zijn zonder jou...!!) En bloeddruk is volgens mij ook wel oke. Terwijl als je het weer vergelijkt met het gemiddelde is ie aan de hoge kant B12 is gevolg van veel slikken!!
Heb net het prius formulier van Marjolein zitten bekijken, maar ze gaan mij dus (gelukkig) ook op imuun testen.. (lupus anticoagulum..hupeldepup) Scheelt weer.. hoef ik niet voor te pleiten.. Weet wel dat ze niet primair met mij bezig zijn, maar omdat ze het eerst specifiek zei.. en nu geen actie onderneemt.. zeg dan niks..:x Ik wacht vrijdag maar af, misschien valt het mee en zijn ze niet zo stomals ze nu lijken...
Welnee.. 120/80 is de 'model bloeddruk'.. 75 onderdruk is zelfs nog mooier! B12 netjes! Kom ik aan met m'n 290.. (waarbij ik moet vermelden dat ik al ruim een jaar etos pillen met 1200 x abdh B12 slik!)
Marjolein ziet er idd netjes uit. Jij bent goed bezig!!!!!!!!!! Zo mijn huisarts heeft contact opgenomen met het lab en een spoedaanvraag gedaan voor DQ alpha en NK cellen. Ze hoopt deze week te horen of ze dit voor mij kan aanvragen. Alle bloedonderzoeken die ze in Gent willen doen wil ze ook voor mij aanvragen zodat ik niet elke keer naar Gent hoeft te rijden. Ze stuurt de gegevens ook naar me toe voor de artsen in Gent. Ik hoop dat ze deze bloedonderzoeken kunnen doen bij het gewone lab