Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad?

Discussion in 'Miskraam' started by Jannne, Mar 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Flavour

Flavour Niet meer actief

Dat is een zeer zeldzame bijwerking, en het lijkt me persoonlijk wat stug, want je gebruikt het pas een paar weekjes.

Heb je al eerder gemerkt dat je menstruatie uitbleef tijdens een van de astma-stootkuren?

Suus

2. Flavour

Flavour Niet meer actief

Nee, geen problemen...

3. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    3,050
    1
    0
    Angelica, Toch wel spannend hoor.....bruinige afscheiding en nu alweer over.....

Suus, Zeker spannende week zo voor je!!
    wat erg dat je die echo nu pas maandag hebt!! Maar dat is vast wel weer een mooie echo zo te horen aan je klachtjes.....

Ik heb de 23ste me afspraak bij de vk. Ga vanaf nu bij de vk verder onder controle totdat ik op me einde loop met de zwangerschap, aangezien ik in het ziekenhuis moet bevallen!!
    Ik heb het ook hoor dat ik me borsten zo een paar dagen niet meer voel en dan weer inene wel. Zo gaat het met de misselijkheid ook.
    Had zelfs dat ik afgelopen maandag in bed lag en was klaar wakker, terwijl ik nu weer bek en bek af ben.
    Nu ook veel pukkeltjes en puistjes die op komen draven...
    Opgette buik word minder, maar eet ook elke dag een kiwi.
    Soms voel ik wel groeisteekjes in me baarmoeder en dan weer niet.
    Nu heb ik af en toe weer last van een kramperig gevoel in me onderrug...
    Dus de klachtjes komen en gaan komen gaan en komen weer ed ed.

Maar zit dus echt van...zal ik wel of niet me vk bellen of ze nog een echo tussendoor wil doen ja of de nee. Als ik bel voel ik me ook weer zo`n zeur. Maar als ik een echo heb gehad voel ik me wel weer ff geruststellender. Maar het lijkt me ook weer zo dat ik niet standaard elke vrijdag een echo kan gaan krijgen whaha!!
    Maar wat zouden jullie doen in mij geval??

Liefs van mamatje

4. Flavour

Flavour Niet meer actief

Jij hebt gewoon dezelfde klachten als ik en we zitten in hetzelfde schuitje wat betreft de ongerustheid. De steekjes en de krampjes heb ik ook, hoor. Niet de hele tijd, maar regelmatig. En ik heb bandenpijn af en toe aan de zijkanten, daar waar je buik uitpuilt. En ik voel dus blupjes in m'n baarmoeder, wat volgens mij de baby is, maar officieel kan het niet dat je dat nu al voelt :D.

Ik kan je niet adviseren over het eerder vragen van een echo. Als je echt té ongerust bent zou je de vk kunnen bellen. Nee heb je...

Ik kon gewoon écht niet eerder, dus ik heb me erbij neergelegd. En mocht het goed zijn, dan ben ik ook alweer 10 weken (en 1 dag ;)) en is de kans op een mk gereduceerd tot een half procent, denk ik dan maar.

Je zou binnenkort een angelsound kunnen huren, want je moet het hartje nu wel zo ongeveer kunnen horen. Ik durf het zelf niet aan, want o wee als ik het hartje een keer niet kan vinden, maar anderen zijn er erg enthousiast over.

Lfs, Suus

5. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    3,050
    1
    0
    Hai suus,

Idd echt dezelfde klachtjes in het zelfde schuitje.....
    Ik voel af en toe een trillende spier zeg maar in me baarmoeder....

angelsound daar zou ik alleen maar van gaan stressen hahahaha, dus dat doe ik mooi niet aan mee.
    Ik denk dat ik idd maar ff ga bellen, maar meer om het ff van me af te kunnen praten of zo. Ik baal ervan dat ik er nog niet 100% van kan gaan genieten....Nu word ik ook al weer bang van verhalen die ik lees en hoor. Het is als het goed is me laatste zwangerschap....nooit gedacht dat ik nu zo`n stresskip zou zijn...

Dikke knuf van mij!! Het gaat helemaal goed komen met ons en de beebjes!! Moet gewoon!!

6. Flavour

Flavour Niet meer actief

100 procent genieten is misschien wat te veel gevraagd als je al zoveel ellende hebt meegemaakt. Ik denk dat ik nu 30 procent geniet en dat is meer dan ik had verwacht. Ik hoop op nog iets meer procenten in de loop van de zwangerschap, maar de roze wolk is voor mij een utopie. Het is niet anders, denk ik dan. (Toch wel weer Zen, hè? :D)

Suus

7. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Helaas meiden, heb nu al last van bruine afscheiding en veel ook. Ik hoop dat het rode morgen doorzet, dan kan ik morgen bellen voor IUI

8. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    3,050
    1
    0
    Heb net de vk gebeld. Dat zijn echt zulke schatten daar!!
    Heb uitgelegd hoe groot me angst is ed ed.
    Ze moet nu naar een beginnende bevalling....maar ze belt me mocht de bevalling nog niet begonnen zijn op, zodat ik vandaag zelfs al weer langs kan komen....ze kon me niets beloven....maar ben echt heel blij met ze, ook omdat ze me zo serieus nemen met mijn angsten.

Liefs van mamatje

9. Flavour

Flavour Niet meer actief

Echt jammer, Angelica. :(

Suus

10. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    3,050
    1
    0
    Balen angelica....:( Had het zo gehoopt voor je!! Dikke knuf!!

11. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    nou ja nu gaan we er echt voor. Morgen bellen voor IUI spannende maand, maar MAART GAAT HET GEWOON WORDEN:D

12. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    3,050
    1
    0
    Idd angelica, maart moet het gewoon gaan worden voor jou!!
    Anders klopt me pendel ook niet hihi!! Dussssss!! Ga heel veel positieve energie jou kant op sturen!!

13. leonieke

leonieke Niet meer actief

Angelica, balen! En spannend tegelijk! Maart rules.. ;)

mamatje, Wat super dat je gelijk mag komen! Hopen dat de bevalling daar niet snel gaat..:p Mag je anders morgen? Iig niet nog een week in spanning!

14. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Jeetje wat lief mamatje, je krijgt een geweldige echo dat weet ik zeker en suus maandag ook

BEN IN ZENNNNNNNN MODE

15. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    3,050
    1
    0
    Leonieke, Hoe isie met jou meis??

Hoop idd dat die bevalling nog even op zich laat wachten....!!
    Ze zijn zo superlief en zo onwijs begripvol de meiden van de vk praktijk!! Morgen moet ik weer de hele dag te werk:( Heb alleen weinig zin haha!! Dus morgen geen tijd voor een echo....

Angelica, Blijf maar lekker in de ZENmode meis!! Alleen maar positief!!

xxx mamatje

16. Flavour

Flavour Niet meer actief

Goed zo!!!!

Suus

17. Flavour

Flavour Niet meer actief

Spannend, Mamatje!

Suus

18. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    3,050
    1
    0
    hmmmmm helaas heeft ze nog steeds niet gebeld:( dus de bevalling is al wel aan de gang dus....
    pfff moet maar gewoon met Angelica meedoen in Zenmoduus haha!!

Liefs van mamatje

19. Meleka

Meleka Fanatiek lid

Aug 15, 2010
    1,743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi luitjes,

Ik hou me een beetje afwijzig, want ik ben allesbehalve in de zen modus op het moment.

Maar ik houd jullie in de gaten ;)

20. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik snap het, Meleka. Heb je al een nieuwe afspraak met Gent? En heb je nagedacht over het Spaarne? Of wil je er even niet over praten? Dat mag ook, hoor.

Suus

Share This Page