judibi.. wat de anderen al zeiden. helaas welkom hier.. En ik zou inderdaad ook geen 6 weken wachten!
Judibi helaas ook welkom hier Ik ben er volledig mee eens. 6 weken wachten is niet te doen! Dikke dikke knuffel, je hebt ook een hoop meegemaakt
Hoi meiden, Wellicht hebben jullie me gemist. Wellicht ook niet Ziek geweest, kk ziek, pc kapot, verbouwing en druk. En ik kreeg geen melding meer. ( was ook niet zo van ik moet dan kijken) Hier is poging 2 mislukt na de zeer pijnlijke punctie. Helaas zijn de 2 andere emmy's niet door gegroeid dus ook geen cryo's over. Nou ja liever nu dan weer een maand met hormonen en er zouden er geen goed ontdooien. Maar ik ga me een beetje afzijdig houden. Ik hoor hier niet ( meer). Ik word toch niet meer zwanger. We gaan nog wel voor de 3e poging. Maar ik geloof er echt niet meer in. Ben ook lekker aan de verkoop met babyspullen op MP. Ik probeer het zo af te sluiten dat wij ( godzijdank) met zijn drietjes blijven. Dat lukt niet als ik hier blijf komen, dan ben ik er nog meer mee bezig. Meiden het gaat jullie goed en hoop dat jullie allen nog een mooi kindje mogen krijgen. ( en wellicht spiek ik ooit weer eens. Dan kan ik het toch niet laten) Dikke kus voor ieder en dank voor jullie liever hulp/ondersteuning en berichtjes.
hey kaboutertje.. natuurlijk hoor jij hier wel! Wat verdrietig dat de tp mislukt is en de cyro;s niet goed gegroeid zijn.. Wat vreselijk dat je nu weer door dat hele hormonen en punctie circus heen moet gaan.. Wat fijn dat jij zo blij bent met je gezin.. Wat erg dat je je zo moedeloos voelt. Liefs
Ach het is de laatste punctie dus die doen we ook nog "maar even" Eerste keer was ook een eitje, dus de 3e ook Ja het liefst had ik ook nog een brusje gehad voor kk. En tuurlijk doet het onwijs pijn als ik kinderwagens en baby's ziet. Maar het is niet anders. Ik moet hier mee dealen. En we mogen in onze handjes knijpen dat ons wonder nu boven ligt te slapen. Door hier te komen, word ik er telkens aan herinnert en dat word ik in rl al te vaak naar mijn zin. Dus ja ben blij met mijn gezin, maar wel met een heel klein dun grijs randje. Zwart wil ik het niet noemen, mag ik het niet noemen. Want dan doe ik kk te kort.
Kabouter, allereerst vind ik het echt zo triest dat poging twee zo is gelopen. Jemig zeg, het kon niet waardelozer. Ik hoop en duim dat poging drie in alle opzichten anders verloopt. Ik snap dat je het hier niet meer zo trekt. Je moet ook verder en dat snap ik. Je moet jezelf beschermen en ook je gezin. Dank je wel voor alle adviezen en support die ik van je gekregen heb. Ik zal je missen. Ik hoop dat je deze periode hoe dan ook kunt afsluiten. Het heeft allemaal lang genoeg geduurd. En ik duim nog even voor je door, in stilte. Lfs, Suus
Kabouter, Dikke knuffel meis.. moet geen makkelijk besluit zijn.. Maar ook ik snap dat je ruimte wilt om alles te plaatsten.. Sterkte..
hai meiden, ff snel, moet zo te werk... kaboutertje, wat ontzettend balen zeg dat het mislukt was...dikke knuf van mij! we zijn er voor je heh! suus, succes bij je echo vandaag! wordt een superecho hoor!! tot vanmiddag! xxx mamatje
Suus succes vandaag. Nieuwe meiden helaas welkom hier. Ik heb ook allerlei onderzoeken in Nederland gekregen en daar kwam niets uit. Ik ga naar UZ Gent en ze hebben de oorzaak gevonden. Ik heb een allo-immuumafwijking. Morgenavond ga ik met een arts hierover praten, wat voor mij te doen is. In Nederland doen ze niets hieraan. Na 3 mk en 2 EUG zeggen ze gewoon dat ik pech heb en een EUG telt niet mee. Ik zit net als Suus aan de prednison, ascal en u-bolletjes. Vrijdag heb ik mijn fm en waarschijnlijk zondag mijn IUI, spannend weer. Kaboutertje Ik snap heel goed wat je bedoeld en ik hoop dat je af en toe komt spieken. Knuffel Ongi meiden dikke knuffel van mij Ik merk toch dat ik nerveus ben voor woensdag, ben aan het dromen geweest niet normaal. Ik ga even een aantal vragen op papier zetten voor donderdag. Ik plaats ze ook even hier voor jullie mening Knuffel
Lieve meiden die aan me denken, dat voelt heel fijn! Over een paar uurtjes weten we meer. Ik vind het heel spannend, maar ben betrekkelijk rustig. Lfs, Suus
Maar hoezo ben je zenuwachtig voor woensdag dan? En wat moet je op papier zetten voor donderdag? Het gaat goed met me. Was gisteravond weer kotsmisselijk, dat helpt ook wel . Suus