Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad?

Discussion in 'Miskraam' started by Jannne, Mar 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Flavour

Flavour Niet meer actief

Dank je, Nessy. Hoe is het met jou?

Suus

2. Flavour

Flavour Niet meer actief

Je bent een schatje. Weet je dat wel?

Suus

3. Flavour

Flavour Niet meer actief

Een beetje... Baby steps, hey ;)

Suus

4. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ha Gee, welkom hier, helaas.

Als ze antifosforlipiden vermoeden, moet je altijd nog eens laten prikken na een aantal weken. Als het dan nog steeds verhoogd is, is aspirine niet voldoende maar moet je ook heparine spuiten. Ik heb geen antifosforlipiden, maar wel Factor V Leiden, en ik spuit dagelijks 0,6 Clexane vanaf positieve test.

De werking van prednison staat niet onomstotelijk vast, maar wel weten ze dat het bij sommige vrouwen met herhaalde miskramen helpt. Angelica krijgt het vanwege de allo-immuunafwijking, Kabouter vanwege verhoogde schildklierwaarden, en ik krijg het omdat ik al 5 miskramen heb gehad zonder aantoonbare oorzaak. Je krijgt het dus niet zomaar, er moest vaak wel wat aan te tonen zijn, maar De Sutter schrijft het soms ook voor als je maar miskramen blijft krijgen zonder dat daar een oorzaak voor gevonden kan worden.

Prednison heeft een slechte reputatie, maar het is veilig voor het kindje in een hoeveelheid tot 30 mg per dag. Je kan er wat van opzwellen (tijdelijk), maar ik heb eerlijk gezegd helemaal nergens last van.

Ik zou zeggen, laat nog een keer je stolling prikken, en je immuunwaarden (hele lijst vind je op www.herhaaldemiskramen.nl onder Suus, 5 sterren) en zorg dan dat je indien nodig heparine krijgt, maar in ieder geval prednison. Ik ken meerdere vrouwen zoals ik bij wie dat het wondermiddel is gebleken...

Suus

5. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Even een groepsknuffel voor Suus, ben zo BLIJ BLIJ

6. Flavour

Flavour Niet meer actief

Scheetje! Binnenkort een groepsvreugdedans voor jou, hoor!

Suus

7. ladouce

ladouce Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,698
    0
    0
    ==Breek even in==

Goed zo Suus, echt helemaal super! Nu langzaam aan richting roze wolk.

En ik hoop dat veel dames binnenkort volgen.

==Breekt weer uit==

8. Aaahh jij ook meissie!! *SMAK*

9. Gee welkom helaas... Ik hoop dat dit forum voor jou een stap mag zijn naar een gezonde zwangerschap!

10. Flavour

Flavour Niet meer actief

Dat hoop ik ook. Heel erg!

Suus

11. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

Jul 10, 2008
    5,651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Suus, ben ik toch nog ven stiekem. Super gefeliciteerd!!!

12. Ik zou vanmiddag na 4 uur gebeld worden door de gyn voor mn vragen. Ben benieuwd...

13. Flavour

Flavour Niet meer actief

Dank je wel, meissie!

Suus

14. Flavour

Flavour Niet meer actief

Spannendddddd!

15. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    3,050
    1
    0
    hai dames,

suus wat een geweldig nieuws!
    ik moet woensdag voor me intake bij de vk...zal ik de termijnecho ook wel gaan krijgen....

moet nu eten koken....vanavond kom ik ff verder lezen enzo!
    xxx mamatje

16. Flavour

Flavour Niet meer actief

Spannend Mamatje! Bij mij gaan ze over twee weken pas echt goed meten, omdat de spartelaar met z'n gatje naar ons toe lag en niet echt wilde meewerken ;). Maar de lengte paste ruwweg wel prima bij de termijn.

Suus

17. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    deze wil blijven en is eigenwijs dus.. goed teken;)

mamaatje spannend hoor woensdag!

Gee (?) helaas welkom hier.. en niet emapathische artsen.. zucht.. we kennen ze!

18. Joehoe

Joehoe Bekend lid

May 17, 2008
    558
    0
    0
    Hey Meiden,

Ik volg jullie geregeld, fijn om veel goed nieuws te lezen!

Suus van harte!! Kun je nu al een beetje genieten?
    Dikke knuffel!

Ik ben een beetje gespannen, want vandaag, na mijn bbz eind vorige jaar, positief getest... lag niet in de planning... in de planning lag even pauze (ook ivm vele miskramen en verhuizing). Maar zo zie je maar dit valt niet te plannen.
    Ik ben gelukkig nog vrij rustig, daar waar ik de vorige keer de eerste 2 weken naar adem aan het happen was van angst.
    Mijn tactiek deze keer is om het er zo weinig mogelijk over te hebben, en zoveel mogelijk te bedenken dat ik blij moet zijn en dat ik toch niets kan doen. Ik hoop dat het me helpt.
    Volgende week dinsdag 1e echo om te zien of het in ieder geval op de juiste plek zit. Had vandaag weer een erg Empatisch mens van het ziekehuis aan de lijn... NOT! Wat een muts en meer woorden besteed ik niet aan haar hahaha ;)

Nou meiden, weet in ieder geval dat ik met jullie meeleef... dikke knuffel voor allemaal

19. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja, een beetje geniet ik wel, vooral vandaag. Superspannend, Joehoe. Ik ga meteen voor je duimen.

Suus

20. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    joehoe wat een vreselij onderschrift ook bij jou/....
    Ik duim mee dit keer alles goed mag gaan!

Share This Page