Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Jannne, 9 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja klinkt lekker nuchter, dat spreekt me wel aan.

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    dat dacht ik al :D

3. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    even een nieuw leespunt maken.. heb verder geen wezenlijke bijdrage nu;)
    Dat vind ik soms wel vervelend hoor..
    Dan lees ik wel, maar verder reageer ik amper

4. Flavour

Flavour Niet meer actief

Heb jij nou alles laten prikken? En wanneer krijg je de uitslag?

Suus

5. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    nee nog niet.. want doordat het nuchter moet beperkt het mijn mogelijkheden..
    moest vorige week steeds werken. Dus ik ga morgenochtend
    (vanmorgen kwam de kringloop spulletjes halen en gisteren was nettekind niet lekker en vervelend.. en die moet toch mee)

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hie ook, ik lees alles maar heb weinig erop te reageren. geen verstand van de onderzoeken of lijkt chinees wel maar ik leef wel vooral mee!!! zoals iedereen. Make that stated ;)

7. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    dames hier ff copy pasten, gyn belde net!

V/d Linden heeft net gebeld. Heb erna weer moeten huilen.

Ik heb hem verteld dat ik erg onzeker en bang bent voor nog een mk.
    Heb hem mijn dinnie's verhaal verteld en ook dat meerdere vroegen of ik op Prog. getest was en dat ik wou weten of ik daar ook op kon testen omdat ik alles wil uitsluiten. Dat ik gewoon erg onzeker en bang bent.

Had verwacht dat hij zou zeggen dat als ik het graag wou dan ok. Maar kwam meer uit o_O

Hij zei dat hij verwachte niet dat er daar iets uit wou komen maar als hij mij kon geruststellen konden we het volgende doen.

Ik moet op mijn verwachte NOD (3mrt) bellen als ik ongi ben geworden. En alleen zeggen dat ik op dag 10 een afspraak wil maken. Dan gaan ze mijn hele cyclus onder de loop nemen. Mijn ei opsporen en bloedtesten doen en ook na mijn ei.

Ik was sprakeloos. Hij denkt dat er niks aan de hand is maar om mij wat zekerheid te geven konden we het zo doen. Moest op het eind huilen *bloos* en zei dat ik het enorm waardeerde.

Dames die dit ook hadden, wat kan ik ervan verwachten?

8. Flavour

Flavour Niet meer actief

Top! Volgens mij is het een kwestie van bloedprikken en 1 of meer echo's.

Suus

9. Flavour

Flavour Niet meer actief

Oké, ben benieuwd.

Suus

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Klopt heb het mijn vriendin nagevraagd daarnet. Ik krijg vanaf dag 10 FM en bloedonderzoeken o.a 8 dagen na mijn ei prog.

11. Flavour

Flavour Niet meer actief

Kee. Goed geregeld. Girlpowerrrr!

Suus

12. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Aowyn, Harstikke goed meid!!

xxx mamatje

13. Aowyn, you go girl!!! Super!!!

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    :):)

Hield er rekening mee dat hij misschien de test niet wou doen off wel wou doen. Maar had niet op gerekend dat hij dit allemaal wou doen om te helpen mij te geruststellen!

15. Zo zie je maar...er zitten ook goede tussen!;)

16. judibi

judibi Bekend lid

niet alles teruggelezen, maar ik lees dat Aowyn een LEUKE gyn gevonden heeft! waar???

mamatje: als het neit goed voelt, dan inderdaad hier minder zijn! probeer te genieten van jullie wonder en niet te veel stil meer te staan bij alles wat er mis kon gaan! meer de leuke dingen nu gaan lezen en dan weten wij wel dat je ons niet vergeet:)

ik heb vanmorgen de gyn gebeld voor de afspraak. nou, ik mag wel een volle week eerder dan ze anders doen haha. heb al een flinke waslijst met vragen en dan heb ik nu nog 5 weken om goed beslagen ten ijs te komen!

17. Mamatje, ik snap je wel... Sterkte, ik hoop dat je toch snel durft te gaan genieten...!

Judibi, goed zo!!

18. leonieke

leonieke Niet meer actief

Aowyn, Wat goed, met 2 handen aanpakken! Hoop dat er wat simpels (!) uikomt waarmee jullie verder kunnen. Wat zul je opgelucht zijn!

Mamatje, Snap je gevoelens ook hoor! Doe waar jij je goed bij voelt..

Mimi, waar heb jij je belastingstest gehad? MCA toch? Ik moet binnenkort naar interne geneeskunde voor zo'n test.. olv internist die ook de uitslagen geeft..
    Begreep dat het protocol recent gewijzigd is.. moest nog aardig lullen om hem te krijgen maar het is gelukt!

Hier, Vanmorgen rondje zkh.. opname geregeld.. anaesthesie.. Nu wachten op 1e menstr dag en dan inplannen maar..
    Omdat ik mijn tijd had zitten verlummelen op zp vanmorgen niet gegeten en kwam dus nuchter in zkh. Kon meteen hele lijstje van Suus laten prikken...
    Krijg over 6 weken de gehele uitslag..

Helaas *schaam* ben ik de coeliakie compleet vergeten.. excuses meiden..

19. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Mama ik begrijp je. Dikke knuffel en we pb wel.

Aparte man dr noens. Hij gaat me helpen ik krijg as donderdag mijn eerste ivig. Als ik zwanger ben krijg ik elke 3 wk een transfusie tot 21 wk en prednison 40mg.

Zit nu in de autode ivig is gratis ik hoef alleen de kamer te brtslen. Hij vindt het belacheijk dat vrouwen om deze reden zoveel moeten betalen

20. Flavour

Flavour Niet meer actief

Goed zo! Coeliakie kan altijd nog.

Suus

Deel Deze Pagina