Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Jannne, 9 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flavour

Flavour Niet meer actief

Jeetje, dat gaat hard. Hij doet dus geen Intralipid? Heeft hij het nog gehad over eventuele risico's omdat IVIg een bloedproduct is? En had je antwoord gekregen op je overige vragen, zoals of een anti-spermadinges spontaan kan overgaan? Ben heel benieuwd.

En 40 pred per dag tot wanneer? Dat is een heftige dosis zeg! Ik weet dat tot 30 veilig is voor kleine, maar is 40 dat ook? (Sorry dat ik kritisch ben, maar ik vraag het liever nu dan achteraf...)

Wat moet je betalen?

Suus

2. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    ik heb al mijn onderzoeken in het mca laten doen maar een belastingtest wat is dat??
    en heb ik wat gemist waarom moet jij weer opgenomen worden??

3. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    angelica fijn dat je wat wijzer bent geworden.
    nu dus de taak zwanger worden ik ga voor je duimen dat dit snel is

4. leonieke

leonieke Niet meer actief

Ja de methoinine belastingtest/homocysteinen (of heb jij die niet gehad?) dat deden ze altijd in opdracht van de gyn, maar tegenwoordig ga je een ochtend naar interne geneeskunde.. nog beter!

Ja, ik moet ook weer opgenomen.. maar dan voor een laparo en hystero.. gezellig.. :x

5. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    nee dat heb ik niet gehad ik heb eigenlijk vrij weinig onderzoek gehad alleen stolling en chromosomen.
    maar toen kwamen ze er al achter dat ik het antifosfolipidensyndroom heb dus hoef gelukkig niet verder onderzocht te worden we gaan er tot nu toe vanuit dat dit het enige is dat ik heb.

6. leonieke

Nou dat is ook wel ellendig genoeg! Dan heb ik zelf bedacht dat jj die test ook had gehad.. :)
    Gooi iedereen door elkaar geloof ik..

7. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Je hebt gelijk suus ik ga 30mg slikken

Ivig is gratis voor vrouwen met herhaalde mk ik moet alleen dagopname betalen dat is 80 euro. Wat ik heb kan tijdeijk zijn maar dat is niet zeker. Intraipid wil hij nog niet aan. Hij is voor ivig bijwerkingen zijn er maar heeft hij zelden meegemaakty. Koorts en uitslag kan. Hij vindt dat vrouwen na 2 mk geholpen moeten worden met ivig hij vindt dat wij genoeg ellende meemaken. Hij is suer slim maar ook apart
    Hij wi doorgaan tot 21 wk. Maar ik ga denk ik de schema van nessy aanhouden. Wat ik hee fijn vindt dat ik hem altijd mag bellen. Zo fijn van uz gent

8. Hele stomme vraag, maar wat is IVIG?

9. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Bloedtransfusie plaats morgen een link
    Mijn man is van slag en vindt het leven oneerlijk. Hij is heel verdrietig. We gaan even erover praten

10. Och meis, wat sneu voor jou en je man. Het leven is ook oneerlijk:(:x Een hele dikke knuffel voor jou en voor je man!! Hopelijk komen jullie eruit samen...

Nog heel eventjes, zegt die man dat iedereen met minimaal 2 miskramen geholpen moet worden met bloedtransfusie??

11. leonieke

Ach arme angelica-man.. het leven is ook oneerlijk soms.. :(
    Heb een goede avond meis..!

12. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Als het aan hem ligt wel. Hij geloofd er met heel zijn leven in. Tenminste zo kwam hij over

13. Jeetje dat is wel heftig/extreem zeg... Ben benieuwd naar het artikel morgen.
    Hoop dat jullie samen goed kunnen praten meis. Tis niet niks allemaal...

14. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Angelica kwam ff kijken wat Dr noens te vertellen had. Op zich goed nieuws toch? Er wordt weer wat gedaan.

15. Flavour

Flavour Niet meer actief

#6095 Flavour, 22 feb 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 feb 2011
    Oké, dus 30 vanaf posi test?

Fijn dat hij je wil helpen. Is het plasma goed en grondig getest en zo, zodat je geen enkel risico loopt op ziektes of zo? En krijg je plasma van 1 iemand of van meerdere? (Dat zijn van die dingen die ik me dan afvraag...)

En IVIg helpt dus ook bij allo-immuunafwijkingen?

Waarom wilde hij nog geen Intralipid?

Waren er volgens hem onderzoeken die werkzaamheid van IVIg bij deze indicatie bewijzen?

Zou je het niet eerst alleen met verhoogde dosis Prednison willen proberen omdat dat minder belastend is?

Spannend allemaal, hoor! Wij stonden destijds ook op het punt om voor IVIg te gaan, maar toen kreeg ik Asherman. Daarna wilden we het eerst met Prednison proberen, want ik was die ziekenhuizen zo zat... Vandaar.

Suus

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Wow!! kijk dat is een lieve gyn!

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    idd oneerlijk zo :( maar heel fijn dat jullie goed met elkaar over kunne praten! Dat is zooo belangerijk!

maar eh bloedtransfusie :(

18. Flavour

Flavour Niet meer actief

Intraveneuze immunoglobulinen bij auto-immuunziekten

Het wordt uitgebreid beschreven in het boek van dr. Beer (Is Your Body Baby Friendly). Dokter Noens beweert de meeste vrouwen met herhaalde miskramen met IVIg te kunnen helpen, maar bewezen is het niet.

Suus

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    aaah je bedoelt bloedtransfuse bij imuunziekte?
    En idd wat suus zegt, bloed door strenge checking??!

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    maar hoe kan bloedtransfusie helpen bij herhaalde miskramen?

Deel Deze Pagina