Ja, dat maakt wel uit hoor. Ik zou echt iedereen heel erg De Sutter aanraden. Haar mening staat nogal eens haaks op die van haar collega's. Bovendien liever niet voor een second opinion gaan. Als de dokter namelijk onderzoek voorschrijft, gaat de verzekering nogal eens dwarsliggen! Suus
Mijn ouders hebben Asprinie gehaald. Moest wel bij de apotheek want de DA had het niet (alleen vanaf 120mg). Is ook een wit/groen doosje, 20 stuks van Bayer, klopt dit? oplossen in water, gelukkig niet vies haha. Hoorde van zpw dinnie (lynnami) dat 100 te veel was maar ik kon beter 81 slikken? Maar geen idee, zij woont in Florida namelijk , mssn is het anders? Morgen bellen na mijn test. Wat kan ik verwachten eigenlijk? Weet wel dat ik een eerdere echo krijg maar hoe gaat zoiets? Of beter gezegd wat kan ik wel verwachten en niet? En hoe vertel ik de gyn dat ik Aspirine slik? wou niet wachten tot ik bij hem was, wie weet kon dit nog 1,5 week duren en dan gaat het vaak fout bij mij.. Heb vandaag soms best pijnlijke steken. Meld ik morgen ook aan de tel
100 is prima. Dat schrijven ze in Gent ook voor. Klopt, is van Bayer. Met 6 weken moet je een echo krijgen, inwendig, elke week. Heeeel misschien dan al hartactie, maar dat 'moet' pas echt vanaf week 7. Vraag ook om progesteron hoor. Zeg dat je nog een mk echt niet aankan en dat je heeeeel erg ongerust bent en het erg graag wil, al is het maar omdat het je rust zou geven. En die aspirine, dat kun je tzt wel zeggen. Is niet zo van belang. Suus
Ja ik gaf toen al aan met de belafspraak dat ik op mijn waardes getest wou worden. Met 6 weken pas eentje? pff ben benieuwd als ik dat uberhaupt haal tot nu toe voor de 6 weken steeds mis (muv de MA dat ging in de 7e week mis) De gyn hoeft dus niet perse te weten dat ik aspirine slik? Is nvt voor hem of mijn begeleiding? wat als het in mijn bloedtesten uit komt? (hoezo zachtaardig ) Ik weet dat de steken normaal zijn, heb ze niet bij alle zwppen gehad. maar omdat ze vandaag veel op dezelfde plek zijn, links en hoog in bm lijkt het wel. en vanaf een paar keer rechts en onder maar niet zo vaak. Denk dan automatisch aan mssn bbz ben nu gewoon bang en onzeker blegh haat dat! Oh en als deze zw goed blijft hoe lang moet ik de A slikken?
Als je zegt dat je bang bent voor bbz mag je misschien al met 5 weken komen. Al was er met 5 weken bij mij nog nix te zien. Dus ze gingen je prog wel prikken? Dat moet dan wel NU en dan om de paar dagen. Anders ben je te laat met je Utrogestan als het te laag is! Je kan het wel zeggen van de asp. Wat jij wilt. Je gaat door tot week 32. Suus
Suus nee toen werd de cyclus plan opgesteld voor als ik ongi werd morgen. Heb geen idee wat er met de zw. plan gebeurt. Ah ok tot 32 weken! thanks! Had ik gisteren en eergisteren hubbie uitgelegd wrm ik A ging nemen vraagt hij vanavond wrm neem je dat je hebt toch geen hoofdpijn.. zucht haha mannen af en toe
Dat plan zou ik zelf aan ze voorleggen: het liefst nu meteen starten met progesteron driemaals daags 200 (utrogestan), en anders nu progesteron prikken en dan steeds om de paar dagen opnieuw. Suus
He meiden, Hier wel gestemd! Joehoe, ik moest ook 2 wk wachten, maar dat kon ik niet dus ik ben huilend gaan bellen en ik stond binnen 3 dg voor de deur. Mijn arts heet Dokter Bloemenkamp, ze wil alleen geen aspirine voorschrijven, ze hebben dit jaren gegeven en ze is van mening dat het invloed heeft op de groei van het kind. (ze gaf wel aan dat dit niet officieel bewezen is) ze is heilig van overtuigd dat utrogestan en heparine helpt, maar ze wil ze eerst van elkaar onderzoeken. Mijn man zei, het klinkt misschien heel bot, maar als die cocktail werkt wil ik gewoon dat Angel ze allebei gaat gebruiken. Omdat ik IUI krijg kom ik niet in aanmerking voor Utrogestan nou ja die krijg ik al. Ik moet wel zeggen die bolletjes BAH BAH ik ben maar naar de wibra geweest voor goedkope onderbroeken en het klussen voelt ook minder fijn aan Mijn man en ik hadden gisteren een moeilijke avond. Ik probeerde gisteren een moetje er door heen te drukken (ik weet het, mijn eisprong is al geweest, maar ik dacht voor de zekerheid extra munitie kan ook geen kwaad) Sinds de ivig gaat bij mij om 21.00 uur het lichtje uit en hij had het al in de gaten natuurlijk. Dan komen die stomme hormonen van mij erbij, en dan roep ik het enige wat jij hoeft te doen is af en toe te klussen is dat te veel gevraagd. Ach was heel laag van mij. Binnen 5 min viel ik in slaap hahahaha
ze zullen je vertellen dat je het nog niet kan merken de kwaaltjes van bbz, maar dat is gelul. Bij beide had ik het gevoel dat ik last van mijn darmen had. Alsof ik niet naar de wc kon gaan met combi van diarree gevoel. Ik kon niet lopen van de pijn
angelica.. herkenbaar hoor Ik wilde ook extra en manlief even niet.. Dus ik gaf aan dat het deze maand belangrijk is omdat we die verkleving misschien in de volgende ronde weg laten halen en dat er dan een tijd niks gebeuren gaat.. toen zij meneer dat hij dat een libidokiller vind en niet zo romantisch.. waarop ik gierend begon te huilen en zei dat baby's maken voor mij al maanden en maanden niet meer zo romantisch is.. (was ook door vermoeidheid end..)
ze houden niet van moetjes, vreselijk zeg. Doe gewoon je best. Ik heb af en toe ook geen zin, maar als het moet dan moet het.
Mijn man zei vanochtend voor het eerst dat ie niet zo'n zin heeft, voor vanavond al. Voor het eerst.. Ik stond echt met mn mond vol tanden Maar hij heeft gewoon niks te willen! Hij zei daarna wel meteen: "ach je weet hoe het bij mij gaat, hoeft niet zoveel voor te gebeuren. Komt goed"!
Ik heb de gyn gebeld en de ass. snapte niet wat de bedoeling was, en omdat ik niet wijzer was.. Ik zei ook dat ik voor progesteron wou slikken maar kreeg meteen dat je daar eerst voor getest moet worden. Zij zei dat we maar een belafsrpaak op maandag maakte en dan kon ik zelf met de gyn bespreken hoe en wat Ik zei dat ik moest bellen als ik posi testte weer en eerder onder controle zou komen.. zei vroeg en je hebt posi getest? muts lol anders bel ik toch niet en zeg ik dat toch niet Dus nu weer afwachten
Progesteron moet je niet slikken, maar inbrengen. En ik zou zelf echt niet afwachten. Als die vroege miskramen van jou door een progesteronterkort komen, dan ben je maandag misschien al te laat. Ik zou nog eens bellen en eisen dat je vandaag nog wordt teruggebeld door een gyn. Suus
Ik heb weer terug gebeld omdat ik was ook vergeten te zeggen dat mijn chromosomentest naar voren geschoven moet worden. Ik heb gevraagd of ik nog op Prog. kon prikken omdat mijn mk vaak in de 5e week gebeuren. Maar nee ik moet het maandag maar bespreken met mijn gyn en zij zei ook dat zij dacht dat hij een andere visie zou hebben over op mijn prog. prikken. Kan nu wel janken Zij zei dat het niet veel zou uitmaken die paar dagen ook al waren de meeste mk's rond 5-6 weken
Dat is gewoon onzin. Wat een trut. Ik ken vrouwen die mk's kregen door progesterontekort. Aantoonbaar. Kan je huisarts je niet helpen? Suus