Ja, dat zou toch moeten kunnen. Dan vertel je dat je sterke vermoedens hebt dat je miskramen door progesterontekort komen en dat je dus heeeel graag progesteron wil gaan gebruiken, en snel ook, om een miskraam te voorkomen. Misschien wil de HA het je voorschrijven, of kan hij anders zelf contact opnemen met de gyn om iets voor je te regelen. Suus
Ik heb een afspraak voor 3u geregeld bij mijn HA (oftewel een andere ha in opleiding) kan ik iig mijn hart luchten maar denk niet dat bloedprikken vandaag lukt
Vraag gewoon om progesteron. Kun je niet bij het Geertgen terecht? Ik weet dat zij het voorschrijven. Of woon je daar ver vandaan? Je had nog geen contacten met het UZ Gent hè? Want ik weet nog van Faith dat ze daar de volgende dag nog terechtkon (ze had toen al een afspraak voor later staan) toen bleek dat ze zwanger was. Ze heeft toen na talloze mk's progesteron gekregen en is zwanger gebleven. Suus
Ja ik ga de ha ook vragen wat mijn mogelijkheid is, of ik het van haar al kan krijgen. Ik wil niet pushen of vervelend doen maar ben erg bang. Ik snap het niet, op die waardes prikken is toch geen moeite?? Maar ik wil de gyn ook niet op zijn tenen trappen Want hij doet tot nu toe heel aardig en meelevend.. Ik woon ver van de B grens helaas..
Zit hier gewoon weer te huilen.. ik wil niet vervelend zijn of opdringerig maar ben ook zo bang.. maar straks is er niks aan de hand met mijn waardes dan krijg ik dat ook weer te horen Ok ik ga vanmiddag gewoon met die HA praten. En vragen of ik dat kan krijgen ja of nee. En ik zie het wel hoe dit loop, ga proberen het nu wat van mij af te zetten want ik moet vanmiddag weg en wil dan niet nog aan het stressen en huilen zijn
Nee, dat is geen moeite. Maar het punt is nu dat je niet weet wat de gyn erover denkt. Dat vind ik zo triest. Grote kans dat die je wil helpen, maar ja, als je aan het lijntje wordt gehouden en hem niet te spreken krijgt... Suus
By the way, we wonen bijna allemaal nogal ver van België, maar als je alleen voor progesteron en aspirine gaat, hoef je maar 1 keer. Suus
hey aowyn.. wat vreselijk weer.. ik kan me voorstellen dat je moet janken hoor. Ik hoop dat je ha je gelijk laat prikken iig. Eventueel kun je dan vrij snel de uitslag krijgen en progesteron voorgeschreven krijgen.. ik kan verder niet veel zinnigs schrijven.. maar wil je wel een knuffel geven.. @mannen.. volgende keer zet ik een pistool tegen zijn hoofd. *i have my gun.. get your gun ready now!* (zou dat helpen?)
Dat heeft hier inmiddels ook effect, nu ik vanuit het niets een bos hout voor de deur heb, maar ja, nu hoeft het al niet meer . Suus
nou krijg me wat Ik had mijn man een email gestuurd over de 2 gesprekken en over hoe ik mij voelde etc. Geen mail terug steeds grr maar hij belde net om erover te praten. Hij zei dat de ass hem niet aan de lijn had moeten hebben met het afwijzen van het prikken. En dat ik mij verdorie niet druk moest maken om wat de gyn of de ass vindt maar dat het om mij en mijn baby gaat. En dat ik niet had moeten zeggen dat ik niet wist wat er moest gebeuren maar dat ik een afspraak moest maken (ja achteraf ook beter kunnen doen maar ja.. weet ik veel). Ik moest wel assertief naar de HA heen want kon ook zijn dat de HA het niet zou willen etc. Ik heb Gent voorzichtig gebracht, dat ik weet dat ik daar wel geholpen zou worden. Zegt hij ja... ff naar Gent dus (sarcastisch stem haha) dus ik zei dat ik hoefte maar 1 x heen en dat de rest wss via mail zou gaan? Dus we wachten af wat vanmiddag gebeurt en wat maandag gebeurt Ik keek op van zijn reactie. Had hem niet zo vel verwacht omdat hij altijd een beetje afwachtend overkwam wbt de gyn en meer onderzoeken. Maar hij was nu boos dat ik afgeschept werd en dat er geen test wordt gemaakt! Ik zei dat ik erg blij was met hoe hij reageerde.. geeft mij meer moed zo! Dat hij ook achter mij staat
Ja ik ben meer daar ook over aan het denken. Omdat Suus zei dat ik heen kon en ook gelijk meds zou krijgen. en ik geloof dat de rest via mail gaat en de echo's bij de gyn toch? Maar mijn man ik gaan dit verder vanavond erover hebben. Is geen gesprek voor op de tel Ligt eraan wat er maandag met de belafspraak en ook van er vanmiddag gebeurt.
Terecht dat je man achter je staat. Laat hem die assistent even bellen zou ik zeggen. Dat meen ik serieus. Niet tot maandag wachten, hoor. Bestel dan desnoods via internet. Suus